Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hmm okei :) ser at det er flere som har brukt mailboxde også. Hva blir totalprisen hvis jeg bruker en av de to? Poenget med oneplus one er vel at den skal være billig?

Jeg vet ikke med mailboxde, men jeg fant ut at sluttprisen med Jetcarrier kom på rundt 3500.

Tenkte selv å kjøpe denne mobilen for en liten stund siden, men prisen ble for høy til at det ble ny telefon på meg akkurat nå i hvert fall.

Skal til USA om ikke så alt for lenge, så det kan bli til at jeg kjøper den der, da blir prisen ca 2700.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med at den double-tap-to-wake-up-screen funksjonen sluttet å fungere skikkelig etter oppdateringen. Før funket den plettfritt, nå er det litt hipp som happ.

 

Irriterende. Har denne oppdateringen ført med seg noe godt i det hele tatt?

Har hørt flere som fikk forskjellige problemer med touch etter oppdateringen, det løste seg med en factoryreset.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den til Sverige med Poste Restante i det hele tatt? Noen sier det går greit, andre hevder det ikke går. Min erfaring med DHL fra tidligere er at det avhenger av om pakken sendes med "vanlig" DHL eller DHL Express. Mener å huske at førstnevnte pakker leveres av Posten i Sverige, mens DHL Express leveres av DHL selv. Er det noen her som har erfaringer som kan understøtte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt den til Sverige med Poste Restante i det hele tatt? Noen sier det går greit, andre hevder det ikke går. Min erfaring med DHL fra tidligere er at det avhenger av om pakken sendes med "vanlig" DHL eller DHL Express. Mener å huske at førstnevnte pakker leveres av Posten i Sverige, mens DHL Express leveres av DHL selv. Er det noen her som har erfaringer som kan understøtte eller avkrefte dette?

 

Jeg valgte å bruke posterestantestromstad.no og betale de 90,- eller hva han skulle ha for å kunne hente der. Han sender epost til deg når pakken har ankommet sjappa. Verdt å betale litt for å ikke gå på en smell syns jeg i hvert fall.

 

Sendes den med DHL express kan du ikke benytte vanlig poste restante, da havner den på noe dhl-lager uti gokk og du må selv ringe dit eller ta en vill sjanse på at den ligger der. Sporing får du nok uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...