Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

En sang som ikke er så gammel, men litt ny, og blir smått spilt på radioen. En mann som synger, og begynner med noe gitarspilling. I refrenger synger han noe ala "yeeeeahh, this nanana"? får litt lyst og danse sving. Begynner noe ala dette: hey you laying/hey lalala. ehhhh.hjelp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sang med samme melodi som "Sexy b*tch" (David Guetta/Akon), dame som synger på engelsk(annen tekst)??

American pop girlband Girlicious leaked a cover version of "Sexy Bitch" that will not appear on their sophomore album and was used for promotional use only.

 

 

kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexy_Bitch

 

 

Nei, er nok ikke den.

 

Teksten i sangen er fullstendig forskjellig fra de to sangene.

 

Altså, Sexy b*tch melodien, dame som synger og teksten har altså ikke noe med Sexy b*tch å gjøre.

Lenke til kommentar
Vet det ikke passer her, men dere vet sikkert svaret. Hvilken reklame på tv bruker denne http://open.spotify.com/track/5YwiMg0LuxgrHLF8gQ6mmw sangen?

 

Tror ikke det er denne sangen, men det er en sang i en reklame som har et veldig lignene gitarkomp. Mener de synger "safe travel" på slutten og tror det er for et reisebyrå. Mulig det er den du tenker på?

 

Du tenker sikkert på Peter And The Wolf - Safe Travels

Lenke til kommentar
Vet det ikke passer her, men dere vet sikkert svaret. Hvilken reklame på tv bruker denne http://open.spotify.com/track/5YwiMg0LuxgrHLF8gQ6mmw sangen?

 

Tror ikke det er denne sangen, men det er en sang i en reklame som har et veldig lignene gitarkomp. Mener de synger "safe travel" på slutten og tror det er for et reisebyrå. Mulig det er den du tenker på?

 

Du tenker sikkert på Peter And The Wolf - Safe Travels

 

Helt korrekt.

Så da er spørsmålet hvilken reklame denne brukes på og om det er den reklamen Wiciwato egentlig var ute etter.

Lenke til kommentar

Godt mulig dette har blitt spurt om før, men har ikke vært i stand til å finne noe ved hjelp av søking på Google... Hva heter sangen NRK spiller på Sportslørdag/søndag når de skal vise hvilke idretter/hendelser som skal komme i løpet av dagen? Vi ser bilder av f.eks skiskyting samtidig som det står kanal, klokkeslett og slikt nederst på skjermen, på blå bakgrunn. Usikker på hvor lenge de har brukt denne sangen, men hverfall så langt i 2010 og slutten av 2009. Stod uten mye respons fra NRK Publikumsservice... :(

 

REDIGERT: NRK Publikumsservice lot vente på seg, men til alle dere som har ventet i spenning på utviklingen i denne saken, vet jeg nå altså at sangen heter "Extreme Ways" og fremføres av Moby. Så da vet dere det ;)

Endret av TRD4U
Lenke til kommentar
Omvendt spørsmål! :O

 

Men er den reklamen for der man ser folk står opp osv. Lysa slås på i gatene og vinduene. Der vekkerklokka viser 07.00 og man ser forksjellige folk står opp, bortsett fra han ene mannen som kommer hjem fra fest eller noe og skal kle av seg. Så ringer vekkerklokka der kona ligger, så bare kler han på seg igjen og går ut. Og vi ser ei sex-kjerring som gjøre diverse ting som dusjing og stryking osv.

 

Er det ikke Hafslund eller noe?

 

Edit: Eller så er det reklame for et energi-selskap. Husker ikke helt.

 

Det er Hafslund ja....

Lenke til kommentar
Omvendt spørsmål! :O

 

Men er den reklamen for der man ser folk står opp osv. Lysa slås på i gatene og vinduene. Der vekkerklokka viser 07.00 og man ser forksjellige folk står opp, bortsett fra han ene mannen som kommer hjem fra fest eller noe og skal kle av seg. Så ringer vekkerklokka der kona ligger, så bare kler han på seg igjen og går ut. Og vi ser ei sex-kjerring som gjøre diverse ting som dusjing og stryking osv.

 

Er det ikke Hafslund eller noe?

 

Edit: Eller så er det reklame for et energi-selskap. Husker ikke helt.

 

Det er Hafslund ja....

Ja det var det, men det var feil reklame ;)

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Har fått nuss i ein artist som eg har høyrd på P3 litt, ikkje så mykje i år, men meir i fjor. Han heiter noko med Thomas Seltin eller noko og spelar gitar og syng. Trur han var i urørt-finalen med pony the pirate..

 

Det var da snodig likt Thomas Ledin., men han er absolutt ikke norsk og urørt.

Lenke til kommentar

Jeg var på fest i helga, og fikk høre en sang som jeg gjerne vil vite hva heter.

Er ikke sikkert noen vet hvem sang jeg tenker på, for med tanke på alkoholen så husker jeg ikke sangen nøyaktig :p

  • Den starter rolig
  • Tror det er en mann som synger, har litt lys stemme :p
  • Synger om "butterflies" eller "fireflies" i refrenget.
  • Den er vel litt trance/techno aktig, hvis jeg kan kalle den det :p

Er ikke akkurat mye informasjon jeg har, men.. :p

Lenke til kommentar
Jeg var på fest i helga, og fikk høre en sang som jeg gjerne vil vite hva heter.

Er ikke sikkert noen vet hvem sang jeg tenker på, for med tanke på alkoholen så husker jeg ikke sangen nøyaktig :p

  • Den starter rolig
  • Tror det er en mann som synger, har litt lys stemme :p
  • Synger om "butterflies" eller "fireflies" i refrenget.
  • Den er vel litt trance/techno aktig, hvis jeg kan kalle den det :p

Er ikke akkurat mye informasjon jeg har, men.. :p

Owl City - Fireflies? Verdens beste sang for tiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...