Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et albumcover med et tre som vokser opp av hodet/kroppen til en person. Det er tegnet, og det er et svart tre, med lys bakrunn. Og steike tøft. Har en fornemmelse av at det er et post-rock band, men er ikke sikker.

 

Fant det etter en halvtimes intens søking, men dessverre det bare album art (?) og ikke selve plateomslaget. Bandet er forøvrig "Suffocate for Fuck Sake"

 

5874440.jpg

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey trenger hjelp med å finne en sang som jeg hørte for et år siden!

 

Det er asiatere som synger ( vet ikke om det er japanesere, koreanere osv) men jeg husker at de sang om en gammel demon dame med hale og katte øyne som lurte menn. Husker egentlig ikke så mye mer :<

Lenke til kommentar

Okey trenger hjelp med å finne en sang som jeg hørte for et år siden!

 

Det er asiatere som synger ( vet ikke om det er japanesere, koreanere osv) men jeg husker at de sang om en gammel demon dame med hale og katte øyne som lurte menn. Husker egentlig ikke så mye mer :<

 

Jeg føler for å tippe at sangen heter Succubus, men jeg vet ikke hvilken artist eller band : )

Lenke til kommentar

Jeg leter ikke akkurat etter en sang, men nærmere bestemt et album.

På selve coveret er det bilde av Ronaldo i Brasildrakt og jeg mener det brasilianske flagget er i bakgrunnen.

CD'en inneholder så vidt jeg kan huske bare brasilianske sanger. Jeg eide CD-platen tidlgiere, men jeg kan desverre ikke finne den igjen.

Jeg mener den ble kjøpt i 1997 eller 1998, holder en knapp på 1998. Når den er produsert husker jeg derimot ikke.

Noen som kan være behjelpelige her?

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som har "nanana nanana ooooOOOOH! trallallalala.." i refrenget? Typisk sang å trene til treningstudio f.eks. Er litt techno-club-musikk. Kjent.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=16845094

Neineinei.

 

Er liksom NANANA i en etasje, så går den ned en etasje, NANANA, "OO OO OOH" skjer i tre etasjer oppover.

NANANA NANANA OO OO OOH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...