Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpe sexleketøy fra nettet


Anoonym

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri bestilt noe slikt fra nettet, men de stedene jeg har sett reklamerer jo med at pakkene sendes helt anonymt, så den kommer nok ikke surret inn i 10 lag pakketeip som det står "kondomeriet" på. Du kan jo lese her f.eks. http://www.kondomeriet.no/side/kondomeriet-garanterer/28492727

Men det er jo ikke sikkert at det hjelper hvis foreldrene dine er nysgjerrige folk som lurer på hva som er i pakken og smiler spent mens de venter på at du skal pakke den opp.

 

Har du ingen fysisk butikk i nærheten som selger da? F.eks: http://www.kondomeriet.no/side/vare-butikker/9391072 Det kan jo kanskje være enklere for deg å gå i en butikk enn å bestille i posten.

Lenke til kommentar

So? Lapp om å måtte avhente pakke i posten er vel omtrent så normalt som man får det?

 

 

Er vel få/ingen som knyter dette opp til sexleketøy?

 

 

Nei det er jo ikke det, men det er jo alltid en fare for at noen lurer veldig på hva det er man har bestilt. Jeg bestiller jo drøssevis av ting fra nettet, og får nesten alltid en sånn "jeg ser det er en hentelapp til deg her, hva er det du har bestilt denne gangen da?" (respekt for andres privatliv er noe som ikke eksisterer her i huset). Når andre da først er så vant til å ha "krav" på å vite hva som er i pakken sånn uten spørsmål, så ville jo folk blitt ekstra nysgjerrig den ene gangen man er litt tilbakeholden med informasjon. Men man kan jo selvfølgelig vri seg unna med å ta med et eller annet, og late som det var det som var i pakken. :)

 

Til TS: Har vært i samme situasjon som deg, skulle bestille forskjellige kondomstørrelser for å se hva som passet best, men hadde samme angsten som deg for at pakken skulle fange oppmerksomhet hjemme. Så til slutt ble det å stille opp i egen person på kondomeriet. Ja, jeg synes det var jævlig pinlig første gangen. Jeg kom opp rulletrappen, sto på utsiden og kikket inn i butikken, og så at betjeningen var opptatt med å eksperidere et sexlystent par i andre enden av butikken som lurte på hva de skulle kose seg med på kvelden.

 

Jeg tenkte at dette var sjansen til å snike seg inn stille og diskret og bort til kondomstativet for å se gjennom det de hadde mens betjeningen var opptatt med de to andre. Men det tok ikke mer enn 5 sekunder før det plutselig sto 3 søte og snille serviceinnstilte jenter med blikket rettet mot meg og åpne armer og lurte på om jeg trengte hjelp. Jeg følte virkelig at jeg lyste opp som den store idioten og jomfruen jeg var der jeg sto som en gutt i 20-årene og sa at jeg ikke visste hvilken kondomstørrelse som passet. Skulle helst ønske det var et hull i gulvet å synke gjennom, men jeg innså at det ikke var det, så jeg måtte bare holde fliret inne, mens de plukket frem litt av hvert de mente kunne passe. Fikk til slutt stuvet alt de pakket på meg ned i en pose, inkludert noe glidemiddel hun ene anbefalte bare for å gjøre situasjonen bedre. Fikk betalt, og surret posen under armen og kom meg til helvete derfra.

 

Meeeen, jeg synes det var verdt det, og bedre enn å risikere at noen hjemme skulle finne ut av det. Dessuten har jeg ikke vært redd for å vise meg der i ettertid, og hvis jeg klarer det, så klarer du det og :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vurderer å kjøpe et sexleketøy fra internett, men jeg vil ikke at foreldrene skal finne ut av det siden det er ekstremt flaut. Noen tips på hvordan jeg kan få skaffet den uten at de finner ut noe?

 

Så vidt jeg vet så leverer kondomeriet.no anonyme pakker uten at avsenders navn står skrevet på pakken noen plass. Altså, det vil ikke stå "Sendt fra Kondomeriet" etc. på selve pakken.

 

Så med mindre foreldrene dine åpner posten som du får, kan du være temmelig trygg på at de ikke merker noe :-)

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Jeg vurderer å kjøpe et sexleketøy fra internett, men jeg vil ikke at foreldrene skal finne ut av det siden det er ekstremt flaut. Noen tips på hvordan jeg kan få skaffet den uten at de finner ut noe?

 

Så vidt jeg vet så leverer kondomeriet.no anonyme pakker uten at avsenders navn står skrevet på pakken noen plass. Altså, det vil ikke stå "Sendt fra Kondomeriet" etc. på selve pakken.

 

Så med mindre foreldrene dine åpner posten som du får, kan du være temmelig trygg på at de ikke merker noe :-)

 

 

Men det står gjerne noe sånt som avsender: Cefem AS

 

vips et google søk, gratiskondomer leveres diskret av Cefem AS :)

Lenke til kommentar

Jeg jobber i med post i butikk.

En gang jeg leverte ut en pakke stod det avsender kondomeriet på skjermen:p

Så det er ikke så diskret som de sier.

 

Det kom en annen gang en goodvibrations pakke ,som de hadde prestert å skrive goodvibrations med sprit tusj over hele ene siden av pakken :p

Endret av tormod1988
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Når dem spør hva som er i pakken, sier du bare masse sexleketøy og svære kondomer eller noe.

 

Ender bare opp med at dem blir sjokka over at du bare sier det rett ut. Letter litt på flauheten (min erfaring iallefall)

 

Eller at de tror du tuller, og det er jo enda bedre.

Lenke til kommentar

Mange nettbutikker som selger mote og tilbehør til kvinner har også vibratorer :) sjekk f.eks nelly og ellos, ganske godt utvalg begge steder - og lett å kamuflere ved å kjøpe noe annet i samme slengen

 

Ellers selger vel en del apotek vibratorer, om det ikke er kondomeri el.l der du bor. Apotek1 og vitus har også vibratorer til salgs i nettbutikkene sine, men ikke like godt utvalg her.

Lenke til kommentar

Kjøp fra utlandet. Sjansen for at de på posten kjenner igjen avsender er veldig mye lavere da. Jeg handler en del på extremerestraints.com. Fikk en pakke derfra i går faktisk. Avsender står som XR LLC. Og jeg veit hvaa du tenker. Det blir styr med å betale moms osv. på pakker fra utlandet. Men extremerestraints.com er så snille at de setter verdien på pakka til 18.00 USD og da blir den momsfri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...