Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Som en annen sa tidligere: post en fungerende lenke.

 

edit: litt detektivarbeid og dette er videoen det er snakk om.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yHqDd45pwsA

 

 

Ok! Men kan du være så snill å finne ut hva sangen på 2:42 heter? Jeg har lett etter den i 2 år nå! Jeg tullet ikke! Jeg har hatt den på hjerne. Hele tiden!

Kid Sister - Pro Nails (Rusko remix)

 

Helt syk sang og dra på med vis du har en ordentlig sub i anlegget :D

Endret av -Perry-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg.

Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p

 

Oxygene Part IV, kanskje? Dog jeg har aldri hørt den på tivoli :(

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg.

Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p

Vel, Popcorn av Gershon Kingsley har vært covret av Jarre, og det er det nærmeste jeg kan komme tivolimusikk i hans reportoar :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg.

Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p

Denne du tenker på?

Endret av Svampebob
Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg.

Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p

 

Oxygene Part IV, kanskje? Dog jeg har aldri hørt den på tivoli :(

 

Stemmer! sangen heter Oxygene 4:) Jo da, denne sangen spilles jo på ALLE klo-maskinene som aldri er sterke nok til å løfte bamsen:p

Lenke til kommentar

Jeg ser etter en låt jeg kun husker musikkvideoen til. Godt mulig det var noe alternativ rock. Det er en gutt i tenårene som tydelig plages av noe, og man kan se han gå ute på gata. Senere ser man moren hans stå på rommet hans og se på alle tingene hans. Det går da tydelig fram at han har begått selvmord. Det virket som om videoen er fra det 21. århundre, og sannsynligvis ikke et altfor ukjent band heller. Takker på forhånd.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som vet hva sangen i Fazer-reklamen heter? : (

 

SANGEN (den som spilles av automatisk når man går inn : )

 

EDIT: Nå har jeg sendt en mail til fazer.no om hva faen den sangen heter. kan virkelig ikke vente på svar!

 

:thumbs:

 

Håper ikke det er en sånn spesial-laga sang...

 

Haha spurte om det var det også.. Sier de ja saksøker jeg dem

Tror nok det er en spesiallagd sang da det ikke finnes lyrics av den på nett og de har brukt den i den offisielle reklamen. Jeg fant forresten en link til loopen som kan høres eller lastes ned her: http://www.spreadthejoy.se/assets/mp3/loop.mp3

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...