Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke å starte på nytt, still telefonen tilbake til start og sett opp på nytt :)

 

Snakker du om å gjøre en factory reset her eller? det høres slik ut. Bruk gjerne engelske uttrykk, norske skjønner jeg ingenting av..

Soft reset funket ikke.

 

Factory reset er ikke aktuelt nok en gang altså...det tar meg timesvis å laste inn Spotify spillelister (20G) og det har jeg allerede måttet gjøre 36 ganger tidligere, den gang telefonen min var syk..

Lenke til kommentar

Factory reset ja, har fungert ført meg før.

Men er opp til deg . :)

 

Skjønner ikke hvorfor jeg skal måtte gjøre det, for å få live folders til å fungere..

Har jo nettopp oppdatert telefonen, inkludert 3-4 reboots underveis, i tillegg til 2 soft resets i ettertid.

Man skal ikke måtte gå til factory reset - Da får man jo 8.1 oppdateringen på nytt, og hvorfor skal det nødvendigvis fungere bedre ved en 2. gangs oppdatering enn ved den første?

 

men men, takk for tips likevel :)

Lenke til kommentar

Hei, kan noen her bekrefte at WP 8.1 nå var tilgjengelig for Lumia 1020? Ser at telefonen nå er på tilbud til 1995 på elkjop. Må da være en god pris?

 

kan jeg også spørre i samme slengen: Er det mulig/ Vil det bli mulig å få ut raw-filer fra denne mobilen?

Ja det er bekreftet, 8.1 kom for en snau uke siden :) .

 

Hvis det er "raw bildeformater" du tenker på her kan også det bekreftes.

Får å gjøre dette må telefonen kobles via usb til pc`n.

I utforsker ligger det da 2 filer for hvert bilde du har tatt - Ett er komprimert og ett er "raw". :)

 

1995kr er en meget god pris.

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...