Gå til innhold

Er det noen her som ikke laster ned fra PB?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Jeg laster ned om det er noe jeg har lyst og se som ikke finnes på netflix.

Dette av to grunner: 1. Gratis, 2. Tilgjengelig på kort tid.

Du er i det minste ærlig i din kriminalitet. Skjønner ikke hvorfor folk må finne på masse unnskyldninger når de gjør det ut av disse punktene.

 

1. Gratis

2. Ikke kopibeskyttet

3. Enkelt og raskt

 

Grunnen til at mange velger streaming som tidligere piratkopierte er fordi det er enklere enn å laste ned. Skulle ønske det var flere og bedre streaming tjenester, men slik er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så og si alt er mulig å få tak i, veldig enkelt å importere varer fra utlandet. Hvis du ikke får kjøpt det i butikk ligger det meste på ebay. Hvilke filmer/serier er det du sikter til at du ikke fåt tak i? For det går fint an å vente på at utgivelser kommer til norge, er en dårlig unnskyldning at det kommer et par måneder senere.

Det er da ingen "unnskyldning". Det er såre enkelt: Da ser jeg den ikke, eller laster ned. Jeg velger heller å ikke se noe, om det ikke er tilgjengelig nok for min smak.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Stemmer det ;) Bruker ikke netflix for å støtte filmbransjen, nei, det er rett og slett fordi tjenesten overgår piratkopiering på enkelhet.

Yep, slik er det her også. At noe er gratis er meg revnende likegyldig. Tilgjengelighet og enkelthet er min første prioritet. Penger til en film eller serie har jeg, og det er samtidig derfor jeg abonnerer på forskjellige streamintjenester.

Lenke til kommentar

Laster ned av og til. Har ikke så mye med økonomi eller å nekte og støtte oppunder filmbransjen å gjøre, men mer on-demand-tjenesten. Hvis jeg finner ut at jeg vil se en film der og da, og den ikke er å finne på en streamingtjeneste så laster jeg den heller ned enn å bestille og måtte vente noen dager for å få filmen hjem.

 

Når det er sagt så samler jeg på filmer også, så jeg ender stort sett opp med å kjøpe det jeg har lasta ned alikevel. (om det er noe å ha såklart...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Streamer en del filmer og tv-serier, da dette er i gråsonen av hva som er lovlig. Har ikke lastet ned noe som helst på over to, tre år. Og for den saks skyld, det er bare å ta et rask søk for å finne noen titalls torrent-sider. Hvorfor drar alle da til den suverent mest kjente (og høyst sannsynlig mest risikable) torrent-siden? Det er en sjanse for å bli tatt på PB, men bruker man en mindre kjent side er det så godt som umulig å bli tatt. Det er i tillegg ofte den samme filen og legges ut samtidig, så man har ingenting å tape, og alt å vinne på ukjente torrentsider. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

laster ned som regel alt som ikke er på netflix fra torrentday, gidder rett og slett ikke betale på fullt av forskjellige streamingtjenester for å få akkurat den filmen/serien jeg vil ha, hadde filmindustrien gjort det samme som musikken har gjort med spotify hadde jeg nok betalt for den tjenesten. ser såklart problemstillingen med å få til en slik tjeneste.

 

hadde også likt det å få streame mulighet på kinoutgivelser på premieredatoen! da hadde jeg orka å sett mindre kjente filmer/indie filmer som det ikke frister å kjøre til byen og se på kino,

 

men til slike ting blir realitet, laster jeg ned det jeg trenger av filmer/Serier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...