Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

Skambankt?

<a href="http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f</a>

 

 

 

-----------------------------------

 

Hva heter sangen i den nye nsb-reklamen? Den hvor de spiller kort.

Skrev mail til nsb, og fikk svar :)

 

Reklamefilmen er laget av McCann reklamebyrå, produsert av Fredrik Fiction AS og regissert av Sten Hellevig.

 

Musikken er spesialkomponert til filmen og er p.t ikke planlagt lansert i noen annen form. Skulle det vise seg at det er en etterspørsel etter den, så vil vi selvsagt vurdere en lansering.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er på besøk langt i gokk der det ikke er noenting å gjøre før jeg tar toget hjem til oslo.

her står et piano, klimpra litt på det og huska denne tingen her, barnesang tror jeg?

 

http://avisavis.no/mp3/hvilkensang.wma

 

men hva pokker hetern..

 

Hestetramperen heter'n :)

 

Har selv et par jeg lurer på:

 

1. Er en poplåt som går på radioen nå i ny og ne. Det er en dame som synger. Husker ikke stort, men teksten går noe alá "if it should be someone it might as well be you" eller no sånt. Har en følelse av at dama prøver å trøste en dude eller å si at hun er stolt av han e.l. Er egentlig ikke en rolig eller trist sang, men ganske fengende. Jeg vet jeg er veldig vag nå, men håper noen kjenner denne igjen.

 

2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

#1 donkeyboy ambitions kanskje?

Lenke til kommentar
Ingen som husker navnet på denne? Savner den så! :cry:

 

Kan det være Fairytale in New York av The Pogues? Synes det liknet...

 

er ikke den, men den er en annen jeg har lett etter :) takk

 

 

Ingen som husker navnet på denne? Savner den så! :cry:

 

Kan det være Fairytale in New York av The Pogues? Synes det liknet...

eller , john lennon - imagine ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=okd3hLlvvLw

 

er ikke den heller

Endret av dronjom
Lenke til kommentar

Har selv et par jeg lurer på:

 

1. Er en poplåt som går på radioen nå i ny og ne. Det er en dame som synger. Husker ikke stort, men teksten går noe alá "if it should be someone it might as well be you" eller no sånt. Har en følelse av at dama prøver å trøste en dude eller å si at hun er stolt av han e.l. Er egentlig ikke en rolig eller trist sang, men ganske fengende. Jeg vet jeg er veldig vag nå, men håper noen kjenner denne igjen.

 

2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

#1 donkeyboy ambitions kanskje?

Der var'n ja! Mange takk! Aj, er det en mann som synger, faktisk!?

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Har selv et par jeg lurer på:

 

1. Er en poplåt som går på radioen nå i ny og ne. Det er en dame som synger. Husker ikke stort, men teksten går noe alá "if it should be someone it might as well be you" eller no sånt. Har en følelse av at dama prøver å trøste en dude eller å si at hun er stolt av han e.l. Er egentlig ikke en rolig eller trist sang, men ganske fengende. Jeg vet jeg er veldig vag nå, men håper noen kjenner denne igjen.

 

2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

#1 donkeyboy ambitions kanskje?

Der var'n ja! Mange takk! Aj, er det en mann som synger, faktisk!?

er vel begge deler

Lenke til kommentar

heisann er det noen her som kan huske den reklame sangen i ncis ifjord sommer ca juni juli på viasat4 kanalen det var sånn breakbeat/progressive sang sjukt rå men hakke finne den noen plass sikkert brukt google 2-3 timer for å finne den men nope ikke noenting er det noen her som kunne hjulpet meg på den det hadde vært king for har så lyst på den sangen at jeg er gal....mvh aleksander :)

Endret av aleks86
Lenke til kommentar
Har hørt en del på Skambankt og det er ikke de. De heter definitivt "Ukjent Artist" eller "Uten Navn" eller ett eller annet sånn "uvanlig".

 

Takk for forsøket :)

Ingenting?

JAAA! At jeg ikke tenkte på at de kunne hete "ingenting". Har forsøkt å søke på alle varianter av liknende navn :) Mange takk!

Lenke til kommentar
2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

Skambankt?

<a href="http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f</a>

 

 

 

-----------------------------------

 

Hva heter sangen i den nye nsb-reklamen? Den hvor de spiller kort.

Skrev mail til nsb, og fikk svar :)

 

Reklamefilmen er laget av McCann reklamebyrå, produsert av Fredrik Fiction AS og regissert av Sten Hellevig.

 

Musikken er spesialkomponert til filmen og er p.t ikke planlagt lansert i noen annen form. Skulle det vise seg at det er en etterspørsel etter den, så vil vi selvsagt vurdere en lansering.

 

Musikken er komponert av Marius Christiansen . Vet det kommer en full versjon av denne på www.myspace.com/mariuschristiansen .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...