Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Da var den bestilt til 1995 på Lefdal. Skal bli spennende å se om den kan måle seg med iPhone 5 på ting som batteritid og lydkvalitet i øretelefonene. Den vinner sikkert på kamera og noen andre ting.

Lenke til kommentar

Da var den bestilt til 1995 på Lefdal. Skal bli spennende å se om den kan måle seg med iPhone 5 på ting som batteritid og lydkvalitet i øretelefonene. Den vinner sikkert på kamera og noen andre ting.

Bestilte den også hos lefdal idag. Hentet den på dagen. Sammenlignet med min forrige mobil, Galaxy S4, er jeg misfornøyd med appsmulighetene. Da mener jeg ekstremt misfornøyd. Hadde sett for meg i det minste at Candy Crush Saga er der.... Jaja, heldigvis har jeg fortsatt min Galaxy Note 10.1 2014.

 

Forresten, noen som vet når vi får win 8.1? Trodde den hadde kommet alt, men det er vel bare preview developer versjonen som har kommet.

 

EDIT: Noe apps å anbefale?

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min nå i mai og har også opplevd at den tar en omstart helt av selg selv, har vel hatt 3 stk nå i løpet av snart 1 mnd. Tenkte dette var noe jeg bør ta opp med butikken jeg kjøpte den i, men når jeg leser her så ser det ikke ut til at de gjør annet enn å ta en factory reset :huh: .....noen som har noen tanker om dette?

 

Men en annen ting jeg har oppdaget er at når jeg går til *innstillinger* og*OM* så står det *Modell: NOKIA 909*

Noen som har det samme på sin Nokia 1020?

 

1. Er det ingen som kan sjekke hvilken modell det står under "Instillinger" -> "Om" ?

Som tidligere skrevet så står det Nokia 909 på min Nokia 1020, det synes jeg jo er litt merkelig.

 

2. Telefonen min fortsetter stadig å ta omstarter helt av seg selv, foreløpig har jeg ikke gjort noe med dette da jeg stort sett har lest at det ikke blir gjort mye annet enn factory reset...... noen som har levert inn telefon med dette problemet og kommet lenger enn at de tar en factory reset?

 

3. Og til slutt, noen som har en vær app. å anbefale?

Hvilken er best?

Altså hvilken treffer best på været som er utenfor døra?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjøpte min nå i mai og har også opplevd at den tar en omstart helt av selg selv, har vel hatt 3 stk nå i løpet av snart 1 mnd. Tenkte dette var noe jeg bør ta opp med butikken jeg kjøpte den i, men når jeg leser her så ser det ikke ut til at de gjør annet enn å ta en factory reset :huh: .....noen som har noen tanker om dette?

 

Men en annen ting jeg har oppdaget er at når jeg går til *innstillinger* og*OM* så står det *Modell: NOKIA 909*

Noen som har det samme på sin Nokia 1020?

1. Er det ingen som kan sjekke hvilken modell det står under "Instillinger" -> "Om" ?

Som tidligere skrevet så står det Nokia 909 på min Nokia 1020, det synes jeg jo er litt merkelig.

 

2. Telefonen min fortsetter stadig å ta omstarter helt av seg selv, foreløpig har jeg ikke gjort noe med dette da jeg stort sett har lest at det ikke blir gjort mye annet enn factory reset...... noen som har levert inn telefon med dette problemet og kommet lenger enn at de tar en factory reset?

 

3. Og til slutt, noen som har en vær app. å anbefale?

Hvilken er best?

Altså hvilken treffer best på været som er utenfor døra?

3. Er veldig fornøyd med Bing Vær. Synes den treffer veldig bra, og live tilen fungerer veldig bra. Om du har den største live tilen så viser den været for de neste 5 dagene. I tillegg kan du sette værvarselet på låsesskjermen

Lenke til kommentar

 

1. Er det ingen som kan sjekke hvilken modell det står under "Instillinger" -> "Om" ?

Som tidligere skrevet så står det Nokia 909 på min Nokia 1020, det synes jeg jo er litt merkelig.

 

 

Jeg skulle gjerne ha sjekket dette for deg jeg også, om ikke telefonen hadde vært på verksted! :rofl:

Om telefonen ikke fungerer, send den tilbake! Vi bor i Norge og har kjempegode garantier på varer vi kjøper her til lands, nettopp av den grunn at det meste her til lands er av meget god kvalitet. Det er helt gratis om du oppretter en service-ordre på nettsiden der du handlet, print ut post-lappen og gå ned på kiwi. Så mye tull det har vært med henholdsvis 920 og 1020 ang. reboots er det skammelig at de tar så lett på disse sakene. Det er et kjent problem for de fleste telefonverksteder nå tror jeg.

 

En kamerat av meg sendte også inn sin 1020 igår. samme møkka der.

 

For min del, på min andre servicerunde som nå har tatt nærmere 3 uker, ser jeg nå i servicerapporten at den er "ferdig" og klar til å sendes tilbake til meg.

De har byttet hovedkortet i telefonen står det i beskrivelsen. Dette synes jeg er godt nytt, da de på 1. forsøk ikke gjorde noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har nå hatt min Lumia 1020 i 4 dager og må si meg ganske fornøyd så langt. Merker at den er litt tung oppe pga kameralinsa, og det gjør at jeg hele tiden er redd for at den skal falle ut av hånda mi, men dette er sikkert en vanesak.

 

Bruker mine favorittøreplugger (Apple Earpods - ja, de er faktisk så bra!) og de fungerer delvis. Lyden kommer i proppene, men jeg kan ikke bruke knappene på den. Men det kan jeg leve med. På Sonyen jeg hadde i våres sluttet de bare å funke helt etter en Android oppdatering.

 

Kameraet har oppført seg bra, og de er egentlig ikke noen apper jeg savner sånn foreløpig. Har ikke opplevd noen restarter som andre nevner i denne tråden.

 

Så langt er jeg fornøyd med å ha betalt 1.990 kr for denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...