Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man at en gutt bare er ute etter sex?


Anbefalte innlegg

Det er ganske mange gutter som har blitt flinke til å spille spill for å få en jente til sengs, lyve og få hun til å føle seg spesiell osv.. og jeg lurer på hvor langt kan en gutt være villig til å gå for å få hun til sengs? Og hvor lenge burde man holde en gutt på "pine" benken hvis han er vandt til å få akkurat det han vil og du liker han? Spør for en venninne :-)

 

Anonymous poster hash: 3bfe4...bfb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun må nesten bare se an situasjonen og ham. Det er klart han kan lyge om hva han vil og hva han føler, men hun kan prøve å se om han virker oppriktig og hva magefølelsen sier. Har du møtt ham ts? Hvordan virker han?

 

Jeg synes man skal se hva som skjer og føles naturlig når det gjelder sex og ikke bevisst bruke set. Om man vil vente er en ting og det må de bare rsspektere, men er noe annet å bevisst holde det tilbake. Er ikke greit når man har brent seg før. Ser den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De går på folkehøyskole sammen, og han har allerede tidligere i år ligget med 2 av jentene på skolen.. Hun har ikke blitt ordentlig kjent med han før i november tiden..

Jeg har møtt han da jeg besøkte hun for noen uker siden.. og han er en gutt som ikke mangler selvtillit for å si det sånn.. Han prøver å være nærme henne hele tiden og kommer inn til henne ofte.. Hun har sagt nei til å ha sex med han flere ganger, men han fortsetter å være med hun. Dette har holdt på helt siden i begynnelsen av desember. Vil ikke at hun skal bli såret! Og jeg tror litt av grunnen til at han er så interessert i henne er fordi hun sier nei. Og det er ikke vanlig for han.. Hun er sykt pen og snill jente, og har vært borti noen duster før.. så det siste jeg vil er at det skal være enda en.



Anonymous poster hash: 3bfe4...bfb
Lenke til kommentar

Ja, han er så gjennomført player som det går an, og det er hun fullstendig klar over. Men hun er en slik person som ser det beste i alle og tenker at hvis det virkelig er noe kan man forandre seg..

Sånn jeg skjønte det så var han ferdig når han hadde fått de til sengs.. han ville ikke noe seriøst med de.
I år som skoleåret. Og han har vært i seriøst forhold før..



Anonymous poster hash: 3bfe4...bfb
Lenke til kommentar

Det er ganske mange gutter som har blitt flinke til å spille spill for å få en jente til sengs, lyve og få hun til å føle seg spesiell osv.. og jeg lurer på hvor langt kan en gutt være villig til å gå for å få hun til sengs? Og hvor lenge burde man holde en gutt på "pine" benken hvis han er vandt til å få akkurat det han vil og du liker han? Spør for en venninne :-)

 

Anonymous poster hash: 3bfe4...bfb

Ha sex, og finn det ut.

 

I beste fall: han fortsetter å like henne, og de hadde sex

I værste fall: de hadde sex, og han vil ikke ha henne

 

Alternativet: Ikke ha sex, og han vil ikke ha henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...