Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dratt på hotellferie med en du føler du ikke kjenner?


Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i ca 7 uker. Han spør stadig om å dra på hotellferie med meg. Han har vært hjemme hos meg en gang. Men jeg har aldri fått sett hvor han bor. Spurte om det, men han gir meg ikke et skikkelig svar på det. Jeg er også skeptisk til noen uvaner han har. Men ellers er han veldig grei.

Alle har jo sine feil. Jeg føler jeg ikke kjenner han pga skepsisen min.

 

Hva skal jeg si til han, noen tips? Jeg er veldig forsiktig i alt jeg sier til andre. Vil ikke såre noen, men vet ikke om jeg skal si rett ut at jeg vil vente med å dra på hotellferie inntil jeg kjenner han godt nok.

 

Det er koselig med hotellferie, men det koster. Og det er litt ekkelt å dra på hotellferie når jeg er usikker.

 

Hva mener dere?

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hva slags uvaner det er? Forstår selvfølgelig om du ikke vil si det.

Uansett så ville jeg kanskje avventet litt om jeg var deg. Man bør ha kommet til det steget hvor man hvertfall har vært hjemme hos hverandre før man reiser på hotellferie. Jeg tenker automatisk at han kan ha en samboer eller noe slikt, at det altså dreier seg om utroskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva slags uvaner det er? Forstår selvfølgelig om du ikke vil si det.

 

Uansett så ville jeg kanskje avventet litt om jeg var deg. Man bør ha kommet til det steget hvor man hvertfall har vært hjemme hos hverandre før man reiser på hotellferie. Jeg tenker automatisk at han kan ha en samboer eller noe slikt, at det altså dreier seg om utroskap.

Ja, er småting. Men de småtingene betyr ikke noe. Det som irriterer meg grenseløst, er at han har en meget merkelig måte å gå frem på.

 

Jeg tror at han liker meg. Uten tvil. Han kontakter meg svært mye. Ringer meg såpass ofte at jeg tror at han er singel. Men det er noe jeg føler at han skjuler.

 

Denne uken skulle jeg ha sønnen. Da sa han: hvor skal vi være når du skal ha sønnen din?. Mye lettere å være hjemme hos deg enn å bare treffes ute, sa han. Da svarte jeg: Jeg vet ikke hvor du bor engang. Du har jo sett hvor jeg bor før. Kan du vise meg hvor du bor en dag? . Da sa han: hvor skal vi være når du har tenåringssønnen din, kan jeg komme hjem til deg selv om han er der? Da sa jeg: hva med til deg da? Da svarte han ikke. Derretter fortalte han at han ønsket å ringe å bestille påsketur på hotell til oss, slik vi kunne reise litt bort og ha det gøy. Da tenkte jeg: For en snåling!

 

Jeg vil ikke sløse med tiden, så nå ødelegger han bare for seg selv hvis han er interessert i meg.

Han vil ringe meg å snakke om hotell hver dag, men nå har jeg sagt meg opptatt hver gang han ringer. Men ser at jeg må si ifra snart. Vet ikke hvordan jeg skal si det. ;) Gidder ikke å bli utnyttet eller behandlet på en dårlig måte. Det har jeg blitt før. Så jeg tror jeg skal kutte å møte han pga denne opptreden. Men jeg bør gjerne forklare han grunnen først.

Lenke til kommentar

Om du har datet en i 7 uker så trenger du vel ikke spørre om lov for å besøke han? :hmm:

Jeg spør fordi han er frekk og spør om å få besøke meg. Da sier jeg : hva med deg da? For han har mast seg til å besøke meg før, og fikk se hjemmet mitt en gang.... Normalt sett så spør man ikke om sånnt. Men jeg gjorde det fordi han er frekk og spør meg. Skal ikke bruke mitt hjem til et "datehjem" og ikke hans ;)

Lenke til kommentar

 

Han har vært hjemme hos meg en gang. Men jeg har aldri fått sett hvor han bor. Spurte om det, men han gir meg ikke et skikkelig svar på det.

Er du sikker på at dere dater?

 

ja, er sikker på at vi dater. Men forstår meg ikke på han. Jeg kutter det hele, eller holder han som en venn inntil videre. :)

Det lukter gift mann.

Men hvorfor har han så masse ledig tid på hendene....? Han har alltid tid til meg, men han kan bare ikke ta meg med til sitt hjem, og maser om mitt. Merkelig. Hvis han var gift så ville han vel ikke hatt så mye tid til meg?

Lenke til kommentar

 

 

Han har vært hjemme hos meg en gang. Men jeg har aldri fått sett hvor han bor. Spurte om det, men han gir meg ikke et skikkelig svar på det.

Er du sikker på at dere dater?

 

ja, er sikker på at vi dater. Men forstår meg ikke på han. Jeg kutter det hele, eller holder han som en venn inntil videre. :)

 

OK - jeg er nemlig ikke så sikker, ut fra det du forteller. Enten så bor fyren på gata, eller så er han gift/samboer - det lukter det helt hit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det lukter gift mann.

Men hvorfor har han så masse ledig tid på hendene....? Han har alltid tid til meg, men han kan bare ikke ta meg med til sitt hjem, og maser om mitt. Merkelig. Hvis han var gift så ville han vel ikke hatt så mye tid til meg?

 

 

Muligens fordi han tar seg tid. Mange menn trenger ikke å forklare hvor dem drar. 'Jeg må en tur på jobb' holder ofte i massevis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Han har vært hjemme hos meg en gang. Men jeg har aldri fått sett hvor han bor. Spurte om det, men han gir meg ikke et skikkelig svar på det.

Er du sikker på at dere dater?

 

ja, er sikker på at vi dater. Men forstår meg ikke på han. Jeg kutter det hele, eller holder han som en venn inntil videre. :)

 

OK - jeg er nemlig ikke så sikker, ut fra det du forteller. Enten så bor fyren på gata, eller så er han gift/samboer - det lukter det helt hit.

 

Er helt enig. Noe er galt. Jeg tror ikke at han er gift. For han har alltid tid til å treffe meg. Han er alltid klar!.

Jeg mistenker at han er hjemløs, og vil ikke si det. Men han har bil. Dette er merkelig. Jeg synes at han kan være ærlig å si hva det er. For jeg gidder ikke å holde det gående med en som ikke kan være ærlig uansett. Og hotellferie, hvorfor vil han det? Jeg tenker at han ønsker å spise seg innpå meg. Jeg har hatt en eks før, som prøvde å leve på meg. Han hadde ikke et sted å bo. Fikk vite det etter at vi hadde blitt godt kjent ellers, og da brukte han annledningen til å spørre om han fikk låne min nøkkel til huset siden jeg var kjæresten hans. Aldri igjen!

Lenke til kommentar

 

 

Det lukter gift mann.

Men hvorfor har han så masse ledig tid på hendene....? Han har alltid tid til meg, men han kan bare ikke ta meg med til sitt hjem, og maser om mitt. Merkelig. Hvis han var gift så ville han vel ikke hatt så mye tid til meg?

 

 

Muligens fordi han tar seg tid. Mange menn trenger ikke å forklare hvor dem drar. 'Jeg må en tur på jobb' holder ofte i massevis.

 

Eller går forholdet dårlig med dama hans? Det og. Men han kontakter meg hele tiden, ringer stadig. Han er aldri opptatt med annet enn å kontakte meg på fritiden. Huff for noen mannfolk jeg kan møte på! Jeg reagerer alltid på noe ;)

 

Jeg distanserer meg, og ser meg videre. Gitt han masse sjanser. Gikk på mange dater med han, men jeg må nødt å ha ærlige kort på hånden for å ønske å ta sjansen på dem.

Jeg har lært fra tidligere erfaringer, så når jeg kjenner igjen trekk jeg ikke liker, så distanserer jeg meg. Jeg kommer også til å si ifra hvis han spør. Dvs at jeg trenger å bli mer kjent før jeg reiser på hotell med noen :). Og det er en ærlig og rederlig sak :). Ren fornuft!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Haha det er denne karen fortsatt ja...I de andre trådene har du jo spurt om det ikke er rart at du ALDRI får besøke han hjemme men han maser om å besøke deg hele tiden.

 

Det lukter ugler i mosen fremdeles for oss andre altså. Som om du er "dama på si". Eller at han har noe han ikke vil dele hjemme.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Han har vært hjemme hos meg en gang. Men jeg har aldri fått sett hvor han bor. Spurte om det, men han gir meg ikke et skikkelig svar på det.

Er du sikker på at dere dater?

 

ja, er sikker på at vi dater. Men forstår meg ikke på han. Jeg kutter det hele, eller holder han som en venn inntil videre. :)

 

OK - jeg er nemlig ikke så sikker, ut fra det du forteller. Enten så bor fyren på gata, eller så er han gift/samboer - det lukter det helt hit.

 

Er helt enig. Noe er galt. Jeg tror ikke at han er gift. For han har alltid tid til å treffe meg. Han er alltid klar!.

Jeg mistenker at han er hjemløs, og vil ikke si det. Men han har bil. Dette er merkelig. Jeg synes at han kan være ærlig å si hva det er. For jeg gidder ikke å holde det gående med en som ikke kan være ærlig uansett. Og hotellferie, hvorfor vil han det? Jeg tenker at han ønsker å spise seg innpå meg. Jeg har hatt en eks før, som prøvde å leve på meg. Han hadde ikke et sted å bo. Fikk vite det etter at vi hadde blitt godt kjent ellers, og da brukte han annledningen til å spørre om han fikk låne min nøkkel til huset siden jeg var kjæresten hans. Aldri igjen!

 

Vil nok ikke tro han er hjemløs. Da syns jeg det er rart at han foreslår hotelltur, det vil jo skinne meget godt gjennom på denne turen at han har mangel på penger. Og en hjemløs person har sjelden bil, det er ekstra kostnader. Nei, jeg står fortsatt på at han er i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hva han er. Men noe skurrer. Han svarte ikke meg på spørsmålet da jeg spurte om jeg kunne få se hvor han bodde. Jeg spurte fordi han maser på å komme hjem til meg hele tiden. Han sier at han vet ikke hvor vi kan gjøre av oss hvis vi ikke går hjem til meg... Merkelig. Han har sagt at han bor i en stor flott leilighet med panaroma sjøutsikt. Siden jeg sier nei til at han kan komme til meg så er det hotell han vil. Og nå ringer han og maser om han kan bestille tur. Jeg tror at enten er han hjemløs, altså at han bor eller leier et rom hos noen uten at han vil fortelle det, isåfall er han uærlig med å ikke fortelle det. Hvis ikke så har han en samboer men det tviler jeg litt på, for han har så masse tid til meg, alltid tid. Der kan også være at han ønsker å bruke mitt hjem til datinghjem, isåfall er det frekkt. Så det jeg kommer frem til er at jeg får se meg videre pga dette. Har erfart tidligere at menn som maser om å komme hjem til meg og ikke viser sitt hjem er sløsing av tiden. Er mange useriøse som opererer på den måten. Ville dere sagt grunnen til at jeg ikke gidder å møte han mer ? Eller ville dere bare gått videre. Men uansett virker han ikke noe å bruke energi på siden han er masete.

Lenke til kommentar

Folk har ringt han når vi var ute på date, og da spør de hvorfor han ikke er hjemme... Så han må jo ha et eller annet hjem.

høres ut som noe noen som bor med vedkommende ville spurt om......

 

google nummeret hans og søk opp adressen hannes da vel, så finnet du ut om han bor med noen?

Lenke til kommentar

Finner ikke ut for navn og adresse kommer ikke frem på nettet. Jeg spurte han en gang om han fikk NRK lisensen... Da sa han : jeg gjorde det før, men ikke nå. Fyren jobber kun halv stilling, pluss ekstravakter hvis det er. Men søker ikke heltid sier han. Noe er rart. Nå skrev han: skal jeg booke hotel med en gang for oss? Da skrev jeg : det er gjerne best å vente til vi kjenner hverandre bedre. Hvorfor kan han ikke være ærlig om boet sitt? Hvorfor kan han ikke si at han ikke har et hjem forløbig ( hvis han ikke har)? Han har hele tiden sagt at han har en leilighet som han bor alene i med panaroma sjøutsikt. Hvis han løy i starten om hvordan han bodde for å imponere, så kan vel han bare si: jeg deler hus med noen forløbig (hvis han bor hos sin mot eller kamerat). Rart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...