Gå til innhold

Tottenham Hotspur: Rykte-tråden!


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og tror ikke det skjer. Er vel ikke så mange klubber som er aktuelle heller. Er jo eventuelt Real da, men de virker å ha mest lyst på De Gea. Da blir jo United igjen uten keeper, men ser ingen grunn til at han skal gå til noen av de andre CL klubbene.

 

Det eneste positive jeg kan se i dette (om Lloris uheldigvis skulle forlate oss), var om han gikk til United. Ikke fordi jeg unner United det, men fordi det hadde vært morro å høre hva alle disse fansene som sier: "de Gea er en 10 ganger større keeper enn Lloris", hadde sagt da.. Tipper Lloris fort hadde blitt en "mye bedre keeper." :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Virker som en rar transfer. Men Mitchell har vel hatt rett før noen ganger. Videoen fikk meg mest til å tenke på indreløper på nivå med de beste i Tippeligaen, så jeg kjenner jeg ikke er helt solgt på grunn av den.

 

Linkes i artikkelen til et sitat av Verthongen: "I think I'll stay. That's one of those typical rumors doing the rounds every summer. There's no way I'm leaving."

 

Nei, jeg tror ikke du kommer til å dra heller. Hvor skulle du dra?

Lenke til kommentar

Hva baserer du det inntykket på?

sky-intervjuet? For der sier han ikke annet enn at han har lyst å spille i CL en eller annen dag så vidt jeg har skjønt.

 

Lloris har allerede uttalt seg, og skal man tolke det han sa så har Levy inngått en av de såkalte "gentleman's agreement" sine, altså at han får dra f.eks neste år skulle CL utebli.

 

Alt avhenger vel dog av pris, om United mister De Gea osv osv, alt kan skje, men personlig tror jeg han blir en siste sesong og tar det derfra.

Lenke til kommentar

Fra fyktespalten på united.no:

 

12.10: Tottenham-keeper Hugo Lloris avviser ikke muligheten for en overgang til Old Trafford.I et intervju med The Sun (krever abonnement) hinter franskmannen at selv om han har en kontrakt som binder ham til White Hart Lane frem til 2019, så er han interessert i å spille Champions League-fotball. Han innrømmer at han følger med på situasjonen rundt David De Gea, men understreker samtidig at det er viktig å ikke tenke for mye på det.

 

Jeg skal innrømme at jeg egentlig har mer lyst på Cech. Han blir billigere, og kan kanskje holde i 5 år til, så kan vi se etter yngre keepere. Lloris hadde også vært et godt kjøp, verdensklasse!

Lenke til kommentar

Karol Linetty
James McCarthy
Toby Alderweireld
Giannelli Imbula
Christian Benteke
Fernando Llorente
Angelo Ogbonna
Yussuf Poulsen
Pione Sisto
Marc Bartra
Anthony Martial
Kieran Trippier
Yohan Cabaye
Timo Werner
Claudio Beauvue
Andre Ayew
Florian Thauvin
Christoph Kramer
André-Pierre Gignac
Andrija Balic
Yevhen Konoplyanka

and the list goes on.....

 

Hva tenker folket?

Lenke til kommentar

Kevin Wimmer bekreftet og nå nærmer Trippier seg også.

 

The Telegraph say Kieran Trippier will undergo a medical within the next 72 hours after Spurs met his release clause.

 

 

 

Med Kieran Trippier på vei inn, Yedlin og Dier i backup. Er Walker da på vei ut av klubben?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...