Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vondt å tenke på at hun har vært borti flere ..


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet dette kanskje høres barnslig ut eller hva jeg skal kalle det.. Men ikke for meg..

 

Jeg har hatt kjæreste ganske lenge nå, og hun er den beste personen jeg vet om, forteller alt til henne og stoler fullt og helt på henne! Men vet også at hun har hatt sex med en annen en for 2 år siden, og greier ikke å legge det bak meg.. Jeg ville være hennes første og det er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på.. Det gjør bare så vondt, likevell om dette er fortid.

 

Hvordan skal jeg legge dette bak meg? dette er bare noe som har skrudd seg fast i hodet mitt, og greier ikke å tenke på noe annet..

 

håper på tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller ei med erfaring enn ei som aldri har sett en tissetass før synes nå jeg. Slenger meg på han over; var hun din første? Så lenge hun hadde sex med den andre karen før dere ble sammen synes jeg ikke dette er noe du bør tenke på. Når det er sagt, så har jeg selvfølgelig hatt den følelsen selv, men man må bare tenke rasjonelt og forstå at dette ikke har noe verdens ting å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaa vet ikke hvorfor jeg tenker på det konstant hele tiden.. Jeg har hatt oral sex på fester før, men aldri hatt vanlig sex for jeg gjorde det med hun. Hun hadde ingen kjæreste tidligere, men hadde sex med en kompis, sikkert for å ikke være jomfru lengre elns, noe som hun angrer på i dag sier hun.. Vi har snakket om dette veldig mye i det siste siden jeg ikke greier å få det ut av hodet mitt..

Endret av Sliten gutt
Lenke til kommentar

Kanskje dere burde anse det som ferdigsnakket og heller se fremover. Tenker du mye på de du hadde oralsex med? Har du fortalt henne om dem? Hadde hun kommet til å henge seg oppi det? Da er du jo hennes første kjæreste. Hun lå med en fyr en gang? Var sikkert ikke så gjevt heller.

 

Ja, vi snakker om alt sammen. Hun vet om disse jeg har hatt oralsex med, og hun har sagt selv at hun tenker ofte på det også, men lar det bare ligge siden det ikke går an å forandre på det heller. Det er forskjellen mellom oss, at hun greier å legge det bak seg, i motsetning til meg..

 

 

Lenke til kommentar

Er du utlending ? skjønner at du vil være den første, og at du er forelsket i henne , sikkert så forelsket i henne at du vil dele hele livet ditt med hun. Men det som er gjort er gjort, we cant change the past- but we change the future. Du var ikke der, for 2 år siden, du må tenke litt at hun ikke tenker på det mer, men glemme glemmer hun ikke det. Derfor kommer jeg personlig ikke til å gifte meg med en som allerede har gjort det :p Finnes nok fisker ute der,

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å la det ligge vil det bare ødelegge for dere. Blir som å irritere seg over dårlig vær, du får ikke endret det uansett.

 

Det er det jeg også er redd for.. Hvis jeg skal bare forsette å ta opp dette emnet til henne hele tiden så ødelegger det ganske mye, men vet ikke hvordan jeg skal slutte å tenke på det ..

Lenke til kommentar

Jeg tror at du må fokusere mer på å fikse selvtilliten din, i stedet for å fikse dine problemer med at kjæresten din har hatt sex med andre. Det skal godt gjøres å finne noen som har hatt sex med så få nå om dagen, se på deg selv som heldig (hvis det å være sammen med noen som har hatt sex med få sees på som heldig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...