Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er litt merkelig, innrømmer det. Men hvor lenge ville de eventuelt giddet å holde på? Jeg endrer jo sammensetningen i pakken med en gang jeg oppdager at et produkt plutselig ikke er rimeligst lenger.

 

Nei, har egentlig mer troen på at det er en eller annen algoritme som styrer priser etter antall solgte varer og etterspørsel, og at det av og til kan skje noen moderate justeringer om ikke annet. :)

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Multicom er bra, brukt de siden år 2000 innimellom når de er de eneste som har. 

 

Eneste negative er at de i perioder har "fake-lager" for å friste deg til å bestille, så bestiller de det asap og krysser fingrene. 

Men de har jo lager, så det gjelder seff ikke alt. 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for ikke lenge siden MS Win 8.1 Pro student.

Det var noe krøll når jeg forsøkte å bestille via nettsidene dems, så jeg kontaktet MS Norge, Karen der var veldig hjelpsom og effektiv og det hele var gjort på noen minutter. Fikk så en mail med nedlastningsinfo, lastet ned og laget ISO. Veldig kjekt.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for ikke lenge siden MS Win 8.1 Pro student.

Det var noe krøll når jeg forsøkte å bestille via nettsidene dems, så jeg kontaktet MS Norge, Karen der var veldig hjelpsom og effektiv og det hele var gjort på noen minutter. Fikk så en mail med nedlastningsinfo, lastet ned og laget ISO. Veldig kjekt.

Fikk den som .exe fil. Skal jeg laste den ned på en pc, taste inn koden osv, eller legge .exe filen inn på minnepenn? 

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...