Gå til innhold

Vant nylig i lotto, har lite annet å bruke pengene på enn PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir rett og slett for dumt. Man kan både tenke troll og trall her, men det kan faktisk også være at ts har vunnet i lotto. Mye av det som skrives her beviser en ting: MISUNNELSE! Slutt med mas og tjas, og hjelp heller ts med det han trenger hjelp med, millionær eller ikke. Jeg er enig i at det å skrive at man er det er litt nissete, men la det nå være med det. Sov godt!

Lenke til kommentar

Dette blir rett og slett for dumt. Man kan både tenke troll og trall her, men det kan faktisk også være at ts har vunnet i lotto. Mye av det som skrives her beviser en ting: MISUNNELSE! Slutt med mas og tjas, og hjelp heller ts med det han trenger hjelp med, millionær eller ikke. Jeg er enig i at det å skrive at man er det er litt nissete, men la det nå være med det. Sov godt!

Sunn skepsis og erfaring min venn. Det er ikke første gang vi har hatt "50k PC troll" på dette forumet, og det blir nok ikke den siste.

 

Edit: Sånne folk som deg er faktisk verre enn trollet, det er i hvert fall mer moro med deltagerne her i tråden som er med på fjaseriet ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

Dette blir rett og slett for dumt. Man kan både tenke troll og trall her, men det kan faktisk også være at ts har vunnet i lotto. Mye av det som skrives her beviser en ting: MISUNNELSE! Slutt med mas og tjas, og hjelp heller ts med det han trenger hjelp med, millionær eller ikke. Jeg er enig i at det å skrive at man er det er litt nissete, men la det nå være med det. Sov godt!

Sunn skepsis og erfaring min venn. Det er ikke første gang vi har hatt "50k PC troll" på dette forumet, og det blir nok ikke den siste.

 

Edit: Sånne folk som deg er faktisk verre enn trollet, det er i hvert fall mer moro med deltagerne her i tråden som er med på fjaseriet ;)

 

http://2.bp.blogspot.com/--DaZXhG2yvE/Uga1uoMh56I/AAAAAAAAOLw/9g2cj4EZfQs/s1600/you-got-me.gif

Lenke til kommentar

 

http://www.digitalstormonline.com/aventum-ii.asp

 

og her kan du bytte om på ting

 

https://www.digitalstormonline.com/configurator.asp?id=842693 startpris ca. 7500 dollar :D

 

Bare å bestille 1 til meg også :D

Den er grei!

 

Hvis det det dukker opp 2 stk sånne på døra di (host host 1 til meg), skal jeg jaggu låne bilen til bestemor, ta meg fri fra jobben og hente den personlig.

Lenke til kommentar

 

du har vunnet 92 millioner i lotto men vil ikke spandere mer enn 2000 kr på kamera til din mor?

Og 4000 på Tv... :rofl: ingen andre enn oss som faktisk tok oss tid til å sjekke det? xD

 

Skjønner ikke det jeg heller :p Andre tegn kan være da jeg lot "bullshit" posten være beste svar, det faktum at han fyren som vant 92 millioner vant i Mega Fortune og ikke lotto som jeg skrev i tittelen, og jeg postet et bilde av hvordan jeg bare "lot" som på andre side som jeg nettopp fjernet da det ble oppdaget.

 

En bruker her inne ville så absolutt ha bevis så jeg sendte han navnet til fyren, da dette ligger ute i flere artikler. Han endte opp med å sende han SMS før jeg fikk stoppet han, lurer på om han får svar :p

 

Meningen var lite annet enn kjedsomhet og det faktum at så mange builds her er så latterlige overpriset for sitt bruk.

 

Så jigs up, antar at få trodde på det, men morro likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...