Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva dere mener en z1 compact er verd? Har brukt denne mobilen ca 1 mnd (1 uke med hver farge :-P ) Syns den er veldig bra, men gjekk tilbake til iPhone ;) Har da prøvd å selge 3 stk (vil beholde 1)

Liker å teste ut nye mobiler, men er en veldig dyr hobby. Mobilene er akkurat som fra forhandler, heilt som nye. Høyeste bud jeg fekk var 1000,- kr. Syns dere det er en grei pris ? Syns selv det var veldig lite. Ønsker derfor å høre hva dere syns en z1 compact brukt en uke er verd?!?!

Lenke til kommentar

Lurer på hva dere mener en z1 compact er verd? Har brukt denne mobilen ca 1 mnd (1 uke med hver farge :-P ) Syns den er veldig bra, men gjekk tilbake til iPhone ;) Har da prøvd å selge 3 stk (vil beholde 1)

Liker å teste ut nye mobiler, men er en veldig dyr hobby. Mobilene er akkurat som fra forhandler, heilt som nye. Høyeste bud jeg fekk var 1000,- kr. Syns dere det er en grei pris ? Syns selv det var veldig lite. Ønsker derfor å høre hva dere syns en z1 compact brukt en uke er verd?!?!

Du burde i allefall få 3000 for hver..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hva dere mener en z1 compact er verd? Har brukt denne mobilen ca 1 mnd (1 uke med hver farge :-P ) Syns den er veldig bra, men gjekk tilbake til iPhone ;) Har da prøvd å selge 3 stk (vil beholde 1)

Liker å teste ut nye mobiler, men er en veldig dyr hobby. Mobilene er akkurat som fra forhandler, heilt som nye. Høyeste bud jeg fekk var 1000,- kr. Syns dere det er en grei pris ? Syns selv det var veldig lite. Ønsker derfor å høre hva dere syns en z1 compact brukt en uke er verd?!?!

Om du bor i nærheten av Oslo så vet jeg om en som er interessert i å kjøpe en. Helst den grønne.

Lenke til kommentar

 

Lurer på hva dere mener en z1 compact er verd? Har brukt denne mobilen ca 1 mnd (1 uke med hver farge :-P ) Syns den er veldig bra, men gjekk tilbake til iPhone ;) Har da prøvd å selge 3 stk (vil beholde 1)

Liker å teste ut nye mobiler, men er en veldig dyr hobby. Mobilene er akkurat som fra forhandler, heilt som nye. Høyeste bud jeg fekk var 1000,- kr. Syns dere det er en grei pris ? Syns selv det var veldig lite. Ønsker derfor å høre hva dere syns en z1 compact brukt en uke er verd?!?!

Om du bor i nærheten av Oslo så vet jeg om en som er interessert i å kjøpe en. Helst den grønne.

 

Gjør dessverre ikke det, bor i Rogaland. Men takk for tilbudet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Lurer på hva dere mener en z1 compact er verd? Har brukt denne mobilen ca 1 mnd (1 uke med hver farge :-P ) Syns den er veldig bra, men gjekk tilbake til iPhone ;) Har da prøvd å selge 3 stk (vil beholde 1)

Liker å teste ut nye mobiler, men er en veldig dyr hobby. Mobilene er akkurat som fra forhandler, heilt som nye. Høyeste bud jeg fekk var 1000,- kr. Syns dere det er en grei pris ? Syns selv det var veldig lite. Ønsker derfor å høre hva dere syns en z1 compact brukt en uke er verd?!?!

Om du bor i nærheten av Oslo så vet jeg om en som er interessert i å kjøpe en. Helst den grønne.

Gjør dessverre ikke det, bor i Rogaland. Men takk for tilbudet.

Er mange Kjøp og salg grupper på Facebook sonm du kan prøve å selge de på, og som sagt tidligere bør du minimum få 3000 for hver enkelt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha eid Z1 Compact siden den ble sluppet i butikk har jeg idag greid å knuse glasset foran på min kjære Z1 :( Den skled fra fanget mitt når jeg satt i sofaen, og på veien ned var den innom bordet før den gikk i gulvet. Det var ikke ett hardt fall, men den fikk en liten bulk i den plastikkramma som sitter rundt glasset og dermed ble det en liten rose i glasset, som nå er kjempestor. :(

 

Må si jeg ble meget skuffet av at den tåler så lite, jeg har hatt en del smarttelefoner, men ingen som har tålt så lite.

 

Har og ett problem med at hver eneste innkommende samtale kommer på høyttaler? Dette problemet har jeg hatt lenge.

Endret av MeSs
Lenke til kommentar

Jeg har også merket det med at å svare på et anrop går rett på høyttaler.

Mulig en bug som fulgte med siste oppdatering av systemet?

 

Jeg merket det før 14.2.A.1.142, og mener også å ha opplevd det etterpå men kanskje litt sjeldnere (men vanskelig å si, har ikke hatt oppdateringen mer enn en uke eller så).

Foreløpig så heller jeg personlig mot at oppdateringen ikke hadde noen innvirkning på denne bug'en, verken til det bedre eller verre. Men som sagt vanskelig å konkludere.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever litt "slark" på baksiden av telefonen, rundt xperiamerket. Ofte hvis jeg presser litt forsiktig kommer det et lite klikk. Merker det også noen ganger ved vanlig bruk av telefonen..

 

Har også problemet med høytaler ved inkomne anrop! Burde vel komme en fix til dette ganske så raskt?

Lenke til kommentar

Jeg har også merket det med at å svare på et anrop går rett på høyttaler.

Mulig en bug som fulgte med siste oppdatering av systemet?

Noen som har peiling på hva som kan gjøres for å fixe?

Enkelte ganger svært så irriterende.

Jeg har en ZR som mista ringelyden, sms varsel og tale på innkommende anrop. Men kunne prate over høytaler, Noe som jo er skikkelig artig. Dette skjedde etter siste oppdatering.

Leverte den inn på Elkjøp for 1.5 uke siden, og fikk den igjen idag.

De hadde bytta hovedkort på tlf.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

@Pollyanna, du burde fint kunne få 3-3.500 kr for den dersom den er like fin. Aldri i verden om jeg hadde solgt min for 2.500 kr.

 

Prøvde du på Finn? På Facebok er det masse annonsesider, men der skal alle ha alt gratis.

Lenke til kommentar

 

Jepp, Sony bekrefter at de har startet utrullingen:

http://blogs.sonymobile.com/2014/03/19/new-sony-software-upgrade-including-android-4-4-kitkat-rolls-for-xperia-z-ultra-xperia-z1-and-xperia-z1-compact/

 

The next Sony software rollout for Xperia Z Ultra, Xperia Z1 and Xperia Z1 Compact starts right about now*…

We’ve been working to build new Sony experiences on Google’s KitKat release to create some neat / sweet features (if we say so ourselves) – in addition to a few performance tweaks here & there, some of the functionality you can look forward to includes:

  • Google’s Android 4.4; KitKat as standard – bringing performance & UI optimisation…
  • We’ve added our tweaked Status Bar and Quick Settings… now more intuitive and customisable (and pretty easy on the eye)… cleaned up to ensure you only get the notifications you really need
  • If you’ve got a Sony PlayStation 4, you might recognize our new user interface – we’ve added the same sleek launch animation and livewallpaper across the lock and home screens
  • We’re also uplifting Sony’s entire native app portfolio to the latest versions – bringing tweaked / improved / current experiences for (to name but a few): Messaging, MyXperia, Smart Connect, Small apps, TrackID, TrackID TV, Sony Select, Smart Social Camera and…
  • Sony’s Media apps: WALKMAN, Album and Movies, with Sony Entertainment Network cloud service integration* – a more converged and full Sony entertainment experience – Sony Entertainment Network & PlayMemories integration with a more intuitive UI, better download speeds, and more!

Next up, we’ll start rolling Android 4.4 KitKat for Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z – and Xperia ZR – from mid-Q2.

And… we’re also excited to tell you that we’ll make Android 4.4; KitKat available for Xperia T2 Ultra, Xperia E1 and Xperia M2 – we’ll be back with more details; bespoke feature sets and timings as things progress.

*As usual, timing & availability may vary by market & carrier

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...