Gå til innhold

Sniktitt: Thief


Anbefalte innlegg

 

 

En av tidenes beste PC-spillserier er blitt et idiotisk konsollspill med XP, scripted events, QTE, headsh0000tz (hva faen) og hele den bedritne rutinen som produseres måned etter måned, år etter år. Jippi, la oss feire!

 

Det er nesten litt artig at gamer.no makter å si at det er veldig likt de gamle spillene. At de sammenligner det med Dishonored (et oppskrytt makkverk av dimensjoner) burde være et kraftig hint på at de bør fyre på Thief 2 igjen før de skriver artikkelen sin.

 

Så, når fikk du muligheten til å prøve spillet? Regner selvfølgelig med du har spilt det siden du har så stor kunnskap om sluttproduktet. Eller bare uttaler du deg på alt for tynt grunnlag? :)

Jeg har sett mange gameplay-videoer og man kan se klart og tydelig at det er et slags "snike-CoD". Boom! Headshot, ekstra XP, scripted events og hele den jævlige, ekle rutinen. Jeg har lite tro på at de har gjenbygget hele spillet siden disse videoene ble laget for bare noen få måneder siden.

Elsker når folk faller på sin egen urimelighet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt scripted avføring. Jeg får prøve demoen og vedder årslønnen på at dette er generisk dritt akkurat slik det som spys ut om dagen. Det er tross alt opprinnelig et Thief-konsollspill............. At det ikke ringer en voldsom flyalarm hos de aller fleste over 18 fatter jeg ikke.

 

Thief "4" ble annonsert som et multiplattformspill, altså det ble annonsert til PC også opprinnelig, og er derfor ikke opprinnelig et konsollspill. Dessuten så er heller ikke PC-spillet en port fra konsoll versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...