Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dratt på hotellferie med en du føler du ikke kjenner?


Anbefalte innlegg

Kjører han bil? - i såtilfelle, er bilen registrert på han?

Har han en typisk godt betalt deltidsjobb?

Hvor gammel er vedkommende?

Når han ønsker å reise på hotell, betaler du, han eller hver for dere?

 

Dersom han har en leilighet med panorama utsikt så er det jo bare å beregne hvor lang tid han bruker til deg, derav finne ut hvilket transport middel han brukte, typisk gjennomsnitsreisetid i området, slå en omkrins og se om det i heletatt finnes slike alternativer i området.

 

Google navnet hans og se hva du finner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyren har bil. Jeg synes reisetiden fra han til meg virker raskere ut enn det skal være. Utifra området han sier han bor i. Jeg føler noe skurrer siden han holder meg unna hjemmet sitt. Greit, han pleier å komme å hente meg med bilen sin, og i den anledning maser han på om å komme inn til meg. Uansett så synes jeg dårlig om masingen. Og han bor ikke så langt unna meg. Han kunne pent vist hvor han bor. Jeg skrev i går at jeg synes det er for tidlig med hotellferie, og at jeg ville bli bedre kjent først. Fikk ingen svar på det. Han vil alltid ringe meg , og da skal han bare mase om å komme hjem til meg og hotellet.. Jeg finner ingenting av han på nettet. Kun facebookprofilen. Og der poster han ingenting, men får med meg at han har kamerater , og familie. Han har ikke barn. Men ellers står jeg ganske uviten om han. Tror de fleste ville reagert som meg, med å tenke seg videre og ta avstand til han. For han virker ikke seriøs ut slik han opererer. Det virker ikke ut som om han matcher meg i det hele tatt. Har gitt han nok sjanser. Kan jeg sjekke om bilen står registrert på han en plass?

Lenke til kommentar

Det jeg hadde reagert på var hvorfor hotellferie var såpass stor greie for han. Med mindre han har tenkt å ha en helg der han slipper å betale noen ting. Dersom han er fravikende til hvor han bor er det stort sett alltid mulig å finne utav. Har du ett navn og en fødselsdato med fødselsår kan du finne folkeregistret adresse på nesten hvem som helst. Det er bare å ringe posten å si at du har fått ett brev til en herr 'blablabla' som tilsynelatende via brevet er født 'daogdaogda' som du skulle fått sendt til riktig mottager. Det sto din adresse på brevet men du vet ikke om noen naboer som har dette navnet. Da vil dem mest sannsynlig oppgi deg enten en postboks eller en adresse du skal sende det til. Dersom dem ikke ber deg reposte brevet til dem fordi dem ikke ønsker å oppgi adressen.

 

Uansett vil du finne informasjon om ett bosted i vognkortet hannes. Det er ikke nødvendigvis oppdatert, men dersom han har kjøpt bilen mens han har vært registert på adressen vil du få en indikasjon på hvor han bor i vertfall. Eller ett sted han har bodd.

Lenke til kommentar

Det jeg hadde reagert på var hvorfor hotellferie var såpass stor greie for han. Med mindre han har tenkt å ha en helg der han slipper å betale noen ting. Dersom han er fravikende til hvor han bor er det stort sett alltid mulig å finne utav. Har du ett navn og en fødselsdato med fødselsår kan du finne folkeregistret adresse på nesten hvem som helst. Det er bare å ringe posten å si at du har fått ett brev til en herr 'blablabla' som tilsynelatende via brevet er født 'daogdaogda' som du skulle fått sendt til riktig mottager. Det sto din adresse på brevet men du vet ikke om noen naboer som har dette navnet. Da vil dem mest sannsynlig oppgi deg enten en postboks eller en adresse du skal sende det til. Dersom dem ikke ber deg reposte brevet til dem fordi dem ikke ønsker å oppgi adressen.

 

Uansett vil du finne informasjon om ett bosted i vognkortet hannes. Det er ikke nødvendigvis oppdatert, men dersom han har kjøpt bilen mens han har vært registert på adressen vil du få en indikasjon på hvor han bor i vertfall. Eller ett sted han har bodd.

Det er helt klart noe som ikke stemmer. Det kan jo være at han bare er egoistisk. Dvs at han vil ha hjemmet for seg selv, og bruke mitt hjem til dating, ellers blir det hotell. Jeg vil vise at jeg ikke er naiv så jeg trekker meg mer unna. Ville du fortsatt å date en dame som oppførte seg slik? Altså hun maser på å komme hjem til deg hele tiden. Når du har barn så sier hun: Hvor skal vi gjøre av oss, kan vi kanskje være hos deg selv om du har barn der? Og du sier: hva med hos deg? Jeg har ikke sett hvor du bor? Da svarer hun ikke. Og biter negler. For så å spørre om å dra på hotellferie med deg. Det er noe som skurrer. Jeg har spurt hvor han bor, og han sier at han bor i en flott leilighet med sjøutsikt. Men han viser den ikke. Jeg føler at jeg kan ikke gjøre mer med det. Det eneste jeg kan gjøre er å stemple han som useriøs.

Lenke til kommentar

En noe merkelig skrue må jeg si. Skjønner godt du ikke stoler helt på ham. Hvis han virkelig liker deg, syntes jeg han bør legge alle kortene på bordet, eventuelt i det minste vise deg hjemmet hans... Ja, hvis han har et hjem da.

 

 

Uansett, det jeg skulle si: Søk han opp i skattelistene og finn ut av inntekten hans, samt formue for den saks skyld.

 

Google --> Søkeord: Skatteetaten skattelister

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En noe merkelig skrue må jeg si. Skjønner godt du ikke stoler helt på ham. Hvis han virkelig liker deg, syntes jeg han bør legge alle kortene på bordet, eventuelt i det minste vise deg hjemmet hans... Ja, hvis han har et hjem da.

 

 

Uansett, det jeg skulle si: Søk han opp i skattelistene og finn ut av inntekten hans, samt formue for den saks skyld.

 

Google --> Søkeord: Skatteetaten skattelister

Søkte i noen skattelister. Der står det at han bor en annen plass enn han har sagt at han bor. Altså lengre borte fra meg enn antatt. Men når han har sendt meldinger fra Facebook står det : sendt fra og en annen plass enn der han bor. På skatten for fem år tilbake , tjener han ca 150 000 , og har formue på ca 500 000. Han påstår at han eier svære utleierboliger, og har derfor lån, men han har ihvertfall en formue på skatten for fem år siden.

 

Jeg mistet ihvertfall interessen for å bli kjent med han nå, pga dette maset, og det med at han ikke kan vise sitt bosted når han maser om å være hos meg, og han har jo sett mitt. Det er vanskelig å si det til han og, for han burde fatte det. Jeg har jo sagt til han at jeg synes det er rart å tenke på at jeg ikke har fått sett hans bosted, og at jeg ikke vet hvor han bor skikkelig. Han vet også at jeg ikke vil dra på hotell før jeg kjenner han bedre. Mer trenger jeg vel ikke å forklare uten at han spør.

Jeg får bare tenke meg videre. Jeg har ihvertfall hatt noen flotte treningsturer med fyren. :) Får se slik på det. Prøvde å finne ut , men ... dette var rart.

 

En annen ting jeg reagerer på er at han ofte tar opp en dropseske fra lommen, men spør aldri om jeg vil ha en. Det ville jeg gjort hvis jeg hadde. Men det er ikke slik at jeg vil ha en, men jeg reagerer på at han tar seg en drops uten å spørre om den som går med han vil ha. Det er vanlig folkeskikk, mener jeg.

 

Men hvis vi trekker ifra maset på å komme hjem til meg, og maset om hotell, og det å ikke vise hjemmet sitt, så er han svært hyggelig ellers. Men han har en tendens til å legge ord i munnen på meg. Som om han vet hva jeg søker, og ønsker i livet , det vet jeg selv ;).

 

Med mindre han bor ett sted som ser helt jævlig ut så kan jeg ikke se at dette skal være ett spesielt normalt handlingsmønster dersom det ikke er noe å skjule.

Han burde si at huset ser jævlig ut. Det gjør jeg. Jeg har hele tiden sagt at huset mitt ser ikke noe vakkert ut altså. Ja merkelig :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Da burde jo det her være en grei sak. Enten er han i ett forhold, og du risikerer å fremstå som en home-wrecker. Eller så har han noen sære mindreverdighetskomplekser som gjør at han skryter på seg ett flott hus med panoramautsikt. Uansett hvilken av de to det er, så er han vel ikke noe å satse på "åkkesom". :)

Lenke til kommentar

Da burde jo det her være en grei sak. Enten er han i ett forhold, og du risikerer å fremstå som en home-wrecker. Eller så har han noen sære mindreverdighetskomplekser som gjør at han skryter på seg ett flott hus med panoramautsikt. Uansett hvilken av de to det er, så er han vel ikke noe å satse på "åkkesom". :)

eller så vil han ha seg et distanseforhold der han ikke vil involvere hjemmet sitt inn. ;)

Lenke til kommentar

Skulle funnet ut hvor han bor og dukket opp der.

 

Hva slags uvaner?

 

Han virker veldig masete.

ja, jeg føler at han er utrolig masete. Han vil hele tiden snakke om det å komme på besøk til meg, eller reise på hotell sammen. Jeg har holdt meg til å date han ute, gå turer osv for å finne ut. For han er grei ellers. Han ringer meg to ganger for dagen , og spør om å få komme hjem til meg eller bestille reise, men nå sa jeg til han at jeg synes vi bør bli kjent først. Da har han ikke ringt, men maser om å møtes på smser. Jeg har ikke svart han på det å møtes nå, for jeg er litt lei siden han ikke viser mer seriøse sider enn han gjør. Og pga maset også.

Lenke til kommentar

En merkelig skrue. Vil du ha en merkelig skrue?

 

En annen ting jeg reagerer på er at han ofte tar opp en dropseske fra lommen, men spør aldri om jeg vil ha en. Det ville jeg gjort hvis jeg hadde. Men det er ikke slik at jeg vil ha en, men jeg reagerer på at han tar seg en drops uten å spørre om den som går med han vil ha. Det er vanlig folkeskikk, mener jeg.

Når man blir gammel nok har man penger til å holde seg med drops selv. Så å spørre maks én gang per dag (den første gangen man tar ut et drops) burde holde synes jeg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg hadde droppet han raskere enn en varm stekepanne plassert på hånda mi.

Ikke vær naiv og godtroende kjære deg, her ser jeg du har fått gode råd ifra andre brukere.

Og om du fremdeles velger å være blåøyd og å satse på han, så får du selv takle konsekvensene etterpå.

 

Husk; hvis han bjeffer som en hund, lukter som en hund og pisser med et ben i været, så er det som regel en hund ;)

Endret av Lady_A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ingen grunn hvorfor ikke, dro til London med ei i Januar og dette var vår første helg alene i tillegg. Og vi storkoste oss!

Jeg ser en god grunn til å droppe. For det første så er det frekkt å mase om å besøke meg hele tiden. For det andre så er det rart å mase på hotellferie hele tiden. Neste er at det er rart at når han maser mye på meg og jeg spør han om å se hjemmet hans for det har jeg ikke sett, så gir han ikke et skikkelig svar, og maser videre om hotell. Jeg ser god grunn til å la vær å møte han. For mas er frekkt, og det er det han driver med hver gang vi går tur. Han maser om når han kan komme hjem til meg osv. Jeg har hatt det åpent og klart at jeg ønsker flere barn før jeg møtte han. Og at jeg vil ha en partner som er lik meg der. Men han sier at jeg har nok med to barn, og at jeg har gjort jobben min. Det synes jeg er å legge ord i munnen på meg, og han burde jo holdt seg unna meg når han visste at jeg søkte et annet liv enn han.

Jeg vet hva jeg søker i livet mitt selv. :)

 

 

Mitt råd? Dropp han så fort som fy. Ikke vits å kaste bort tid på denne fyren. Det fins enklere og mer åpne menn der ute :)

 

Enig, det fins nok enklere menn der ute :) Det fins nok med med regelen : ikke mas om å besøke noen, inviter henne hjem istedet, og så inviterer jeg såklart hjem til meg og. Det skal gå begge veier :).

 

 

Jeg hadde droppet han raskere enn en varm stekepanne plassert på hånda mi.

Ikke vær naiv og godtroende kjære deg, her ser jeg du har fått gode råd ifra andre brukere.

Og om du fremdeles velger å være blåøyd og å satse på han, så får du selv takle konsekvensene etterpå.

 

Husk; hvis han bjeffer som en hund, lukter som en hund og pisser med et ben i været, så er det som regel en hund ;)

Ja, det er sånn jeg føler det. Jeg kan jo fortelle hva som er problemet til han. Men synes det er vanskelig å fortelle han at han ikke eier de manerer jeg mener er fine. Så jeg velger å ikke si det. Jeg tror ikke jeg kommer til å få det liv jeg søker med han. Det er det om er problemet. :)

 

Hvis alle kvinnfolk overtenker så hinsides mye som trådstarter, er jeg glad jeg er evig singel altså..

Har lov å ha krav på lik linje som dere har krav :)

Lenke til kommentar

Skulle funnet ut hvor han bor og dukket opp der.

 

Hva slags uvaner?

 

Han virker veldig masete.

Ja, maset er det største problemet :) . Hvis en mann spurte om å komme hjem til deg konstant, og ringte deg flere ganger for dagen om samme tema, så tror jeg du ville lett tatt avstand til han :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...