Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De spilte en sang på P3 for en stund tilbake som jeg ikke husker teksten på. Teksten var selvgod, og det var en kvinnelig norsk sangerinne. Sangen het, etter det jeg husker, "Nummer to", og hvis ikke jeg husker helt feil, het artisten Cyanide eller noe. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne, eller hva den egentlig heter?

Endret av Haageen
Lenke til kommentar
Hva heter sangen fra The Unit reklame på viasat 4?

Jeg lurer også på denne sangen. Eneste jeg kan huske fra teksten er "I'm on fire" som blir gjentatt flere ganger i teksten.

 

Håper noen kan navn på sangen ;)

 

Bruce springsteen tenker jeg, har ikke hørt sangen men...

sangen heter im on fire:

Lenke til kommentar
Hva heter sangen fra The Unit reklame på viasat 4?

Jeg lurer også på denne sangen. Eneste jeg kan huske fra teksten er "I'm on fire" som blir gjentatt flere ganger i teksten.

 

Håper noen kan navn på sangen ;)

 

Leter etter den jeg å, det er ingen av sangene som er nevnt, det høres ut som en dame som synger.

 

"I'm on fire

'cause I'm on fire" er det eneste som høres i reklamen tror jeg, har lett mye men finner ingenting :(

Lenke til kommentar
Hva heter sangen fra The Unit reklame på viasat 4?

Jeg lurer også på denne sangen. Eneste jeg kan huske fra teksten er "I'm on fire" som blir gjentatt flere ganger i teksten.

 

Håper noen kan navn på sangen ;)

 

Leter etter den jeg å, det er ingen av sangene som er nevnt, det høres ut som en dame som synger.

 

"I'm on fire

'cause I'm on fire" er det eneste som høres i reklamen tror jeg, har lett mye men finner ingenting :(

 

Finner ingenting i imdb's liste over lydspor, og ikke youtube.. eneste jeg fant (vet ikke om det har så mye med dette å gjøre med) er: http://www.whatsthatcalled.com/forum/index...?showtopic=9852

Lenke til kommentar

Hørte en låt på P3 forrige uke når jeg var ute og kjørte, men glemte å søke den opp når jeg kom hjem. Jeg har søkt på Google og lett litt på spillelister, men har ikke funnet den enda.

 

Norsk låt, norsk tekst. Det eneste jeg husker av teksten er "(det er han som?) lever på gammelt brød og vann". Veldig all-sang potensiale på låta, sang en god del sjøl til den.

 

Flott hvis noen kjenner den! Personen i sangen hadde to navn, forresten... Knut Arne, Per Arne, ett eller annet...

 

Takker

Lenke til kommentar
Hørte en låt på P3 forrige uke når jeg var ute og kjørte, men glemte å søke den opp når jeg kom hjem. Jeg har søkt på Google og lett litt på spillelister, men har ikke funnet den enda.

 

Norsk låt, norsk tekst. Det eneste jeg husker av teksten er "(det er han som?) lever på gammelt brød og vann". Veldig all-sang potensiale på låta, sang en god del sjøl til den.

 

Flott hvis noen kjenner den! Personen i sangen hadde to navn, forresten... Knut Arne, Per Arne, ett eller annet...

 

Takker

 

Tore tang.

 

Lenke til kommentar
Heisann

 

Kom nylig hjem fra Tyrkia og hørte en sang som jeg så gjerne skulle hatt tak i. Låten består i hovedsak av en trekkspill melodi og er en remix. Ganske avslappende sang. Noen som kan gi meg noen tips?

noe vokal? hva med in grid-tu es foutu

 

En sydenfarsott er jo også Edward Maya ft. Alicia - "Stereo Love". Ikke trekkspill, men høre slikt ut.

 

Kudos til Søppelsveitt. Var den sangen jeg var på jakt etter :)

 

Lenke til kommentar

Sangen jeg leter etter er fra simpson the movie og blir spilt når Homer finner ut at familien har forlatt han, så detter han ned på et isflak også begynner sangen, eller noe sånt.

 

Den går noe som ''I love you, only because you're babab, lalalala'' :p Skjemmes over ikke å huske hva den heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...