Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)


Latias

  

77 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Klassisk England. Det var egentlig som å se United spille i år. Ingenting skjer i angrep, lavt tempo, de blir sittende fast foran forsvaret, mens det kommer udugelige innlegg fra begge sider.

Samt at Rooney nok en gang ikke får til noe, men får likevel en assist.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Forstår ikkje kvifor Glen Johnson får spele fotball på øverste nivå, han har jo ingen kvalitetar.

Enig, samme med Baines. Altfor slapt på innlegget som førte til 2-1.

 

Baines var god han, måtte spele 2 mot 1 heile kampen sidan han ikkje fekk støtte frå midtbana.

 

 

Tenkte spesielt på innlegget jeg. Da han snur rumpa til, men som du sier så var midtbanen totalt fraværende. Henderson, Gerrard, Welbeck og Johnson burde ikke spille mer dette VMet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte spesielt på innlegget jeg. Da han snur rumpa til, men som du sier så var midtbanen totalt fraværende. Henderson, Gerrard, Welbeck og Johnson burde ikke spille mer dette VMet.

 

Sant det.

 

Henderson er i mine auge meir enn god nok til å spele i VM, men i dag måtte han dekke heile den sentrale midtbana sidan Gerrard var på ferie.

Lenke til kommentar

 

 

Tenkte spesielt på innlegget jeg. Da han snur rumpa til, men som du sier så var midtbanen totalt fraværende. Henderson, Gerrard, Welbeck og Johnson burde ikke spille mer dette VMet.

 

Sant det.

 

Henderson er i mine auge meir enn god nok til å spele i VM, men i dag måtte han dekke heile den sentrale midtbana sidan Gerrard var på ferie.

Tja, jeg mener Barkley, Lallana eller Wilshere burde spille istedenfor.

Lenke til kommentar

 

 

Fy faen for noen latterlige innlegg av Johnson og et par av Sterling. 2-1 tap.

 

Liverpool-spillere, dere!

Pent toppet av det nydelige hjørnesparket av Rooney. Det gikk nesten mot målet.

Nå var det jo han som sto for det fantastiske innlegget slik at Sturridge kunne pirke ballen inn i det åpne målet ;)

 

 

Ja, men da må du også legge til alle de gode tingene som Sterling gjorde, ikke bare innlegget hans ;)

 

Veit det gjør jævlig vondt for deg å svelge, men Sterling var faktisk en av de mest arbeidsvillige og beste for England i dag.

Lenke til kommentar

Kjipt resultat, England hang godt med og synes ikke resultatet gjenspeiler spillet. Men England var ikke effektive nok, så da går det slik. Noen helt utrolige øyeblikk av sløsing med ball, dette er VM og da burde ikke slikt skje. Som Gerrard sa, må bli mer effektive i sluttfasen.

 

Blir nesten en finale mot Uruguay nå da.

 

Og, Pirlo er helt herlig.

Lenke til kommentar

 

 

 

Forstår ikkje kvifor Glen Johnson får spele fotball på øverste nivå, han har jo ingen kvalitetar.

Enig, samme med Baines. Altfor slapt på innlegget som førte til 2-1.

 

Baines var god han, måtte spele 2 mot 1 heile kampen sidan han ikkje fekk støtte frå midtbana.

 

 

Tenkte spesielt på innlegget jeg. Da han snur rumpa til, men som du sier så var midtbanen totalt fraværende. Henderson, Gerrard, Welbeck og Johnson burde ikke spille mer dette VMet.

 

 

Helt idiotisk at Gibbs ikke ble oppkalt, da han for tiden er Englands beste venstreback. Mye bedre enn Shaw hvertfall.

Lenke til kommentar

Har England lyst til å vinne må de stille følgende lag neste gang:

 

Sturridge

Lallana - Barkley - Ox

Wilshere - Henderson

Baines - Cahill - Jagielka - Johnson

Hart

 

Ut med Ox og Johnson og inn med Rooney og enn eller annen med ballkontroll så er jeg enig. Ox er ikke så god som du skal ha det til.

 

 

 

 

Forstår ikkje kvifor Glen Johnson får spele fotball på øverste nivå, han har jo ingen kvalitetar.

Enig, samme med Baines. Altfor slapt på innlegget som førte til 2-1.

 

Baines var god han, måtte spele 2 mot 1 heile kampen sidan han ikkje fekk støtte frå midtbana.

 

 

Tenkte spesielt på innlegget jeg. Da han snur rumpa til, men som du sier så var midtbanen totalt fraværende. Henderson, Gerrard, Welbeck og Johnson burde ikke spille mer dette VMet.

 

 

Helt idiotisk at Gibbs ikke ble oppkalt, da han for tiden er Englands beste venstreback. Mye bedre enn Shaw hvertfall.

 

 

Det hadde nok vært bedre å ha med Gibbs. Bedre enn Johnson i alle fall. Alt er bedre enn Johnson. Til og med Torres på backen er bedre enn Johnson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...