Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dratt på hotellferie med en du føler du ikke kjenner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, kan han ikke bo hos moren sin?

Det er a) ikke kult, b) temmelig flaut /turn off og c) uaktuelt å dra med damer hjem.

Ja, kan godt være at han bor hos moren sin, og har hele tiden latet som om han bor i egen leilighet. Derfor inviterer han meg ikke hjem. Hvem vet? Jeg tror ikke at han har noe annet på gang så mye som han har kontaktet meg. Men jeg kan ikke for det. Jeg reagerer når folk er frekke og masete om å komme hjem til meg. Har hatt like typer før, og de var bare ute etter sex for så å stikke.

Lenke til kommentar

Hahahah Heartlife hvor finner du alle disse syke karene?

 

Bli med han på hotellweekend da. Avtal at han skal betale. Gunne på!

Kan bli koselig det.

Du får stalke han og finne ut hvor han bor. (Y) hahah:)

Jeg tror jeg har en magnet for syke karer du. Så har bestemt meg for å ikke være på søk etter mann på en lang stund nå. :) hehe. Jeg gidder ikke å stalke fyren, og jeg gidder ikke å være med han på hotell. Jeg lever bedre alene enn å møte merkelige skruer ;) Nyter livet alene nå! Og da har jeg det best forløbig!!!!! :) <3 In love with myself hahaha

Lenke til kommentar

 

Hahahah Heartlife hvor finner du alle disse syke karene?

 

Bli med han på hotellweekend da. Avtal at han skal betale. Gunne på!

Kan bli koselig det.

Du får stalke han og finne ut hvor han bor. (Y) hahah:)

Tror det er samme fyr hele tiden?

 

Det er samme fyr nå. Men jeg har vært uheldig når jeg har søkt etter mann på nettet. Da finner jeg bare merkelige dater. Men derfor : PAUSE FRA LETING. Og det er deilig <3 :) .

Lenke til kommentar

 

Hahahah Heartlife hvor finner du alle disse syke karene?

 

Bli med han på hotellweekend da. Avtal at han skal betale. Gunne på!

Kan bli koselig det.

Du får stalke han og finne ut hvor han bor. (Y) hahah:)

Jeg tror jeg har en magnet for syke karer du. Så har bestemt meg for å ikke være på søk etter mann på en lang stund nå. :) hehe. Jeg gidder ikke å stalke fyren, og jeg gidder ikke å være med han på hotell. Jeg lever bedre alene enn å møte merkelige skruer ;) Nyter livet alene nå! Og da har jeg det best forløbig!!!!! :) <3 In love with myself hahaha

 

Hahah ja du er en magnet for crazies det skal være sikkert og visst.

Det blir godt for deg med en pause. Det er egentlig litt godt å være singel og!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hahahah Heartlife hvor finner du alle disse syke karene?

 

Bli med han på hotellweekend da. Avtal at han skal betale. Gunne på!

Kan bli koselig det.

Du får stalke han og finne ut hvor han bor. (Y) hahah:)

Jeg tror jeg har en magnet for syke karer du. Så har bestemt meg for å ikke være på søk etter mann på en lang stund nå. :) hehe. Jeg gidder ikke å stalke fyren, og jeg gidder ikke å være med han på hotell. Jeg lever bedre alene enn å møte merkelige skruer ;) Nyter livet alene nå! Og da har jeg det best forløbig!!!!! :) <3 In love with myself hahaha

 

Hahah ja du er en magnet for crazies det skal være sikkert og visst.

Det blir godt for deg med en pause. Det er egentlig litt godt å være singel og! :)

 

Det er helt sant. Jeg er nok en magnet for de mest crazy mennene. Det er de jeg tydeligvis har sjans på hahaha, så jeg tror jeg klarer meg litt alene en stund fremover :) Ja enig. Det er deilig å være singel og!. Bedre å være singel, enn sammen med feil person :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han sa at du har nok med to barn? Nei det må du da få bestemme selv og om han har andre mål enn deg så får han se seg om etter noen andre.

 

Gjorde riktig valg her.

Jeg har tatt avstand til han, og har sagt til han at jeg føler meg ikke klar for noe. Jeg har nok med mine ting. Han maser fortsatt. Skikkelig masete!

 

Jeg må få ønske det livet jeg ønsker meg selv ja :) Det er helt sant :) Jeg trenger ikke flere barn enn to, det er jo sant,. Men jeg har ikke sagt fra meg det å få flere barn. Men på en annen side har jeg kommet frem til at for de to barna jeg har sin del så er det gjerne beste å kutte ut dater og dating for en stund. Det går så mye tid til dating, og det blir så mye telefonmas og styr. Og jeg blir stresset av det maset og jaget. Når treffe deg? svar da ! skriver de frekke mennene, midt under en koselig filmkveld med barna. Men finner jeg en rett mann så driver han ikke på å jager og maser slik, men han kommer hvis han kommer :)

 

Hva er lykke? Jo jeg har kommet frem til at det er ikke en kjæreste, det er de to barna som jeg har fra før, søsken, familie,og venner. Jeg trenger ikke en kjæreste for å være lykkelig. Hvis jeg skal ha en kjæreste så har jeg god tid på meg, og da skal han føles helt rett :) Er ikke ute etter komplimententene en mann kan gi lenger :). Jeg har jo skaffet meg barn, og da har jeg god tid dersom jeg skal ha en kjæreste igjen. For jeg har en familie.

 

 

Hotellferie med den raringen der? Utifra hvordan du beskriver han skjønner jeg ikke engang at du ønsker å opprettholde kontakten...

Jeg gidder det ikke mer, men har sagt ifra men han maser ennå. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare han noe. Jeg sa jeg ikke var klar for noe,og at jeg har nok med livet med barna, jobb og venner.

 

 

Du har jo tlf`nr hans, søk på gulesider.no så finner du ut hvor han bor.

Hemmelig nummer..., men jeg bryr meg ikke om hvor han bor lenger, jeg bryr meg bare om å leve et fornuftig liv. Gidder ikke å ha mannfolk jeg reagerer på i livet mitt lenger ;):)

 

 

Tusen takk til alle dere som bidro med gode råd og tips :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...