Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Sant nok, 8400 er sikkert super i spill for eksempel. Jeg har ikke lest noen tester av i5 8400 eller sett noen sammenligninger mellom 8400 og R5 1600. Jeg ville bare poengtere ett par elementære forskjeller mellom de 2 prosessorene.

 

Edit: Svar til Nizzen.

youtube har flere ute :)

 

 

Jeg vet de elementærre forskjellene fordi jeg eier 1800x,1950x,6850k,6900k,7900x og 7980xe akkurat nå. Så har litt sammenlikningsgrunnlag selv.

 

Hvorfor? :p Prosessorer til 60-70k? Damn.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Nei, at 70k er mye penger er samme tankegangen som han som er i 30- eller 40-årene har gått og går fremdeles ut hver helg, men har fremdeles verken fått kysset eller pult. Han synes det er en bragd å få pult, mens en annen fyr får pult oftere enn han bytter strømper. 70k er bare mye hvis du legger opp livet  ditt til at det skal være mye penger.

 

Det trenger ikke være egen tankegang heller. En som godtar å ha folk rundt seg, det være seg familie, venner eller kolleger, som sier  "det er for  dyrt, vanskelig, eller det får du aldri til", begynner etter hvert å innrette seg etter denne troen.

Lenke til kommentar

15k for en pistol? Hvor mange timer vil du ha glede av den resten av livet mot hvor mange timer du kan bruke en pc de neste to år?

 

Pistolen trenger vel også puss, ammunisjon og transport til skytebane samt årsavgift til pistolklubb? Du skyter vel lett opp en måneds strømforbruk på en kveld :)

 

Du tenkte vel ikke å spise .45 cal :s ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...