Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er en tøff gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sægebukse og. Men ellers så pleier jeg å sitte med Caps på meg og hettegenser. Også har jeg hette over Caspen igjen. Jeg er en skikkelig sjarmør.

 

Anonymous poster hash: 0645a...8ff

Høres ut som meg på prikken når jeg var 19år. blond med blå øyner her, tynn er jeg og.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av.

 

Anonymous poster hash: 0645a...8ff

Er det mulig at det var noen regler på skolen mot det å ha på seg yttertøy innendørs? Det er ikke helt uvanlig med det på skoler.

Lenke til kommentar

De fleste skoler tillater ikke lue innendørs med mindre du er muslim.

 

Hadde jeg vært ikke-muslim og blitt diskriminert mot på den måten hadde jeg reist helvete, om enn kun av prinsipp. Lue inne er rimelig teit (og kan føre til håravfall), men det burde da være opp til den enkelte å vurdere hvor teit han vil se ut.

Lenke til kommentar

TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av.

 

Anonymous poster hash: 0645a...8ff

Du bør absolutt slutte med å sitte med alt dette på deg inne. Du må hugse på at når du er nitten år, så er du en stor gutt som er på veg til voksenlivet. Visst du vil at vi kvinner skal like deg, så må lua av. Og sægebukse er ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...