Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som husker navnet på denne? Savner den så! :cry:

 

Far fetched, men kunne minne litt om The Riddle?

Kan også ligne på Tir na noir:

 

 

 

Og et spørsmål:

Hva heter en dancesang som ofte spilles på radio, er en kvinnestemme som synger. Kan desverre ikke gi mer tips, men regner med det er noen som kan den, virker ganske almenn.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Leter etter sangen som er ifra 0:50 til 3:00 i DENNE filmen.

 

Har funnet ut at sangen heter "Take me away" men dette er vistnok en remix og har lett i timesvis etter den rette men finner den ikke.

 

 

Lyrics om det skulle hjelpe.

Come with me to the dance floor,

You and me cause that´s what it´s for

Show me now what is it

You got to be doing

And the music ....is so soothing

Gotta, gotta, gotta be doing..

Eh, what a dance!

Lenke til kommentar
Leter etter sangen som er ifra 0:50 til 3:00 i DENNE filmen.

 

Har funnet ut at sangen heter "Take me away" men dette er vistnok en remix og har lett i timesvis etter den rette men finner den ikke.

 

 

Lyrics om det skulle hjelpe.

Come with me to the dance floor,

You and me cause that´s what it´s for

Show me now what is it

You got to be doing

And the music ....is so soothing

Gotta, gotta, gotta be doing..

Eh, what a dance!

det er the prodigy med warriors dance. herlig sang :)

Lenke til kommentar
Hei! Leter etter en sang, jeg håper og finne en dag selv om jeg har begynt og tvile :p

 

Uansett, det er en gangske rocka sang, høres ut som samme artist som har "Mustang Sally", og husker denne linjen fra refrenget "I wanna dance dance dance dance..."

 

Har søkt på google, youtube osv uten og finne noe.. Det er en veldig/ganske rocka sang..

 

Håper på svar! ;)

Ingen som vet? :(

Lenke til kommentar
er på besøk langt i gokk der det ikke er noenting å gjøre før jeg tar toget hjem til oslo.

her står et piano, klimpra litt på det og huska denne tingen her, barnesang tror jeg?

 

http://avisavis.no/mp3/hvilkensang.wma

 

men hva pokker hetern..

 

Hestetramperen heter'n :)

 

Har selv et par jeg lurer på:

 

1. Er en poplåt som går på radioen nå i ny og ne. Det er en dame som synger. Husker ikke stort, men teksten går noe alá "if it should be someone it might as well be you" eller no sånt. Har en følelse av at dama prøver å trøste en dude eller å si at hun er stolt av han e.l. Er egentlig ikke en rolig eller trist sang, men ganske fengende. Jeg vet jeg er veldig vag nå, men håper noen kjenner denne igjen.

 

2. I fjor sommer møtte jeg på noen nordmenn i utlandet som hadde med en mp3-spiller (wow! :p). På denne spilleren hadde de et norsk band fra Stavanger eller noe sånt. Iallefall ikke Oslo. Uansett, jeg har aldri hørt om de før dette. Muligens et lokalt band :S Var litt rocka og sang på dialekt. Det jeg kan huske var at de het noe så rart som Ukjent, eller Uten Navn eller noe i den dur. Anyone?

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...