Gå til innhold

Vant nylig i lotto, har lite annet å bruke pengene på enn PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser såvidt greit nok ut uten å ha undersøkt alt for mye. MEN!

 

Uansett hvor mye panser ting du putter inn i maskina di vil den være utdatert innen et par år på samme måte som en maskin til 20k - Joda, men vil være hakket raskere og holde litt mer med i svingene... Mitt tips? Kjøp en PC til 20-25k og set heller av 2x 20-25k for fremtiden og få mye, mye mer for pengene.

 

Og ikke undervurder det å spare til bolig/kjøpe bil..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En lite ting med 2xx serien til AMD: Mye bugs og problemer, har selv et slikt kort og er ikke helt fornøyd... Men True Audio saken deres er pen.

 

Edit:

Forøvrig vil et 295x2 være mer enn nok til 4K gaming! Mitt single kort kjører det lett på de få tittlene som har brukbar støtte for det.

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar

Ser såvidt greit nok ut uten å ha undersøkt alt for mye. MEN!

 

Uansett hvor mye panser ting du putter inn i maskina di vil den være utdatert innen et par år på samme måte som en maskin til 20k - Joda, men vil være hakket raskere og holde litt mer med i svingene... Mitt tips? Kjøp en PC til 20-25k og set heller av 2x 20-25k for fremtiden og få mye, mye mer for pengene.

 

Og ikke undervurder det å spare til bolig/kjøpe bil..

Ikke når du vinner over 92 millioner ;)

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig vant 92 millioner så setter du ett firma til å gjøre jobben som de andre her foreslår. Digital Impuls tar vel denne jobben på strak arm, originale kjølere på skjermkort og Corsair H105 radiator på en Intel Extreme er litt feil hvis du sitter med ubegrenset budsjett..

 

Ellers finner jeg det litt tvilsomt at en som vinner 92 millioner sitter på diskusjon.no og daffer :tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig vant 92 millioner så setter du ett firma til å gjøre jobben som de andre her foreslår. Digital Impuls tar vel denne jobben på strak arm, originale kjølere på skjermkort og Corsair H105 radiator på en Intel Extreme er litt feil hvis du sitter med ubegrenset budsjett..

 

Ellers finner jeg det litt tvilsomt at en som vinner 92 millioner sitter på diskusjon.no og daffer :tease:

Ok, will do. Er en stund siden jeg vant de.

Lenke til kommentar

Er bare en ting å si: grattis med 92mill. (selv om jeg har mine tvil)

Gå heller å be en firma om å hjelpe deg, si at du ønsker å spille i 4K, 3 skjermer -HJELP MEG -

Så hjelper de deg, penger? null problem.

Takk! Gi meg ditt kontonummer så overfører jeg 3000 som takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...