Gå til innhold

Tottenham Hotspur: Rykte-tråden!


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tottenham could sack Tim Sherwood as early as today.

 

According to the Telegraph, Tottenham manager Tim Sherwood has called on Daniel Levy to either sack him or confirm him as soon as possible. There has been much speculation that Sherwood’s job, originally contracted for 18 months, would be over at the end of this season. Quite a bit of this has come directly from the Spurs dressing room.

 

Sherwood has the best win record of any Spurs manager in history with 59%. The record, however, doesn’t come with an improvement in win percentage in the big games. Levy, who made no mention of Sherwood in his end of season address, is thought to be trying to bring in Mauricio Pochettino from Southampton. With the Saints’ biggest players set to be sold this summer, Pochettino is believed to be keen to find new opportunities. Levy has also been reportedly looking into Frank de Boer, currently managing Ajax.

 

Sherwood has been outspoken throughout, not only speaking of his own enjoyment of the job and potential for success but also complaining about things such as the lack of knowledge among football decision makers. Levy is thought to have avoided confirmation of Sherwood’s sacking on Monday so as not to overshadow Ledley King testimonial, but now that there is no obvious reason for delay he is expected to move quickly.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Eneste jeg egentlig bryr meg om nå i første omgang, er hvem som sitter i head coach/manager stolen ved sesongstart, og aller helst innen noen få uker så han får med seg sesonoppkjøringen.

 

Det gleder meg at Thomas Tuchel ryktene har tatt seg opp litt i det siste. Muligens litt mye gambling til Levy å være, men jeg har troa på denne fyren.

 

Ifg. ITK så vil Levy ha Benitez, mens Joe Lewis vil ha Pochettino.

Lenke til kommentar

Soldado til Atletico for £20M

 

Høres urealistisk ut. AM har vel ikke penger, og betale så mye for en spiss på veldig snart 29 som har hatt en elendig sesong.

 

Håper egentlig han får en sjanse til, men han trenger folk bak ham som genererer sjanser. Lallana, Eriksen og Lamela?

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

Hvis navnet Joe Lewis nevnes i en setning av en s.k. ITK kan du være sikker på en ting: vedkommende er NITK.

 

Minner meg om den gangen jeg plantet et falskt rykte om at John Fredriksen var interessert i å kjøpe Spurs på et engelsk forum. "Nyheten" endte til og med opp i The Sun.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan nå så være, men denne personen har kommet med riktig info fra innsiden av ENIC før, og har base i USA. Om han har noe som helst kjennskap til fotballrelaterte ting er en helt annen sak, da det meste tidligere har dreid seg om stadion og eventuell groundshare med et London-basert NFL lag.

Lenke til kommentar

De har vel penger nå som de selger + er i CL-finale?

 

Tja, det er ikke lenge siden de hadde €500 millioner i gjeld og brukte 90% av årlige inntekter på spillerlønninger (2012). At de drar inn litt ekstra i år, betyr absolutt ikke at de kan bruke store summer på å hente spillere. Mener de til og med måtte søke om å utsette betaling av skatt på nesten €100 millioner for å klare å holde hodet over vannet.

 

Er uansett litt ambivalent når det gjelder Soldado. Har lyst til å se han få det til i Spurs, men om vi får £20 mill tror jeg nesten det er tryggest å selge.

Lenke til kommentar

Hvis navnet Joe Lewis nevnes i en setning av en s.k. ITK kan du være sikker på en ting: vedkommende er NITK.

 

Minner meg om den gangen jeg plantet et falskt rykte om at John Fredriksen var interessert i å kjøpe Spurs på et engelsk forum. "Nyheten" endte til og med opp i The Sun.

 

Haha.. skal vi starte et nytt et?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...