Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Noen som opplever veldig skurrete lyd ved avspilling av lyd- eller videoopptak gjort med telefonen? Jeg mistenker at det kan være vanntettingen som gjør det, eller at det har satt seg vann et eller annet sted utenfor mikrofonen. I stille partier er det bare susing, og når det er lyd er denne skurrete og hakkete..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som opplever veldig skurrete lyd ved avspilling av lyd- eller videoopptak gjort med telefonen? Jeg mistenker at det kan være vanntettingen som gjør det, eller at det har satt seg vann et eller annet sted utenfor mikrofonen. I stille partier er det bare susing, og når det er lyd er denne skurrete og hakkete..

 

Jeg mistenker at det er det siste. Jeg har nå kikket på noen eldre videoopptak, og der er ikke skurringen like påtagelig. Jeg filmet sønnen min i og rundt en diger søledam for noen dager siden, og lyden er vesentlig verre på opptak jeg har gjort etter det. Tipper dermed at det ligger noen mikroskopiske vanndråper et eller annet sted og forstyrrer mikrofonen. Håper det fordamper snart og at det blir bra igjen etterpå.

 

Jaja, så er det ikke noen undervannstelefon, da :p

Lenke til kommentar

Nettopp anskaffet meg denne, virker foreløpig lovende! Fikk forøvrig kjøpt den på Expert for 1 kr med Telenor M+ 499

Har du noe mer detaljer her? Dette høres rart ut; Telenor M+ til 499 pr mnd + 1 kr ved kjøp, virker som feil, det er 100 kr pr måned lavere enn Telenor selv selger den for.

Lenke til kommentar

 

Nettopp anskaffet meg denne, virker foreløpig lovende! Fikk forøvrig kjøpt den på Expert for 1 kr med Telenor M+ 499

Har du noe mer detaljer her? Dette høres rart ut; Telenor M+ til 499 pr mnd + 1 kr ved kjøp, virker som feil, det er 100 kr pr måned lavere enn Telenor selv selger den for.

 

 

Det er jeg fullstendig klar over. Prisen ble ikke vist i butikk; jeg spurte om pris med henholdsvis M 449 og M+ 499. Etter sjekk på pcen fikk jeg vite at det var ca 500,- og 1,-. Kan godt hende det er en feil, men jeg fikk nå kjøpt den, så kanskje andre får det også :)

 

Forøvrig selger Elkjøp den til 1 kr med Tele 2 Medium 439, så vidt jeg husker fra reklameavisen deres.

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt postet før men her er noen linker til skjermbeskyttere som skal holde høy kvalitet, spesielt til de som har fjernet beskyttelsesfilmen på fremsiden :-)

 

http://shopify.evolutivelabs.com/products/rhino-shield-phone

 

http://shop.brando.com/Brando-Workshop-0-2mm-Premium-Tempered-Glass-Protector-Sony-Xperia-Z1-compact-Z1f-_p10684c1659d008.html

 

Nederste er i herdet glass

Lenke til kommentar

Ang skjermbeskyttelse vil jeg minne om denne tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564554

 

Har selv kjøpt et par flasker, må bare rote meg til å bruke det. Håpet på flere skulle komme med sine erfaringer før jeg gnukket det på :)

Glemte å linke til den artikkelen :p kan nevne at det er oleofobic coating på de skjermbeskytterene jeg linket til :) Endret av Ooinaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...