Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en gangstersang hvor reffet inneholder et skudd. TROR det er 2pac og noen flere som har den, den er noen år gammel. Noen som vet?

 

Ikke ref. men N.W.A - Chin Check?

 

Godt forsøk. Men det var ikke den...

 

Mange å velge mellom egentlig. Husker ikke noe fra 2Pac atm, men Eazy E - "Real Compton City G's" ?

 

Nei... Mulig det ikke er 2Pac som har den, er ikke sikker. Leter fortsatt etter låta altså! :innocent:

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har lett etter lenge. Eneste jeg husker er deler av teksten, som går noe som:

 

"We've been working to get richer, only getting poorer" og "i've been working so hard, to get my feet on the ground". Ikke helt sikker på den siste, men den første er jeg rimelig sikker på at er rett. Hjelp? Den har til og med blitt spilt på radio.

Lenke til kommentar

Går en reklame på tv for tiden for TV1000's film-tilbud. Sangen de spiller i bakgrunnen er med lett og munter gitarspilling og en mann korer alene, ganske "fin" sang selv om den er lettere rocka.

 

Noen som har peiling?

 

Radical Face - Welcome home.

 

Kan det være denne?

Lenke til kommentar

Går en reklame på tv for tiden for TV1000's film-tilbud. Sangen de spiller i bakgrunnen er med lett og munter gitarspilling og en mann korer alene, ganske "fin" sang selv om den er lettere rocka.

 

Noen som har peiling?

 

Radical Face - Welcome home.

 

Kan det være denne?

 

Fy faen du er god! ;) Takk skarru'ha! :D

Lenke til kommentar

Går en reklame på tv for tiden for TV1000's film-tilbud. Sangen de spiller i bakgrunnen er med lett og munter gitarspilling og en mann korer alene, ganske "fin" sang selv om den er lettere rocka.

 

Noen som har peiling?

 

Radical Face - Welcome home.

 

Kan det være denne?

 

Fy faen du er god! ;) Takk skarru'ha! :D

 

;) Bare hyggelig!

 

- kudos til Royberget23 også :)

Lenke til kommentar

Det er en sang som irriterer meg noe sykt at jeg ikke kan navnet på :p

Å jeg husker nesten ikke noe av sangen... Hørt den på radio noen ganger, det eneste jeg husker de sier er killa på mig/meg ellerno:P Vet ikke om jeg syntes den er veldig bra, men irriterer meg bare at jeg ikke vet hva den heter :S Noen forslag :D ?

Lenke til kommentar

Det er en sang som irriterer meg noe sykt at jeg ikke kan navnet på :p

Å jeg husker nesten ikke noe av sangen... Hørt den på radio noen ganger, det eneste jeg husker de sier er killa på mig/meg ellerno:P Vet ikke om jeg syntes den er veldig bra, men irriterer meg bare at jeg ikke vet hva den heter :S Noen forslag :D ?

 

Hvilken sjanger?

Dame eller mann som synger?

 

Litt mer info hadde vært fint! :)

Lenke til kommentar

Hva heter sangen fra Top Gear episoden hvor de deltar på Alfa Aomeo treff i concourse competition i lestershire men noen ordentlig utkjørte alfaer?

 

Sangen kommer da Jeremy Clarkson tauer Richard Hammond og setter på denne sangen fra ipoden over walkie talkien!

 

Har tenkt på dette i flere år nå!

 

EDIT: så videoen på youtube nå hvor de spiller Mrs Robinson av Simon & Garfunkel. Altså en annen sang en den jeg så på tv. Mitt mysterie vil aldri bli løst.

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...