Gå til innhold

Hva betyr "<3G"?


Anbefalte innlegg

Ett random og unødvendig spørsmål, men dette har jeg irritert meg grønn over lenge. Mange skriver "<3G" på facebook og sms osv. Og jeg får opp ett hjerte med en G bakom. Er det en slags smiley på Iphone jeg ikke får med meg eller hva faen er det for noe? Er folk glad i G'er at de føler for å utrykke sin kjærleik så ofte? Eller er det en ny drill ala "xo" som jeg er den eneste som bryr meg midt på leggen om men som alle andre følger?

 

Takker for svar som oppklarer dette mysteriet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<3G er eit høghastighetshjerte som kan formidle kjærleik og omtanke langt raskare enn <3. Turbo-<3G er ei vidareutvikling som vil gje endå høgare hastighet når det er meir utbreidt.

lame...

Hadde daten min begynt å skrive "<3G" til meg hadde jeg fått bakoversveis

Lenke til kommentar

<3G er noe man skriver dersom man skal beskrive at en hastighet er høyere en 3G hastighet.

 

Betydningen er gjerne om du ser det på facebook: "Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G"

 

Elksemel:

"Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse <3G" betyr "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse. Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G"

Endret av Evelen!
  • Liker 3
Lenke til kommentar

<3G er noe man skriver dersom man skal beskrive at en hastighet er høyere en 3G hastighet.

 

Betydningen er gjerne om du ser det på facebook: "Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G"

 

Elksemel:

"Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse <3G" betyr "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse. Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G"

Er dette seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...