Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke opplevd noe bedre batteritid, men har ikke brukt telefonen så mye de siste dagene. I går begynte telefonen å bugge noe jævlig, så kjørte en factory reset siden jeg ikke hadde gjort det etter oppdateringen. Ble mye bedre respsons på det meste, så da blir det standard prosedyre fremover for min del etter oppdateringer via SUS. Regner med at det blir å roote/unlocke bootloader når det blir litt mer rett fram hvordan man gjør det (og når det blir lansert for 4.4.2).

Lenke til kommentar

Ikke opplevd noe bedre batteritid, men har ikke brukt telefonen så mye de siste dagene. I går begynte telefonen å bugge noe jævlig, så kjørte en factory reset siden jeg ikke hadde gjort det etter oppdateringen. Ble mye bedre respsons på det meste, så da blir det standard prosedyre fremover for min del etter oppdateringer via SUS. Regner med at det blir å roote/unlocke bootloader når det blir litt mer rett fram hvordan man gjør det (og når det blir lansert for 4.4.2).

Tror du det vil lønne seg å kjøre en Factory resett fra 4.3 -> 4.4, altså? Mobilen min bøgger litt selv spesielt snapchat.

Lenke til kommentar

Dersom du gjør factory reset, Dukien, gidder du si ifra om det ble forskjell? :-)

Gjorde det igår. Litt uvant måte å gjøre factory resett på siden jeg har blitt vant med N5, og et par galaxy modeller. Men det ble forskjell da snapchat plutselig fungerte som normalt igjen. Om det er en positiv korrelasjon mellom disse to vet jeg ikke. Men før sleit jeg med buggy apps og spesielt snap, nå enn så lenge går det som en drøm.

 

Vet noen her btw hvor man skrur på at det er kun google som får tilgang til posisjonstjenester? Ser menyen er endret i 4.4 og selv om jeg tar på "batteri-modus" for lokalisering så ser jeg at facebook appen scanner etter sted via andre nettverk og er kategorisert som "høy batteriforbruk."

Lenke til kommentar

 

Dersom du gjør factory reset, Dukien, gidder du si ifra om det ble forskjell? :-)

Gjorde det igår. Litt uvant måte å gjøre factory resett på siden jeg har blitt vant med N5, og et par galaxy modeller. Men det ble forskjell da snapchat plutselig fungerte som normalt igjen. Om det er en positiv korrelasjon mellom disse to vet jeg ikke. Men før sleit jeg med buggy apps og spesielt snap, nå enn så lenge går det som en drøm.

 

Vet noen her btw hvor man skrur på at det er kun google som får tilgang til posisjonstjenester? Ser menyen er endret i 4.4 og selv om jeg tar på "batteri-modus" for lokalisering så ser jeg at facebook appen scanner etter sted via andre nettverk og er kategorisert som "høy batteriforbruk."

 

Takk for svar. Blir vel å kjøre en factory reset jeg og da..

 

Går i alle fall å skru av posisjonstjenester for FB- messenger i FB-appen. Trykk på menyknappen øverst til venstre, scroll ned til "Applikasjonsinnstillinger".. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med siste oppdatering av tlf, så har de forandret nedtrekksmenyen. Nå kommer varsler opp som default når en trekker ned menyen, men dette er jo idiotisk dersom en ikke har noen nye varsler, og egentlig skal inn på hurtiginnstillinger. Kan dette forandres på noen måte? Ja, vet det er bare et trykk ekstra, men likefullt irriterende. Likte heller ikke lyden for låsing/opplåsing av skjermen, men den får jeg vel leve med, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...