Gå til innhold

Fred Phelps er død!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra!!! Skjeldent jeg syntes det er bra at medmenneker dør, men denne fysakken her var ikke noe medmenneske, kun et hatefullt individ som ikke fortjente plassen til lufta han fortrengte engang...

 

Som Hitchens ville sagt det, det er i slike tilfeller som Phelps at man skulle ønske at det kristne helvette faktisk eksisterte, for Phelps hadde fortjent en evighet i det helvette... Det hadde vært ham vel undt!!!

 

Do NOT rest i pease...

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Det er synd når sjølvutnemnde profetar som denne fører folk vilt og øydelegg imaget til andre kristne. Like fullt synk ein lågt ved å snakke om champagnefeiring og ønske om evig pinsle.

 

God loves fags, but hates sodomy

 

Jeg som syntes dette kanskje var en i overkant respektfull post med tanke på hvor ekstremt lite respekt han viste.. vel.. oss alle. Uansett, i dine betraktninger av det hele tror jeg nesten du rent har glemt denne lille sjarmoffensiven hans?:

http://www.youtube.com/watch?v=PC3K9ZoU7So

Lenke til kommentar

Det er synd når sjølvutnemnde profetar som denne fører folk vilt og øydelegg imaget til andre kristne. Like fullt synk ein lågt ved å snakke om champagnefeiring og ønske om evig pinsle.

 

God loves fags, but hates sodomy

Like lite som vi vil feire hitler og hatet hans er det noen som vil feire Phelps... Slike onde mennesker fortjener ingen plss i historien... Skl mn få respekt av andre menneker er vel første bud å respektre mennesker, er du ikke enig`?

Lenke til kommentar

Det er synd når sjølvutnemnde profetar som denne fører folk vilt og øydelegg imaget til andre kristne. Like fullt synk ein lågt ved å snakke om champagnefeiring og ønske om evig pinsle.

 

God loves fags, but hates sodomy

Litt småironisk at Phelps og WBC egentlig er mer kristen enn de fleste andre denominasjoner. De tar bibelen for det den er, ordrette ordre fra gud. I så måte er de korrekte følgere. Er litt morsomt når man hører at "de er avskyelige mennesker" fra andre følgere av den samme boken :p (ikke pekt mot deg, kun generelt)

Lenke til kommentar

Greit nok at det er enkelte høvelig tidløse ting i bibelen, men har vi ikke kommet litt lengre med ettertidens vitenskap og annen litteratur. Det er EN bok av hvor mange millioner på verdensbasis ?

 

Det er desverre mange som korrumperer med alderen.

Om det er et adelsmerke eller ikke kan jo diskuteres.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at WBC kjører full stil under begravelsen hans, i og med at han ble sparket ut derfra i 2013.

 

Sparket ut ifra West Minister Baptist Church ja haha. Han var vel for drøy selv for dem, det sier jo endel om det møkkamennesket han faktisk var.

 

Hadde jo vært fantastisk om hans egne gærninger stod for den sedvanlige famøse underholdningen i hans egen begravelsen ja. Hadde det funnet sted i Norge hadde jeg møtt med popcorn og feiret det hele ifra orkesterplass :fun:

Lenke til kommentar

Hehe, ok. Den ene galere enn den andre liksom. Uansett, de kunne jo ha fått slutt på slike famøse ytringer rimelig fort der også hadde de bare klart å få på plass noe tilsvarende vår rasismeparagraf:

 

§ 135 a. Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med bøter eller fengsel inntil 3 år. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.

 

Værre er det jo ikke. Men skulle man foreslå noe slikt der borte så blir man vel tatt for å være sosialist, noe som sikkert blir sett på som langt værre enn en kristen homohatende tempelridder fasist.. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror du undervurderer mange kristne amerikanere. Noen av dem, istand til å se lenger enn sin egen navle, setter spørsmål ved "We are the greatest". Disse, noen av dem, er gjerne nysgjerrige på sosialisme. Jeg gjør seff mitt beste for å argumentere mot, men det som forundrer meg er hvem som spør. Oftest medlemmer av de væpnede styrkene.

De vet at de stort sett, er hestehodet foran andre militære - i hvert fall teknologisk.

De er oftest dypt troende kristne, men kanskje de ser mer en folk hjemme.

 

Jeg har reist litt i USA og ofte lurt på hvordan disse menneskene ha greid å sette folk på månen.

 

Meget er forskjellig og inni er neimen ikke alle like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...