Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på å kjøpe via invite og steder som nevnt i førstepost eller her? Er det kun pris?

Hvordan kan de ha det på lager mens vi må ha invites for å få kjøpt de gjennom oneplus.net?

 

Lurer også på om det er ting jeg burde tenke på med funksjoner som ikke fungerer her i Norge med telefonen. Som feks norsk tastatur.

 

Kun pris og eventuelt hvor i verden de kan sende. Hvordan de har karret til seg et antall telefoner vet jeg ikke men det er ikke så vanskelig å få invite.

 

Telefonen kjører CyanogenMod som har full støtte for Norsk både med tanke på tastatur og visningsspråk. Har selv vært med å sørge for det.

Ellers så er det jo mangelen på støtte for 800-båndet, men som sagt vil du nok ikke legge særlig merke til dette med unntak enkelte steder utenfor byene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kompilerte opp CM12 i dag til OnePlus'en min. Hvis noen vil ha link er det bare å si ifra.

Vil ganske gjerne ha en invite, hvis du kan få det til ;)

Du trenger ikke invite. Det er julesalg nå. Løp og kjøp. ;)

 

Prøvde å bestille en i går, men det er kun for US & Canada.

Så, jeg\vi trenger fortsatt en invite.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kompilerte opp CM12 i dag til OnePlus'en min. Hvis noen vil ha link er det bare å si ifra.

Vil ganske gjerne ha en invite, hvis du kan få det til ;)
Du trenger ikke invite. Det er julesalg nå. Løp og kjøp. ;)

Prøvde å bestille en i går, men det er kun for US & Canada.

Så, jeg\vi trenger fortsatt en invite.

De sender ikke til Norge med eller uten invite. Hvor skal du sende den?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kompilerte opp CM12 i dag til OnePlus'en min. Hvis noen vil ha link er det bare å si ifra.

Vil ganske gjerne ha en invite, hvis du kan få det til ;)
Du trenger ikke invite. Det er julesalg nå. Løp og kjøp. ;)

Prøvde å bestille en i går, men det er kun for US & Canada.

Så, jeg\vi trenger fortsatt en invite.

De sender ikke til Norge med eller uten invite. Hvor skal du sende den?

 

Jobber med en Svenske som sa han kunne ta den med til meg.

Lenke til kommentar

Noen som har brukt wugfresh's "Bacon Root Toolkit" til å få root ...?

 

Ikke brukt, men anbefaler heller å låse opp bootloader og legge inn root manuelt hvis du kan leve med å resette telefonen :) Slike "one-click root kits" er jeg ikke noe fan av fordi man kjører av gårde privesc-exploits på sin egen telefon uten å ane hva man driver med.

 

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar

Jeg ser at man får US lader dersom man bestiller OPO til USA og får Jetcarrier til å sende den til Norge. Jeg er mest hypp på skandinavisk lader, så jeg lurer på om det er noen andre som kan forklare meg hvordan dere gjorde det? Jeg er helt fersk når det kommer til videresending av post eller hva det kalles.

Lenke til kommentar

Jeg ser at man får US lader dersom man bestiller OPO til USA og får Jetcarrier til å sende den til Norge. Jeg er mest hypp på skandinavisk lader, så jeg lurer på om det er noen andre som kan forklare meg hvordan dere gjorde det? Jeg er helt fersk når det kommer til videresending av post eller hva det kalles.

 

Stemmer at du får med US lader. Tror det letteste enten er å kjøpe en enkel adapter (du får dem sikkert for et par kroner på ebay med gratis frakt). Tror ikke OnePlus kommer med EU lader i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

Noen som har brukt wugfresh's "Bacon Root Toolkit" til å få root ...?

 

Ikke brukt, men anbefaler heller å låse opp bootloader og legge inn root manuelt hvis du kan leve med å resette telefonen :) Slike "one-click root kits" er jeg ikke noe fan av fordi man kjører av gårde privesc-exploits på sin egen telefon uten å ane hva man driver med.

 

Just my 2 cents.

 

 

Jeg rootet min forrige mobil manuelt (for 3 år siden), og det var litt stress. Å roote med wugfresh's BRT vil visstnok resette telefonen - er det slik å forstå at resultatet tilsvarer det å gjøre det på gamlemåten ...?

 

Men ja, er det noen der ute som har brukt BRT? Hvor mange "click" trengs, egentlig ...?

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har brukt wugfresh's "Bacon Root Toolkit" til å få root ...?

 

Ikke brukt, men anbefaler heller å låse opp bootloader og legge inn root manuelt hvis du kan leve med å resette telefonen :) Slike "one-click root kits" er jeg ikke noe fan av fordi man kjører av gårde privesc-exploits på sin egen telefon uten å ane hva man driver med.

 

Just my 2 cents.

 

 

Jeg rootet min forrige mobil manuelt (for 3 år siden), og det var litt stress. Å roote med wugfresh's BRT vil visstnok resette telefonen - er det slik å forstå at resultatet tilsvarer det å gjøre det på gamlemåten ...?

 

Men ja, er det noen der ute som har brukt BRT? Hvor mange "click" trengs, egentlig ...?

 

 

Det er ihvertfall ikke stress å gjøre det manuelt nå.

 

fastboot oem unlock

fastboot flash recovery <filnavn på TWRP-fila du lastet ned>

 

Done... Så kan du enten flashe en ROM som feks CyanogenMod eller så kan du flashe en .zip med su og SuperUser så er du good to go!

 

Fordelen med en custom recovery som TWRP er jo feks at du kan ta backups, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...