Gå til innhold

Turn 10 endrer på Forza 5 kontroversielle bilpriser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm jeg har xbox jeg, å "klager" som bare det. Er mer som ett 50% spill, betall samme sum for de resterende 50%. Synn dem som lager spill blir pressa, eller føler seg presset til å måtte slippe uferdige spill.

 

Dem skulle heller tatt en blizzard å vennta noen år. Men er vel bare dem som kan gjøre sånnt.

Kan tenke meg at Turn10 gjerne ville ventet til spillet var ferdig, men Microsoft pushet på for å få det ferdig til release av Xbox One.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at thklinge og mala på 50 prosent, er noen av de mest kjedeligste personene og høre på. fordi vi vet alltid hva dere forsvarer og deres meninger.

Dette blir bare svakt. og jeg elsker og vise hvor lett det er og se innsiden i dere,

siden jeg er Sony og PC masterace gutt.

 

Neida dere er så lett og på tråden gutterXP

 

Seff sier ikke at meg selv eller andre er bedre, men dere blir bare for latterlig og høre på ^^

 

ultimate+facepalm_17894b_3394513.jpeg

 

 

Beklager det uorginale bildet, men jeg bare måtte siden den kommentaren din rett og slett ikke holder mål for fem flate øre. Enten er du komplett idiot, ellers er du ikke særlig aktiv her på forumet. Jeg er sterkt i tvil om hva grunnen er nemlig. Du kan gjerne utnevne deg selv Sony fanboy, men jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli stemplet som noe MS gutt. I motsetning til deg kan jeg ihvertfall uttale meg om både One og PS4 ettersom jeg er glad i spill. Og PC sier du? Min knuser ihvertfall både PS4 og One, og den er ikke en gang top-speccet :rofl:

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De som klager mest på Forza virker å være de som ikke eier Xbox one.. hmm, sært.

 

Like sært den andre veien også, hmm. Ser folk klager på PS4 selvom dem ikke har den. Jeg har klaget på Forza 5, ja jeg eier faktisk maskinen.

 

Godt at Turn 10 gjør et grep for å ikke miste lojale spillere. Makrotransaksjoner er blitt en trend som må dø snarest..

Men det stopper ikke med det tempoet det går i nå. Eneste jeg ser jeg kommer til å bruke noen kroner er få F2P-spill som Deep Down om spillet holder mål og noen andre titler.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Spillet er jo ikke "uferdig", fordi det er bra der det teller (les: grafikk, UI, lyd, kjørefølelse, osv).

 

Jo, det merkes at spillet er uferdig. Det er for eksempel ganske avslørende at markedsplassen har en egen knapp i hovedmenyen, men at den er deaktivert. Eller at du kan kjøpe dekk for dragracing på tross av at de ikke har fått med seg den grenen (jada, den kommer snart). Kanskje ikke så farlig, men det er detaljer som viser at produktet ble presset ut døra med mindre innhold enn planlagt. Verre er det med karrieredelen, hvor det ikke virker som de har hatt tid til å få noen struktur på det, og bare har rasket sammen noen kategorier mer eller mindre tilfeldig. Og i farten har de sørget for at det knapt finnes løp på mer enn 2-3 runder (det meste jeg har sett er 5, på korte baner i F1-bil). Det er også tydelig i måten seriene er lagt opp på, hvor de har glemt å gi deg mulighet til å laste biloppsett eller å avslutte serien etter et løp (du må laste neste før du får gå ut). Det dreier seg altså om ganske mye mer enn at de har halvert antall biler. For dette er ikke problemer som er begrunnet i at det tar så mye lenger tid å utvikle på en ny plattform. For all del, du må gjerne stole på EuroGamer Italia eller en av de andre. Men inntil du har prøvd spillet selv er det kanskje ikke veldig relevant hva du måtte mene om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, det merkes at spillet er uferdig. Det er for eksempel ganske avslørende at markedsplassen har en egen knapp i hovedmenyen, men at den er deaktivert. Eller at du kan kjøpe dekk for dragracing på tross av at de ikke har fått med seg den grenen (jada, den kommer snart). Kanskje ikke så farlig, men det er detaljer som viser at produktet ble presset ut døra med mindre innhold enn planlagt. Verre er det med karrieredelen, hvor det ikke virker som de har hatt tid til å få noen struktur på det, og bare har rasket sammen noen kategorier mer eller mindre tilfeldig. Og i farten har de sørget for at det knapt finnes løp på mer enn 2-3 runder (det meste jeg har sett er 5, på korte baner i F1-bil). Det er også tydelig i måten seriene er lagt opp på, hvor de har glemt å gi deg mulighet til å laste biloppsett eller å avslutte serien etter et løp (du må laste neste før du får gå ut). Det dreier seg altså om ganske mye mer enn at de har halvert antall biler. For dette er ikke problemer som er begrunnet i at det tar så mye lenger tid å utvikle på en ny plattform. For all del, du må gjerne stole på EuroGamer Italia eller en av de andre. Men inntil du har prøvd spillet selv er det kanskje ikke veldig relevant hva du måtte mene om det.

 

Noe dere burde nevnt i omtalen deres er at spillet er helt ubrukelig for alle som ikke har planer om å laste ned en 6 GB oppdatering, selv om de kjøper den fysiske kopien. Det har aldri hendt før at man må koble til og laste ned resten av spillet, bare fordi utviklerne ikke har klart å ferdiggjøre spillet til lansering.

Lenke til kommentar

Synd at de absolutt må pushe spillet for tidlig for å ha det klart til launch. Jeg blir alltid glad når spill blir utsatt, ikke for utsettelsens skyld, men fordi jeg vil ha et ferdig spill, og ikke en halvferdig, buggete og ødelagt beta-versjon av hva som kunne vært.

Duke Nukem: FOREVER!

 

Men fra faktisk spøk til revolver, jeg sier meg meget enig i uttalelsen, spill som blir utsatt har en tendens til å bli noe bedre enn hva de kunne ha vært om de ble gitt ut tidligere. Noe som sier seg selv fra det logiske perspektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...