Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Dette er en deilig telefon. Bra kvalitet, perfekt størrelse og like sterk som Z1

Phonen skal ha bedre batteri også. Jeg har S3 i dag, men savner kamera knapp og lydkvalitet fra sony.

 

Hvis prisen blir rundt 4000,- så er dette en vinner helt klart.

 

Tester:

*The best small Android phone you can buy right now*

*Gsm review, Mini gone Big. Sony's breakout star*

*http://www.lydogbilde.no/test/sony-xperia-z1-compact*

*http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z1-Compact-Review_id3547*

 

sony-xperia-z1-compact-front_1389229046.

 

 

5a6fcd1eaf31ad14a03324d1b0d1.jpg

Endret av Charlo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt! Siklet på denne siden ryktene om en Z1 mini begynte å gå.. Fryktet at telfonen skulle degraderes slik som htc og samsung, men her leverer Sony stort mener nå jeg! Spec bedre enn iphone og til en mye billigere penge! (og dette kommer overraskende nok fra en applefan, da prisen ikke lenger står i stil til hva man får igjen).

 

Ligger ute til 4500,- men om man forhåndbestiller fåes den til 3990,- :D

Lenke til kommentar

Dette kan fort bli min neste mobil, jeg elsker at det er ISP skjerm og at den er 4,3. Har sony z nå og bare den er for stor. Minuset er som de første testerne har skrevet om : fortsatt mye fingeravtrykk og mange mener også at selve sony skall gjør hele mobilen treg. Men cyaogenmod løser vel det antar jeg. :)

 

Hvor er det denne kan forhåndsbestilles for 4000 kr ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4.490,- ligger den på hos cyberphoto.no nå, omtrent det samme som de andre på prisjakt.no

Så da er spørsmålet hvor man tror den vil være først på lager?

Noen som har tips eller erfaringer fra tidligere lanseringer?

Du må taste inn rabattkode for å få 500,- avslag! ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Kjenner ikke denne butikken, så jeg er litt skeptisk. Leste litt på nett om denne butikken, og de sender fra Sverige. Da blir det fort mva og tollgebyr på pakken derfra. Jeg styrer unna.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Kjenner ikke denne butikken, så jeg er litt skeptisk. Leste litt på nett om denne butikken, og de sender fra Sverige. Da blir det fort mva og tollgebyr på pakken derfra. Jeg styrer unna.

Utdrag fra Leveringsvilkår hos CyberPhoto:

 

2. PRISER

Priser på varene er oppgitt inklusive moms. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr.

Betalingsvilkår oppgis i handlevognen, avhenging av valgt betalingsmåte.

 

Har selv riktignok forhåndsbestilt hos Komplett, litt dyrere - mye sikrere.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Anser den butikken som minst like sikker som komplett! Samme rettigheter både når det gjelder kjøp, mobilen, forbrukergaranti (den norske gjelder) osv. Dog mulig at de som blir sendt fra Norge kommer en dag før!

 

Men uansett hvor man bestiller fra, så regner jeg med at det bare er å glede seg! Noen som vet om den kommer ut tidligere i andre land? Slik at det kanskje kommer noen tester før slutten av januar (som man man kan lese og glede seg enda mer :) )

Lenke til kommentar

Vet ikke om andre land mottar før, men den skal jo være like om hjørne. I følge prisguiden her står det at den ankommer om 7 dager https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-z1-compact-200350

 

Det viser seg også at det følger med Sony Bluetooth headsett hvis man forhåndsbestiller i andre land selvsagt ikke Norge grr

 

http://www.xperiablog.net/2014/01/09/sony-mobile-store-offers-pre-order-promotions-for-xperia-z1-compact-across-europe/

Lenke til kommentar

Dette er mobilen jeg planlegger å kjøpe i løpet av første kvartal. Den ser svært lovende ut, endelig en kompakt mobil med flaggskip-specs, og endelig kan jeg pensjonere SGS2-en.

 

Sitter og leser reviews og titter på bilder og videoer og gleder meg veldig til den kommer til Norge. :)

Samme her :)

Lenke til kommentar

hei, men hvor få en slik rabattkode? Søkte og fant en for fraktavslag på 99 kr, men så heller ikke noe sted å legge den inn?

 

For å få 500 kroner i avslag så legger du mobilen i handelvognen på cyberfoto.no og i etterkant før du bekrefter kjøptet så legger du inn rabattkoden XZ1CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...