Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Arsenal


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del.

 

Gratulerer til Liverpool. Fullt fortjent. Første 20 minuttene var uvirkelig gode fra de sin side. Håper for all del dere tar CL-plassen forran United.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del.

 

Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del.

 

Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball.

 

 

Jeg er ikke super pessimist. Jeg er irritert og skuffet. Jeg har alltid sagt at gullet står mellom Arsenal og City, og når vi taper poeng på slike kamper vi burde vunnet ser det mørkt ut. City kommer ikke til å tape mange poeng fremover så vi kommer nok ikke til å ta de igjen. Blir nok 2. plass på oss. Kjipeste er også at dette stortapet kommer på straten av en helvetesperiode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del.

 

Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball.

 

 

Jeg er ikke super pessimist. Jeg er irritert og skuffet. Jeg har alltid sagt at gullet står mellom Arsenal og City, og når vi taper poeng på slike kamper vi burde vunnet ser det mørkt ut. City kommer ikke til å tape mange poeng fremover så vi kommer nok ikke til å ta de igjen. Blir nok 2. plass på oss. Kjipeste er også at dette stortapet kommer på straten av en helvetesperiode.

 

 

Jeg hadde også vært irritert om vi ikke hadde klart å tape 5-1 mot Liverpool.

Lenke til kommentar

 

Faen vi må ikke slippe Arsenal inn i kampen selv om det bare 20min igjen!

Dude, dere leder med fire mål...

 

 

Mye kan skje på 20 min. Så du ikke de første 20 minuttene av første omgang, eller?

 

Ellers så har jeg driti meg skikkelig ut. Var suttrete og sikker på at det skulle bli tap i dag før kampen. Samma faen, vi pissa på Arsenal, og det føles jævlig deilig. For en bra lørdag.

Lenke til kommentar

Vil se Gary Neville analysere the shit ut av Arsenal og de første 20 minuttene i dag. Tror aldri jeg har sett oss svakere defensivt, og det med ligaens beste midtstopperpar. Synd sidebackene ikke var i nærheten av det nivået som kreves mot Liverpool.

Helt klart. Men jeg synes hele laget fortjener smekk i dag. Ser ut som alle løper i kvikksand. Vi burde fint ha klart ett poeng i dag hvis vi ikke hadde forventet 80% possesion den første omgangen. Attituden på laget er hårreisende, og det å undervurdere Liverpool på Anfield er selvmord.

 

Liverpool fortjener all skryt i dag, men det de får lov til å gjøre i hele 1. omgangen skal ikke forekomme i en toppkamp med ligalederen, og er utilgivelig. En total kollektiv svikt.

 

Straffen for spillerne får være å se kampen i reprise, for det var direkte smertefullt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal man si. Lekkert. KREM. Hoho.

 

Skrtels fantastiske heading, Coutinhos absolutt nydelige pasning, Suarez sitt frispark, og mye mye mer! For et spektakulært angrepsspill vi var vitne til! Dager som idag viser hvor fantastisk fotball er. Oh my. Og mot ligalederen atpåtil.

 

Idag kan Brendan påskjønne guttene sine mange gaver. Oioi, har nesten ikke stemme igjen. Dette var helt uvirkelige saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...