Gå til innhold

Er det noen her som ikke laster ned fra PB?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

kinoprisene i norge er helt ok, synes i grunn det er rart de ikke har steget noe de siste årene. når det kommer til premierer osv så får vi noen tidligere enn andre, andre kommer senere. en film som rush f.eks. kommer senere fordi forventet inntekt på en film som omhandler F1 stjerner har ikke like stor fanskare her oppe i kalde nord, kontra england, brasil, tyskland etc hvor F1 er en kjempesport.

 

men en streaming tjeneste hvor man fikk tilgang til filmen samtidig som kinovisning hadde ikke skadet, dog det kommer neppe til å skje da kinoen stort sett knuser inntektstallene på vod og retail salg.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Har aldri brukt akkurat pirate-bay. Laster mye ned, men liker igrunnen bare ikke siden. Ellers laster jeg heller ikke ned filmer som går på kino, vil jeg se de så ser jeg på kino. Men har de kommet ut på DVD/BluRay, men ikke finnes på netflix, filmweb, viaplay eller lignende, så lastes den ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde alt som ble sluppet blitt tilbydd samtidig over hele verden ville pb knelet!

Det hadde ikke vært veldig finansiellt lurt å lansere en film overalt samtidig, særlig for indie filmer som ikke kommer til å tjene mye. Å lansere en slik film overalt ville vært garantert tap, da det koster veldig mye å lansere en film.

 

Små filmer som gjør det bra i USA har stor sjanse for å komme til resten av verden, men da vil det ta noen uker/ måneder.

 

Skal selv slutte å laste ned filmer i 2014, heller se de på kino/hos venner.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Hadde album kostet 30,- kroner hadde jeg kjøpt. Fremfor å utgi de på Spotify/Wimp til noen ører pr. sang hadde de tjent mer på å selge albumet til 30,- kroner.

 

Problemet i dag er plateselskapene. De skal ha sin fortjenste, og de sulter ikke. Den dagen plateselskaene ikke er mer vil det blir en mer sunn plateindustri!

Endret av Skrueduck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Skal selv slutte å laste ned filmer i 2014, heller se de på kino/hos venner.

som har lastet de ned :tease: hvis trådstarter synes ting er for dyrt vil ikke vente, ikke bryr seg om kvalitet osv så la han få bruke pb av hjertens lyst. jeg har selv tålmodighet og råd til å kjøpe det jeg forbruker av underholdningsmedium, med unntaket av top gear. hadde bbc latt meg betale for å se det samtidig som når det sendes på tv, eller iløpet av nærmeste døgn/uke/mnd så hadde jeg ikke lastet ned det heller.

Lenke til kommentar

som har lastet de ned :tease: hvis trådstarter synes ting er for dyrt vil ikke vente, ikke bryr seg om kvalitet osv så la han få bruke pb av hjertens lyst. jeg har selv tålmodighet og råd til å kjøpe det jeg forbruker av underholdningsmedium, med unntaket av top gear. hadde bbc latt meg betale for å se det samtidig som når det sendes på tv, eller iløpet av nærmeste døgn/uke/mnd så hadde jeg ikke lastet ned det heller.

Hvis de laster ned får det være deres sak, ikke jeg som blir stilt til retten for nedlastning :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg deler inn filmer i 3 grupper:

 

1: Filmer der eg er sikker på at eg vil ha en blu-ray i hyllen, kanskje tilogmed ha limited edition. Disse laster eg ikkje ned, men venter til eg kan kjøpe. Eksempel her er Ringenes Herre/Hobbiten-filmene.

 

2: Filmer eg synest er verdt å ha etter å ha sett de. De kjøper eg en stund etter release, når de blir satt ned i pris. Eg har enten sett de på kino/TV, eller lastet de ned.

 

3: Filmer eg synest er dårlige etter å ha sett de. Eg har enten lastet de ned eller sett de på kino/TV.

 

Eg laster aldri ned fra PB, der er mange bedre siter enn den :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg deler inn filmer i 3 grupper:

 

1: Filmer der eg er sikker på at eg vil ha en blu-ray i hyllen, kanskje tilogmed ha limited edition. Disse laster eg ikkje ned, men venter til eg kan kjøpe. Eksempel her er Ringenes Herre/Hobbiten-filmene.

 

2: Filmer eg synest er verdt å ha etter å ha sett de. De kjøper eg en stund etter release, når de blir satt ned i pris. Eg har enten sett de på kino/TV, eller lastet de ned.

 

3: Filmer eg synest er dårlige etter å ha sett de. Eg har enten lastet de ned eller sett de på kino/TV.

 

Eg laster aldri ned fra PB, der er mange bedre siter enn den :green:

Er du stolt av å være en kriminell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...