Gå til innhold

Tottenham Hotspur: Rykte-tråden!


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt på en måte, i form av at vi mister spillere som har vært lenge i klubben men ingen av de er gode spillere dessverre. Jeg er takknemlig for jobben de to har gjort for Spurs men på samme måte som fotballspillere i dag ikke tenker to ganger når det gis bedre lønn tenker jeg på samme måte hvis vi har mulighet å få bedre spillere som erstatter disse to.

Lenke til kommentar

Soldado tilbake til Spania og Atletico Madrid?

 

Ryktene sier at Atletico vil hente Soldado om de selger Costa.

 

Kilder vil også ha det til at Tottenham ikke betalte £26 millioner, men £13 millioner for Soldado.

De resterende £13m, skal bl.a. ha vært prestasjonsklausuler, som ikke har blitt utløst.

Og Tottenhma skal derfor være villig til så selge for £13m.

 

http://tottenhamlive.com/threads/we-signed-the-wrong-guy.65/

Lenke til kommentar

Går jo rykter om alt fra Max Kruse, Wilfried Bony, Loic Remy, Jay Rodriguez, Romelu Lukaku, Christian Benteke, Michy Batshuayi og mange fler. Så at Tottenham jakter en spiss, er vel ikke helt urealistisk.

 

Personlig håper jeg Ade går, da klubben overtar 100% av lønna hans i sommer.

Om Ryktene om Soldado også stemmer, så må jeg innrømme at jeg ikke kommer til å grine lenge.

 

Greit om de to går og vi får f.eks. Romelu Lukaku og Michy Batshuayi inn også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjører på en her i denne tråden også, da det ikke er VM enda og litt for lite fotballprat. Så her er noen utklipp fra forskjellige rykter på nettet om dagen:

 

  • Loic Remy has reportedly agreed a deal in principle to sign for Tottenham, but will hold off on completing the transfer until after the World Cup in the hope thatArsenal may also make an offer.

 

  • Tottenham Hotspur have been heavily linked in recent weeks with a move for Atletico Madrid defender Toby Alderweireld, as new manager Mauricio Pochettinosets about strengthening his squad ahead of next season.

 

  • Tottenham boss Mauricio Pochettino could be set to make Juventus striker Mirko Vucinic his first signing for the club, according to Inside Futbol.

  • New Tottenham Hotspur boss Mauricio Pochettino is apparently eyeing up a move for Bayern Munich and USA youngster Julian Green.

 

  • According to the Daily Mail, Tottenham Hotspur are lining up a bid for Feyenoordleft-back Daryl Janmaat this summer to boost their defence for next season after the side suffered from individual errors.

 

  • According to latest rumours coming from UK sources, Tottenham management are ready to submit Benfica a 25 million euros offer in order to purchase Argentinian international offensive midfielder and winger Nicolas Gaitan (26).

 

  • With Hull City looking to make their loan deal permanent for Tottenham midfielder Jake Livermore, Spurs have slapped a price tag on his head of around £6.5m this summer.

 

  • Tom Ince has decided to reject a move to Italian giants Inter Milan in favour of staying in the Premier League, though he has yet to agree a deal with any specific club.

 

  • Romelu Lukaku looks destined for the Chelsea exit after telling the club he wants to leave this summer in the hope of finding regular first team football elsewhere.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes personlig den marineblå tversoverstripen er verre enn det gule. Gult kommer igjen ca. hvert 4. år virker det som og det er helt sikkert klubben som gir disse retningslinjene.

 

Så lenge fotballen som blir spilt er bedre enn 13/14 sesongen, skal jeg la draktene være drakter.

Lenke til kommentar

Ser ut til at dette blir de nye hjemmedraktene ja.

Med en tribute til Bill Nicholson, både i kragen og på ryggen.

"As many of you will be aware, October 23 this year marks the 10th anniversary of the passing of our legendary manager Bill Nicholson."

10rsnko.jpg
2cigujb.jpg
3179v6b.jpg
Bq4E2AzIUAAzyOq.jpg25ur15c.jpg


Flere som prøver seg på modifiserte versjoner:

2cgn7f8.jpgspursgold.jpg

 

 

Selv synes jeg da de hvite treningsdraktene som er lansert er bedre:

 

http://shop.tottenhamhotspur.com/category/under-armour-training-wear?TRE00011#facets=|1

 

 

2hf1c13.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det virker som om det bare blir mer sikkert at Ben Davies kommer inn.

Gylfi Sigurdsson går mest sannsynlig også motsatt vei (Swansea), selv om det har kommet bud fra Palace.

Det nevnes også QPR og Crystal Palace ønsker å låne Lewis Holtby, om han ikke får førstelagsspill.

Kyle Naughton linkes også til en gjenforening med Happy 'Arry i QPR.

Og nå går det også tykter om at Danny Rose kan ende opp i Hull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...