Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har greid å slå Liverpool to ganger på Emirates denne sesongen, så jeg har et lite håp om at vi kan få med oss ihvertfall 1 poeng. Liverpool er etter min mening bedre offensivt enn City, men problemet er at City er stort sett bedre i alle andre deler av laget. Da blir det også vanskelig når vi mangler nesten alle av våres kreative spillere. Tror vi kommer til å savne Koscielny sårt i dette oppgjøret. Tror det blir tap, men tror ikke det blir noe stortap.

 

Laget jeg har lyst til å se:

 

Fabianski

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Kim Kong - Flamini

Ox - Rosicky - Cazorla

Sanogo

Synes ikke Szczesny har vært helt seg selv i de siste kampene. Fabianski har vært meget god de gangene han har spilt for oss denne sesongen, og var en av våres beste mot Liverpool i FA-cupen. Synes han godt kan få starte en kamp, så får Szczesny tid til å hvile og samle seg litt. Forsvars-fireren sier seg selv. Beste vi kan stille med mens Koscielny er ute. Dersom Källström er fit til å starte en kamp, synes jeg godt han kan få prøve seg istedet for Arteta. Arteta har vært jævla dårlig ca. alle toppoppgjørene denne sesongen, og Kim kan umulig være verre. Han var også positiv de minuttene han fikk mot Swansea. Flamini også på midtbanen for å skape litt defensiv stabilitet. Håper for all del ikke Ox starter på midtbanen. Han er etter min mening mye, mye bedre på vingen hvor han kan true bakrom. Starter vi også Sanogo kan det være risky for City å presse for mye. Rosicky må starte dersom han ikke begynner å bli for sliten. Har vært våres klart beste spiller de siste kampene, og er ofte den eneste som gidder å prøve. Vil ha Cazorla fra start også istedet for Podolski. Podolski er mye bedre som supersub.

Lenke til kommentar

Arsenal - City 0 - d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png

 

Gruer meg for første gang på lenge til en kamp. Vi spiller helt uten selvtillit for øyeblikket. Vi er nødt til å ligge dypt og satse på kontringer her.

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Flamini

Chambo - Rosicky - Cazorla

Sanogo

Lenke til kommentar

Håper vi stiller med følgende 11er:

 

Polakk1

Sagna-BFG-Verm-Gibbs

Flamini-Rosicky

Chambo - Cazorla - Gnabry

Poldi

Stiller vi med Giroud og Arteta så taper vi før kampen har startet. Jeg håper for all del at Wenger tar bort klippekortet på Arteta i alle fall, men er lite trolig at Giroud blir benket siden han scoret mot Swansea.

 

Jeg vil se guts fra starts, som mot Bayern München. Jeg ønsker at spillerne viser 100 prosent innsats, og at taktikken til Wenger passer til Man City. Her må da særlig Gibbs og Sagna vær mye mer defensiv slik at vi ikke blir buttfucked på kontringer igjen.

 

Dog frykter jeg at vi får se det samme tullet igjen, det samme tullet vi nesten har sett hver uke etter nyttår. Giroud og Arteta blir dessverre å se i startoppstillingen på lørdag.

 

COYG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...