Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte spotify i går, men nå står plutselig alt på tysk... Noen som har opplevd det samme? Eventuelt har en løsning?

prøvd og installere på nytt men ble ikke bedre.

Det høres jo merkelig ut..her er det engelsk, det er det språket jeg har valgt på telefonen.

 

eneste jeg kan tenke meg som løsning er å gå inn i setting, region, sjekk hvilken region/land du har satt telefonen til. Tviler sterkt på denne løsningen men det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

kom en ny oppdatering på spotify nå, og etter den er alt norsk! :) tok under ett døgn. Bra spotify! :)

Så bra :)

 

Jeg fikk oppdateringen igår og den gav meg engelsk språk som ellers på telefonen.

Flott at det ordnet seg men det er fremdeles merkelig - jeg har ikke fått noen ny oppdatering idag ihvertfall :huh: ...men men, skal ikke dvele over ting som fungerer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det den høye kvaliteten på kameraet som forårsaker at videofunksjonen i 6snap er ubrukelig?

Når jeg har filmet 3-4 sek får jeg beskjed om at filen er for stor til å kunne sendes..

Finner ingen kvalitetsinnstilling inne i appen og tror ikke der er noen heller, dette skal jo gå automatisk..

Har hatt problemet lenge, så det har ingenting med de siste dagers oppdateringer å gjøre.

Lenke til kommentar

Forskjell hvis du stiller ned kvaliteten i kameraappen først?

Har aldri prøvd snap så aner ikke hvordan den fungerer :p

 

 

Samme hos meg. Kan ikke være kamera, for det funka før. Er nok selve appen..

 

6snap "har sitt eget kamera" om det går an å si det slik. Det er relativt dårlig kvalitet når man filmer for at filen ikke skal bli stor, men det virker som om den ikke klarer å presse den ned.

Det går helt fint med bilder, eller om man filmer 3-4sek - men det blir jo litt ubrukelig :)

 

Skal jaggu maile Rudy jeg, han svarte meg faktisk sist gang og hjalp meg med 6tag

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Kan jeg få lov til å spørre om batteritiden på denne? Jeg trenger en mobil med god batteritid og som tar veldig bra bilder. Ved tung bruk hele dagen har jeg rundt 40% igjen pp min Xperia Z1 Compact. Hva slags inntrykk har dere av batteritiden på Lumia 1020?

Lenke til kommentar

Batteriet holder fint hele dagen hvis mann ikke spiller mye. Noen spill suger strøm, men slik er det vel på de fleste telefoner..

Skal du ta mange bilder, så er kameradekselet kjempe fint! Mye bedre å holde og 50% mere strøm.

Noen som vet om mann kan speile skjermbildet over på en tv via USB?

Lenke til kommentar

Min erfaring er at kameraet er meget bra, men batteriet suger balle for å si det på godt norsk.

Jeg er en litt over gjennomsnittelig bruker og det er ikke aktuelt at batteriet varer en hel dag engang. Har lært meg til å leve med det, vel og merke. Man har jo lademuligheter overalt idag. Jeg kjøper ikke Nokia neste gang jeg skal ha telefon, om ca 1 år. Dette skyldes såvel batteriet som mye annet bugs jeg nå har hatt med begge mine Lumia telefoner.

Kameraet er meget bra på 1020, men det finnes meget gode kameraer på andre typer telefoner også.

 

Av smarttelefoner har jeg nå hatt HTC Sensation, Samsung Note (1), Lumia920 og nå Lumia1020.

 

Både batteriene og irritasjonsmomentene har vært desidert bedre/færre med HTC og Samsung.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at kameraet er meget bra, men batteriet suger balle for å si det på godt norsk.

Jeg er en litt over gjennomsnittelig bruker og det er ikke aktuelt at batteriet varer en hel dag engang. Har lært meg til å leve med det, vel og merke. Man har jo lademuligheter overalt idag. Jeg kjøper ikke Nokia neste gang jeg skal ha telefon, om ca 1 år. Dette skyldes såvel batteriet som mye annet bugs jeg nå har hatt med begge mine Lumia telefoner.

Kameraet er meget bra på 1020, men det finnes meget gode kameraer på andre typer telefoner også.

 

Av smarttelefoner har jeg nå hatt HTC Sensation, Samsung Note (1), Lumia920 og nå Lumia1020.

 

Både batteriene og irritasjonsmomentene har vært desidert bedre/færre med HTC og Samsung.

Enig i at batteriet suger. Men det er også stort sett det eneste som suger. Mitt generelle mobilirritasjonsnivå han sunket drastisk etter at jeg forlot min note II.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...