Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres oppfatning av dagens "damer" ?


Anbefalte innlegg

Det florerer jo av menn på dette forumet, så her burde det vel være mulig og få skapt litt debatt..

Etter og ha lest gjennom tråden "Hvor mange gutter har en jente ligget med før hun er løs" har jeg tenkt litt, har dette egentlig noe og si for meg mtp det og evt gå inn i et forhold med ei jente ? I mitt tilfelle nei.

 

Så har jeg i det siste blitt mer og mer bevist på hvordan enkelte damer oppfører seg på sosiale medier, stadig flere av det kvinnelige kjønn har utviklet et vanvittig eksponeringsbehov. Damer som spyr ut dagelige bilder av seg selv på Facebook, Instagram, blogger osv osv. Med mobilen hevet over hodet blitsen pekende midt i mellom deres to hærligheter og en vanvittig innøvd positur, knipser de bilder i hundretalls av seg selv. Legger til en tyvetalls hastager, alt bra blond til girly, party drunk fun fun, og legger det ut på nett.

 

Så over til det jeg vil fram til med denne tråden, hva tenker dere gutter om det ?

 

Personlig, uansett hvor flott dama er, uansett hvilken personlighet denne utstllingsdokka måtte ha, klarer jeg rett og slett ikke se forbi eksponeringsbehovet. Pikken min tenker, satan det var noen fine pupper med et bra matchendes fjes, hu skulle jeg likt og gitt en real omgang i halmen, mens hodet mitt tenker aldri i verden om jeg kunne gjort noe mer enn og hatt sex med hu. Damer klager stadig på hvordan vi menn ser på dem, at de ikke treffer noe anna en douchbags på byen, og hvordan alle menn er dritt. Personlig tror jeg denne gruppen jeg har nevnt nå, er både de som klager oftest og høyest om slike ting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal man si? Jeg vurderer folk mer etter personlighet, men hvis jeg skal prøve å dømme sånn rent etter utseende, så liker jeg best dem som ser litt mer naturlig pen og vakker ut, og ikke dem som er så veldig overpyntet og ser ut som bimboer.

 

Overpyntede jenter gir meg et inntrykk av at de er uærlige og lite pålitelige. Jeg ser for meg at mange av guttene klenger seg rundt akkurat disse jentene slik at de blir veldig selvsikker og høy på pæren. Da blir det uaktuelt å vurdere dem som potensielt kjærestemateriale, fordi jeg ser for meg at det ikke går an å få til noe seriøst som vil vare.

 

Da liker jeg som sagt de som ser litt mer uskyldige og søte ut, og ikke prøver å skille seg så veldig ut fra mengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det jeg ikke liker med damer

 

1. Damer som sier at de vil ha barn med meg

2. Damer som sier at de bruker p-piller, men bruker det ikke

3. Kresne damer

4. Dama som skal alltid ha viljen sin

5. Dama som alltid skal feste ute og ligge med andre menn

6. Egoistiske damer. Alt handler om meg meg meg og bare meg

7. Damer som alltid mener at de har rett uansett hva

8. Damer som vil ha sex uten kondom! Jeg tror de fleste damer prøver å smitte meg med hiv og aids

9. Damer som har one night stand og ikke husker deg igjen neste uke, såkalte bimbos

10. Modell damer som som er dritfine, men det føles som om du prater med et tomt skall

 

Det jeg liker med damer

 

1. Damer som ikke fester mye

2. Damer som ikke vil ha barn med meg etter den første måneden vi er sammen

3. Empatiske damer

4. Bonde jenter liker jeg veldig godt. De er ikke så bitchy og veldig lett å prate med.

Endret av eXalpha
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel det jeg ikke liker med damer

 

1. Damer som sier at de vil ha barn med meg

2. Damer som sier at de bruker p-piller, men bruker det ikke

3. Kresne damer

4. Dama som skal alltid ha viljen sin

5. Dama som alltid skal feste ute og ligge med andre menn

6. Egoistiske damer. Alt handler om meg meg meg og bare meg

7. Damer som alltid mener at de har rett uansett hva

8. Damer som vil ha sex uten kondom! Jeg tror de fleste damer prøver å smitte meg med hiv og aids

9. Damer som har one night stand og ikke husker deg igjen neste uke, såkalte bimbos

10. Modell damer som som er dritfine, men det føles som om du prater med et tomt skall

 

Det jeg liker med damer

 

1. Damer som ikke fester mye

2. Damer som ikke vil ha barn med meg etter den første måneden vi er sammen

3. Empatiske damer

4. Bonde jenter liker jeg veldig godt. De er ikke så bitchy og veldig lett å prate med.

 

Kan sikkert vinkles andre veien også.

 

Men tviler på at de damene som vil ha sex uten kondom ønsker å smitte deg med hiv altså, men bra du bruker det uansett.

Endret av Andeith
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel det jeg ikke liker med damer

 

1. Damer som sier at de vil ha barn med meg

2. Damer som sier at de bruker p-piller, men bruker det ikke

3. Kresne damer

4. Dama som skal alltid ha viljen sin

5. Dama som alltid skal feste ute og ligge med andre menn

6. Egoistiske damer. Alt handler om meg meg meg og bare meg

7. Damer som alltid mener at de har rett uansett hva

8. Damer som vil ha sex uten kondom! Jeg tror de fleste damer prøver å smitte meg med hiv og aids

9. Damer som har one night stand og ikke husker deg igjen neste uke, såkalte bimbos

10. Modell damer som som er dritfine, men det føles som om du prater med et tomt skall

 

Det jeg liker med damer

 

1. Damer som ikke fester mye

2. Damer som ikke vil ha barn med meg etter den første måneden vi er sammen

3. Empatiske damer

4. Bonde jenter liker jeg veldig godt. De er ikke så bitchy og veldig lett å prate med.

 

Pleier dette å være ett stort problem?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mye av det damer kritiseres for her på generelt grunnlag kan også sies om menn, spesielt jamført med den listen som ble lagt ut over. Men jeg er enig med trådens premiss om damer med et eksponeringsbehov; dette må sies å være en kvinnelig tendens og det er en jeg setter lite pris på. Man kan spekulere mye i hvorfor det er sånn, men mange kvinner ser ut til å ha et konstant behov for å få bekreftet at de er flinke og pene og nettet er blitt en kanal for det. Hvordan skal man utvikle seg som person hvis man hele tiden søker selvbekreftelse utenfra? Man ender fort opp som en sjelløs dukke som alle har lyst til å ligge med, men ikke så mye mer. Jeg har fremdeles til gode å se noen av mine mannlige venner på FB legge ut bilder av seg selv i nye klær for å fiske etter komplimenter, eller kontinuerlige poster om hvor flinke de har vært til å trene eller spise sunt. Det ville bare vært patetisk om en mann gjorde det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ja det stilles krav til partneren sin her ser jeg, men klarer man å leve opp til de samme tingene selv da? Hvis ikke så er man jo veldig urimelig.

 

"Jeg vil ha en sånn og sånn og sånn og h*n skal være sånn og sånn for at jeg skal gidde å holde ut med den personen."

 

Så klart bør man leve opp til de samme tingene selv. Men jeg kan veldig godt forstå menn som klager på dette med bilder og instagram og facebook. Jeg finner det for min del meget irriterende når jeg er på jentekveld, mens alle sitter med mobilene og poster bilde av maten, seg selv, vennine og hver eneste bit med frukt de tar.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

 

Pleier dette å være ett stort problem?

 

Et veldig stort problem for meg. Her det ikke snakk om etnisk norske damer, men damer generelt som er oppvokst og født i Norge. Jepp og jeg liker ikke damer med dyre vesker heller. Har fått nok av denne type damer. Jeg har vært sammen med over 50 norske damer i mitt liv. Jeg har mistet tellingen rett og slett. Hver gang en dame sier at de vil ha sex uten kondom får jeg panikk og putter på kondom med engang.

 

Tror jeg må prøve kone lykken i utlandet snart. Jeg finner ikke en god nok dame i Norge som jeg mener er god nok til å være min kone.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

 

 

Tror jeg må prøve kone lykken i utlandet snart. Jeg finner ikke en god nok dame i Norge som jeg mener er god nok til å være min kone.

Hadde nesten vært litt interessant å vite hva som skal til for at ei jente skal være god nok.

 

Jeg må si at jeg tviler på at alle er ute etter å smitte deg med hiv. Hvorfor ligger du med dem om du tror de har det?

Lenke til kommentar

 

 

Så spørs det bare om du er en god nok mann til en eventuell dame, da. ;)

 

De fleste jenter som jeg har vært sammen med er damer fra nattklubber, fridays, pubs etc. Så ja forholdet varer ikke lenge og jeg har rett og slett blitt lei av fine sexy party jenter. Supermodeller holder jeg meg langt unna. Bare god for utseendet og det føles som å prate til et tomt skall.

 

Så nå skal jeg på jakt etter en god dame i utlandet som ikke fester mye. Sannsynligvis fra Kina eller Japan. Kanskje jeg prøver andre steder i Europa, men party damer holder jeg meg langt unna fra nå av. Dem har jeg fått nok av.

 

 

Hadde nesten vært litt interessant å vite hva som skal til for at ei jente skal være god nok.

 

Jeg må si at jeg tviler på at alle er ute etter å smitte deg med hiv. Hvorfor ligger du med dem om du tror de har det?

 

Fordi jeg er kåt og de er fine.

 

 

 

## Dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

 

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Et veldig stort problem for meg. Her det ikke snakk om etnisk norske damer, men damer generelt som er oppvokst og født i Norge. Jepp og jeg liker ikke damer med dyre vesker heller. Har fått nok av denne type damer. Jeg har vært sammen med over 50 norske damer i mitt liv. Jeg har mistet tellingen rett og slett. Hver gang en dame sier at de vil ha sex uten kondom får jeg panikk og putter på kondom med engang.

 

Tror jeg må prøve kone lykken i utlandet snart. Jeg finner ikke en god nok dame i Norge som jeg mener er god nok til å være min kone.

 

.Putt på kondom med en gang, så slipper du å få panikk.

 

Finn en dame utenfor Norge da, hvis du mener ikke det er noen gode nok her. Så er det ikke mer å klage på.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye av det damer kritiseres for her på generelt grunnlag kan også sies om menn, spesielt jamført med den listen som ble lagt ut over. Men jeg er enig med trådens premiss om damer med et eksponeringsbehov; dette må sies å være en kvinnelig tendens og det er en jeg setter lite pris på. Man kan spekulere mye i hvorfor det er sånn, men mange kvinner ser ut til å ha et konstant behov for å få bekreftet at de er flinke og pene og nettet er blitt en kanal for det. Hvordan skal man utvikle seg som person hvis man hele tiden søker selvbekreftelse utenfra? Man ender fort opp som en sjelløs dukke som alle har lyst til å ligge med, men ikke så mye mer. Jeg har fremdeles til gode å se noen av mine mannlige venner på FB legge ut bilder av seg selv i nye klær for å fiske etter komplimenter, eller kontinuerlige poster om hvor flinke de har vært til å trene eller spise sunt. Det ville bare vært patetisk om en mann gjorde det.

Gutter legger i stedet ut treningsbilder, eller bilde av seg selv med bar overkropp mens de flekser muskler, i stedet.

 

Jeg holder meg unna både jenter og gutter av den typen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...