Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

http://www.sonymobile.com/no/software/phones/xperia-z1-compact/

 

Nyeste tilgjengelige programvare

 

Det kan hende du allerede har den nyeste programvaren, avhengig av når du kjøpte mobilen. Programvareoppdateringer utgis på ulike tidspunkter, avhengig av operatør og/eller land. Følgelig kan ikke vi gi deg en nøyaktig dato for når en spesifikk oppdatering gjøres tilgjengelig for enheten din.

Versjon av Android: Google Android 4.3 (Jelly Bean)

Nyeste tilgjengelige programvare: 14.2.A.1.114

Utgivelse startet: 2014-01-31

Slik finner du enhetens gjeldende programvareversjon:
Innstillinger > Om telefonen > Versjonsnummer/versjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ny oppdatering for telefonen er ute nå. Vet ikke helt hva som er endret, men jeg laster i alle fall ned via PC Companion nå.

Så hvilken versjon er din telefon på nå etter oppdateringen?

 

Fikk ei oppdatering via PC Companion i dag jeg også. Har ikke sjekket på ei stund. Har nå versjon 14.2.A.1.142.

 

http://news.softpedia.com/news/Sony-Xperia-Z1-Compact-Receiving-Firmware-Update-14-2-A-1-142-428775.shtml?utm_source=h3ll0sSec

Lenke til kommentar

Da har eg desverre nyeste programvare installert allerede. Sliter VIRKELIG med album-appen,får ikke åpnet noen bilder eller se på bilder i selve appen. Umulig å bruke tlf som kamera altså.

 

Edit: Avinstallerte alle oppdateringene til "album" appen, dette løste problemet.

Endret av Tore H. T.
Lenke til kommentar

Sjekket PC Companion og fikk også denne nye versjonen 14.2.A.1.142.

 

http://www.xperiablog.net/2014/02/21/firmware-build-14-2-a-1-142-hits-the-xperia-z1-compact/

 

forteller at dette er en ren fix-oppdatering som retter bugs oppdaget etter at Compacten ble satt i salg. Det finnes ingen rene nyheter programmessig i denne oppdateringen, men denne og ev kommende fix-oppdateringer er nok stort sett forberedelser for 4.4 KitKat

 

Både Album og Kamera synes så langt å fungere som normalt på min Compact,

så jeg vil anbefale Tore H.T. å kjøre prosedyren på nytt fra PC Companion.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Har lekt med meg denne nå siden Torsdag og er stor fornøyd!

 

Batteriet er helt himmelsk iforhold til min gamle HTC Desire (RIP), så håper denne varer i et par år :)

Headsettet som fulgte med er også helt ok lyd på faktisk, selv om det ikke sitter helt i øret.

 

Kameraet virker greit, men den superior auto greier ikke alltid å ta ordentlige bilder, så må fikle litt mer der. Fulgte ikke med SD kort, men det er ikke så dyrt likevel tror jeg. Noen som har tips om hvilket jeg bør kjøpe?

 

For 34£ i måneden med uendelig tekst, ringing og 4GB data så skal jeg ikke klage :)

Lenke til kommentar

 

Fulgte ikke med SD kort, men det er ikke så dyrt likevel tror jeg. Noen som har tips om hvilket jeg bør kjøpe?

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/SanDisk/SanDisk-32GB-Mobile-Ultra-Micro-SD-(SDHC)-Card---Class-10-UHS-1-%2B-SD-Adapter

 

 

Jeg bestilte nylig akkurat det kortet, derfra. Kom på noen få dager, og fungerer bra hittil. Måtte forøvrig starte telefonen på nytt for at kortet skulle oppdages

Lenke til kommentar

Hei, noen som kan si meg de største forskjellene på Xperia UI og Touchwiz?

 

Blir nok til at jeg skaffer meg en Sony mobil når tiden kommer for ny, og sannsynligvis Z1 Compact. Muligheten er jo der for custom rom, men har hørt endel bra om Sony sitt.

 

Har nå en Samsung Galaxy S3 4G (med root).

 

Edit: Hvordan er kvaliteten på hardware på denne mobilen (mobilantenne, wifi, bluetooth, gps, høyttaler, mikrofon osv.)

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Nokon som veit korleis eg kan deaktivere lydvarsel for lavt batteri og tilkopling av dokk/magnet ladekabel?

 

Eg vil ha andre lydvarsel, men ikkje desse.

Hvis ikke man kan slå det av i innstillinger eller lignende, må du nok ha root får å få det til.

 

Fikset dette på min Samsung Galaxy S3 ved å endre litt på navn og filtype på aktuelle lyd, da kom den ikke mer.

Men de filene har man ikke rettigheter til å endre uten root.

 

Plasseringen til disse filene er "/system/media/audio/ui/" på min mobil.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Har lekt med meg denne nå siden Torsdag og er stor fornøyd!

 

Batteriet er helt himmelsk iforhold til min gamle HTC Desire (RIP), så håper denne varer i et par år :)

Headsettet som fulgte med er også helt ok lyd på faktisk, selv om det ikke sitter helt i øret.

 

Kameraet virker greit, men den superior auto greier ikke alltid å ta ordentlige bilder, så må fikle litt mer der. Fulgte ikke med SD kort, men det er ikke så dyrt likevel tror jeg. Noen som har tips om hvilket jeg bør kjøpe?

 

For 34£ i måneden med uendelig tekst, ringing og 4GB data så skal jeg ikke klage :)

Hvor kjøpte du siden du har fått med headsett?

Lenke til kommentar

 

 

 

For 34£ i måneden med uendelig tekst, ringing og 4GB data så skal jeg ikke klage :)

Hvor kjøpte du siden du har fått med headsett?

 

 

Nei, skal vi gjette på UK siden han oppgir prisen i £?

(du behøver forresten ikke å sitere hele hans innlegg for å svare med én setning, sånn for å pirke ...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...