Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å finne dame i Norge


Anbefalte innlegg

Jeg føler at det er vanskelig å finne seg en dame i Norge. Har ikke så høye krav, ok utseende(uten sminke også) og slank. Trener selv så viktig at hun tar vare på kroppen sin også. Må jo selvfølgelig også ha ok personlighet.

 

Er det jeg som har for høye krav?

Selv er jeg over 185, 85kg, ser helt ok ut, og holder meg i form. Høy utdannelse og helt ok personighet men Ikke så veldig utadvendt.

 

 

Om en jente drar på byen i Norge, kan hun jo velge og vrake i karer som er langt over hennes nivå pga all sminken..

 

 



Anonymous poster hash: 934eb...e27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en jente drar på byen i Norge, kan hun jo velge og vrake i karer som er langt over hennes nivå pga all sminken..

Anonymous poster hash: 934eb...e27

 

Du får begynne å bruke sminke selv. Og lære deg å være mer utadvent, om det hovedsaklig er på byen du ønsker å opprette kontakt med og bli sammen med ei jente. Å dra på byen og klage på at du ikke får deg noe om du ikke er særlig utadvent/kan spille det sosiale spillet som skjer der er like dumt som å klage på at du ikke gjør deg forstått i Spania når du prater norsk der.

 

M98kf1 har forøvrig svaret du trenger. Hvorfor er det viktig for deg å finne deg dame på byen? Det finnes massevis av jenter som ikke hovedsaklig leter etter fast følge på byen, eller som er ekstremt utadvente, eller som mener utseendet er det viktigste her i verden, eller som misbruker/overbruker sminkeveska si.

 

Om det er viktig for deg at dama tar vare på kroppen sin, så er det kanskje greiest å finne en fritidsaktivitet hvor fysisk aktivitet er en del av kaka samtidig som det finnes rom for sosial omgang? Turforeningen er vel tradisjonelt mye foreslått i den anledning ;) Men klatring, kampsport og lignende er nok minst like bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syns det er interessant hvordan du beskriver deg selv som "helt ok" på nesten alle punkt. Vurdert at selvtillit kan være noe damer liker?

 

Anbefaler også å snakke med damer. Jeg har, gjennom grundige empiriske undersøkelser, oppdaget at det er en veldig god måte å få kontakt med damer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg har opplevd det som et problem å finne norske damer som har godt utseende, er flinke med sminken og er slanke, problemet har stort sett vert når de starter å prate...

 

Hvis man ser utenfor landegrensen er det enklere å finner damer som kan tilby mer, men du vil jo fortsatt være begrenset av de samme faktorene som hindrer deg å få kontakt med norske damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

4/4 fungerende og godt minnede forhold jeg har opplevd i mitt liv, har sprunget ut av nærliggenhet/vennerelasjoner, arbeidsrelasjoner, utdanningsrelasjoner eller hobbyrelasjoner. Erfaringsmessig er det bedre å finne disse menneskene, for så å ta de med seg på byen. Fremfor å finne mennesker på byen, for så å ta de med seg hjem i håp om at de er en av disse menneskene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg nekter å tro at det er like ille som i big bang theory :) - er bare å øve på å prate det, så går det seg nok til.

Jeg vil si at de i big bang theory har det greit. Penny og Bernadette er begge svært pene og ville trolig ha funnet seg noen andre. Sheldon i virkeligheten ville ha vært singel og om han hadde funnet amy så ville hun ha slått opp med han.

 

Den eneste som opplever virkeligheten er Raj.

Lenke til kommentar

Hva med utenlandske kvinner som bor i norge da? Mange av de har litt andre holdninger til menn og mange av de er veldig pene. Eksotiske trekk og alt det der.

 

Menn kan også bruke litt sminke (på urenheter), fikse hår, stil, rette/file/bleke tenner, trene, bruke hudprodukter, hårprodukter, god lukt, fikse bra skjegg, vokse, ta solarium, fikske negler, bryn (på en mandig måte), jobbe med selvsikkerhet, ta bra utdannelse m.m. Er ikke bare kvinner som kan bli penere ved hjelp av sminke og sånn. Jeg foreslår også tinder. Der er det bare i å velge og vrake (bokstavlig talt).

 

Redigert: Jeg tror ikke du har for høye krav. Men hvis alt dette må være til stede 100% av gangene ville jeg si at man har for høye krav. F.eks. man kan være aktiv og i god form uten å ha veldig slank kropp. Kan være normalvektig eller litt lubben (hvis man liker mat) og fortsatt være sprek. Og noen ganger kan en ekstraordinær personlighet gruse utseende (innenfor visse grenser).

Endret av Pratsom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...