Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det lønner seg definitivt å bruke litt tid på å sjekke ulike priser. Som du sier, kan du spare flere tusen kroner på et par minutters forarbeid. Tradisjonelt sett har det vært en god kombinasjon å bruke NetOnNet, CDON og Komplett, pågrunn av svært lav fraktkostnad hos butikkene. Dustin Home har også fri frakt på bestillinger over 3000 kroner. :)

 

Ville uansett ventet til påsken er ferdig, om du kan. Synes at en del av prisene er ganske høye per dags dato. Skyldes kanskje The Gathering? Vet ikke jeg.  :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er mange nettbutikker som har skodd seg greit pga ymse forummedlemmer fra forum over hele verden. :)

 

Selv har jeg bare satt sammen er par hundre maskiner, kanskje bygd 50 av dem selv, men tror nok ikke jeg får rabatter av den grunn :/

 

Lykke til agent du fortjener kanskje en liten bonus en dag

Lenke til kommentar

Den originale byggetråden har snart 7-årsjubileum. Skal kanskje vurdere en donasjons-knapp hvis jeg fremdeles holder på etter 10 år.  :green:

 

Men nå skal det jo sies at jeg tror datatråden hjalp meg med å få deltidsjobb på Lefdal i november i fjor, med et tresifra antall søkere, så har indirekte tjent litt på den.  :new_woot:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først, fantastisk tråd!

 

Jeg har akkurat bestilt en ny ssd (BX100 250gig) som kommer på mandag.

Har pr nå w7 på min nåværende force3 120 gig ssd, og har litt lyst til å prøve nye win 8.1

(og win 10 når det kommer ettersom man får gratis? oppdatering).

Lurer på om win 8.1 kommer med startmeny/oppgavelinje etc som i xp/7 eller om det kun

fåes med den app-startskjermen.

Liker veldig godt UI til win 7 med hurtiglinjen nederst, muligheten til snareveier/mapper på bakgrunnen etc.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Smalt inn win8,1 på "hovedmaskinen" selv for litt siden (fikk 8.1 Pro for 400 spenn elns på studenpris ellers hadde jeg ikke giddet å bytte).

 

Uansett så tok det vel sånn ca. 5 minutt å komme inn i OS'et. Har hørt og lest mye om folk som vegrer seg for å bytte fra Win7, men jeg skjønner ikke helt hvorfor når jeg selv så hvor enkelt det er.

 

Bare å bytte OS, og man trenger ikke noe mod's imo. Men jeg skal sjekke ut ninite ja, godt tips.

Lenke til kommentar

Om den ikke er aktivert skulle det vel gå? Er nå bare å prøve?

 

Jeg sendte et selvbygg i retur etter masse trøbbel. CDn med Windows 8.1 ble liggende i en skuff et års tid. Bygde ny i vinter, tenkte å prøve. Dett gikk fint etrer en telefon til Windows aktivering.

 

OEM -nøkler blir vel linket opp mot hovedkort, men det gikk fint hos meg. Vet ikke om det har noe å si at de ble registrert mot samme Windows konto.

Lenke til kommentar

Har vært lite oppdateringer i det siste, rett og slett fordi markedet holder seg svært stabilt. Har byttet til SuperNova G2 750W for Black Refinery også, fordi konkurrentene har satt opp prisene på sine strømforsyninger. Markedet er fremdeles i negativ utvikling, med sterk prisvekst på det meste av elektronikk. Jeg kan bare mimre om gamle tider da Intel Core i5 4690K kostet 1599 (nå 2250,-), Fractal Define R5 kostet 590 (nå 900,-), en god strømforsyning 550 (nå 990,-) og MSI Gaming 3 kostet 1050 (nå 1300,-).

 

Får håpe tidene snur snart. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...