Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, en kamerat av meg sendte meg en youtube-lenke til denne videoen

Det hevdes at det er improvisert, men jeg mener bestemt å ha hørt den melodien før?

 

Er jeg helt på jordet? :roll:

 

 

På forhånd takk!

- Skydog

Heilt vanlig skala, og greier, det er ikkje så utenkelig at det kan minne om veldig mange sanger, for eksempel stairway to heaven-soloen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal finne en danse sang, så har jeg hørt en sang ofte på radio som passer ganske godt. Problemet er at jeg husker verken melodi, artist eller sang, men refrenget lyder nogenlunde slikt:

"we er not human, we are dancers" <-- Håper det ikke ble for fail, men skal være ganske kjent :p

Lenke til kommentar

Dette er sikkert helt umulig. men en sang jeg hørte på radioen en gang for lenge sia. syns den var så fet at jeg måtte bare finne den. men er lenge sia så :

 

Det hørtes noe ut som en james bond sang så var det innemelom fele musikk. kunne minnes om you know my name refrenge hvertfall. så refrenge var det en lys stemme så var det en del fele trur jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Sikkert ingen som vet men prøver...

 

Hørte en sang der en dame "synger" om Obama, et refreng med masse repetisjon "Obama, Obama, Obama" også en veldig repetiv, primitiv techno "melodi". I et av versene tror jeg hun synger "you can change tomorrow today" eller noe sånt.

 

Utrolig primitiv sang, men setter seg lett på hjernen :p

Lenke til kommentar
Okay, denne kan bli vrien så jeg blir faktisk imponert hvis noen finner den.

 

Jeg kom på en sang som jeg hørte på et LAN tidligere i sommer, men jeg husker ingenting av selve låta, kun at jeg liker den og litt om hvordan musikkvideoen var. Jeg MENER å huske at det var en litt rocka sang, men ikke la dette begrense deg/dere siden jeg er langt ifra sikker.

 

 

Hovedpersonen i musikkvideoen sitter på en stol, midt i veien. Stolen han sitter på er festa med kjetting i lasterommet på trailer som kjører. Kjettingen er også festet med mye skada folk som blir dratt ut av lastebilen etterhvert som den kjører. Det er litt cutscenes til andre greier som jeg ikke husker. Videoen slutter med at trailern, like før den har kjørt en full sirkel på veien, bråstopper da kjettingen blir stramma - like før den kjører over hovedpersonen.

 

Jeg mener å huske at det var sånn videoen var, jeg blir som sagt ganske imponert hvis noen klarer å si meg hva låta heter... :)

 

Venter i spenning! ;)

 

*Bump atter igjen* :)

Lenke til kommentar

For en del år tilbake (kanskje 8-9 eller noe) gikk det et techno-program på radioen (tror det var p3) der "amatører" kunne sende inn sine bidrag og bli spilt. Dette var på fredager tror jeg og dj strangefruit hadde sitt eget program rett etterpå hvis jeg husker riktig. Noen som husker hva dette programmet heter? Lurer på om det het "Stift" eller noe..? Det ble hvertfall spilt en sang som het "twin energy" som jeg leter etter, så kanskje noen kjenner til DJens navn? Finner ingenting på google. takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...