Gå til innhold

En bra serie? (Som er lik TWD, PB og Lost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så episode 1 og 2 nå, det var rett og slett forferdelig kjedelig, ingen spenning. Jeg digger Lost, er det noe som er like bra som det som ligner?

 

Gi det noen fler sjanser. 24 er for min del den beste og mest spennende serien jeg har sett noensinne. Siden serien er veldig teknologiavhengig vil naturlig nok de første sesongene virke litt slappe siden de er godt over 10 år gamle. Har du tålmodighet til å se litt mer enn 2 episoder får du fort et mer personlig forhold til karakterene, noe serien er ekstremt bra på. Husker jeg regelrett satt å grein ved et par anledninger der noen av seriens hovedkarakterer døde :p

 

Ellers har Netflix også sesong 1 av Homeland som er en bra serie. TV2 Sumo har begge sesongene tror jeg.

 

Spartacus finnes vel i tre sesonger på Viaplay. Det er jo selvsagt en annen sjanger enn de andre, men det er en action/drama serie som også er "progressiv" som de du nevnte i OP og handlingen utspiller seg over episodene. Det er dog en serie som krever litt tålmodighet da det tar litt tid å venne seg til at det tidvis er en del lange dialoger, og veldig spesielle effekter og filming, men virkelig en serie som er verdt å se. Masse blod, pupper, knulling og dreping :)

 

Sist har du House of Cards som er på Netflix i to sesonger. Politisk/psykologisk dramaserie som er meget spennende. Kevin Spacey spiller utrolig godt i serien og selv om det er lite skyting og dreping er den vanvittig spennende.

Endret av Feh
  • Liker 3
Lenke til kommentar

24 er ein knall spenningserie, sesong 1 starter litt seint. Enda et stort pluss er at når du er ferdig med sesong 8 så har du ein Miniserie og glede deg til :)

 

EDIT: Har lest litt i andre tråder og ser det er et troll ute å går, men viss du noen ganger vokser opp så kan du gi 24 ein sjangs og ikkje minst Breaking Bad som var den verste serien du hadde sett.

Endret av Noiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

24 er ein knall spenningserie, sesong 1 starter litt seint. Enda et stort pluss er at når du er ferdig med sesong 8 så har du ein Miniserie og glede deg til :)

 

EDIT: Har lest litt i andre tråder og ser det er et troll ute å går, men viss du noen ganger vokser opp så kan du gi 24 ein sjangs og ikkje minst Breaking Bad som var den verste serien du hadde sett.

Hvem faen er det du tror du er? Alle har lov å ha sin egen mening, jeg mener det er unødvendig å forsette å se hvis 6 episoder er veldig kjedelige, Breaking Bad er i fakta den værste serien jeg har sett.

Endret av waremanu
Lenke til kommentar

Hvem faen er det du tror du er? Alle har lov å ha sin egen mening, jeg mener det er unødvendig å forsette å se hvis 6 episoder er veldig kjedelige, Breaking Bad er i fakta den værste serien jeg har sett.

 

Unsjul du har rett, alle har sine egne meininger og Breaking bad er sikkert ikkje for alle. Har du vurdet The Vampire diaries?

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg ingen av de du nevnte var veldig bra, men White Collar syntes jeg er en bra serie, finnes på netflix. Samme med How I met your Mother, men er komiserie. House of Cards er genial, men kun 1 sesong. Spartacus er også en god serie. Men ellers er jeg i samme båt som deg, sliter med å finne gode serier fortiden.

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg ingen av de du nevnte var veldig bra, men White Collar syntes jeg er en bra serie, finnes på netflix. Samme med How I met your Mother, men er komiserie. House of Cards er genial, men kun 1 sesong. Spartacus er også en god serie. Men ellers er jeg i samme båt som deg, sliter med å finne gode serier fortiden.

FIREFLY! den er en av mine favoritter. Dog ble det kun laget en sesong men verdt å se
Lenke til kommentar

Jeg har bare sett de 6 første episodene som sagt, de var iallefall forferdelig kjedelig og lite spenning og det ser ikke ut som det skal bli mer spennende enn det allerede er.

Du har sett 6 episoder av en serie på fem sesonger og tror at du har grunnlag til å si at der er den dårligste serien du har sett. Det er på grensen til latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...