Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hvilket klassisk stykke er det Kiwi har i sine reklamer som går for tiden?

Fikk svar ifra Kiwi selv:

Hei!

 

Musikken til frukt/grønt reklamefilmer er hentet fra "Il Travatore" (Troubadouren) av Giacomo Puccini.

 

Vennlig hilsen

KIWI Norge AS

Det kan stemme veldig godt og hvis jeg ikke husker feil så har jeg vært med å spilt Trubaduren selv 8)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! er det noen som kjenner til en norsk sang som har et eller annet med "Jesus...han holder meg unna trøbbel" Det er en veldig munter sang. Klarer ikke å finne den. Takk.

 

Har ikke hørt den, men du kan jo høre på denne så lenge

 

jo takk, artig den her, men det var ikke den jeg så etter...hehe

Lenke til kommentar
Ååå, det er en sang som ofte er brukt til diverse reklamer og introer. Høres ut som noe orkestermusikk og en dame som synger "I........ yeaaah". Ikke så mye til hjelp men hun synger da hvertfall en setning. Sist ble denne sangen hørt i reklamen for Melodi Grand Prix.

 

Jeg lurer på det samme! :D

Lenke til kommentar
For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa.

Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vært morsomt og fått høre den igjen.

Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p

Den sangen er eller var altså på kasett den gang.

Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller?

Setter veldig stor pris på om noen finner sangen.

Har lett i på dagesvis overalt

 

Det er Gustav Lorentzen ("Ludvigsen" i Knutsen og Ludvigsen). Sangen heter nettopp: "Dame som viser frem rompen sin"

 

Jepp fikk vite det: ) Menne finner den ingen plass:( Ingen som har den eller finner den noen plass

Lenke til kommentar

Omvendt spørsmål! :O

 

Men er den reklamen for der man ser folk står opp osv. Lysa slås på i gatene og vinduene. Der vekkerklokka viser 07.00 og man ser forksjellige folk står opp, bortsett fra han ene mannen som kommer hjem fra fest eller noe og skal kle av seg. Så ringer vekkerklokka der kona ligger, så bare kler han på seg igjen og går ut. Og vi ser ei sex-kjerring som gjøre diverse ting som dusjing og stryking osv.

 

Er det ikke Hafslund eller noe?

 

Edit: Eller så er det reklame for et energi-selskap. Husker ikke helt.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Nei det var visst ikke den.

 

Jeg tror det er for den nye Tine "Ja" eller noe. Kan det stemme?

 

Edit: så ut som dette også var feil:p Kunne liksom koble den sangen til så mange forskjellige reklamer. Det er sikkert noen som har gått før/etter den riktige reklamen eller noe.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på hva en rar sang heter, de spilte litt av den på sporten på tv i dag (16/1) det høres veldig ut som en bil sang,. den har blitt spillt på noen bil-programmer og. vet noen sånn ca??

 

Er vel ikke denne:

 

Woody Guthrie - Car Song

 

 

neei:P det er ikke den:P men de spillte den også i Norgesmester på tv2 i siste episode, det var sangen rett før han ene kjasja med gokarten, om du/dere så det?? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...