Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svak protest: Synes ikke dette ser ut som en Victor? Den ligner riktignok på Victor frem til 1971 (ikke den nye modellen kom i -72), men den ser både lengre og bredere ut enn Victor. Hadde ikke Victor også enkle rektangulære hovedlys, mens Ventura (og VX 4/90) hadde doble kvadratiske, som på bildet? Eller husker jeg feil?

 

Solgtes Vauxhall virkelig i USA/Canada? Den på bildet er reg i Quebec, Canada.

Lenke til kommentar
Svak protest: Synes ikke dette ser ut som en Victor? Den ligner riktignok på Victor frem til 1971 (ikke den nye modellen kom i -72), men den ser både lengre og bredere ut enn Victor. Hadde ikke Victor også enkle rektangulære hovedlys, mens Ventura (og VX 4/90) hadde doble kvadratiske, som på bildet? Eller husker jeg feil?

 

Solgtes Vauxhall virkelig i USA/Canada? Den på bildet er reg i Quebec, Canada.

8622530[/snapback]

 

I følge

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Victor

 

er den i allefall solgt i USA, og antakeligvis også i canada vil jeg tro. I og med at Mythos som har postet den sier det er en Victor så tror jeg vel forsåvidt at han har rett...

Lenke til kommentar
Svak protest: Synes ikke dette ser ut som en Victor? Den ligner riktignok på Victor frem til 1971 (ikke den nye modellen kom i -72), men den ser både lengre og bredere ut enn Victor. Hadde ikke Victor også enkle rektangulære hovedlys, mens Ventura (og VX 4/90) hadde doble kvadratiske, som på bildet? Eller husker jeg feil?

 

Solgtes Vauxhall virkelig i USA/Canada? Den på bildet er reg i Quebec, Canada.

8622530[/snapback]

Så vidt jeg kunne se hadde Victor FD serie 1967-72 slik front som bilen på bildet. Hvis det ikke stemmer har jeg tatt feil.

 

http://images.google.no/images?q=vauxhall+...no&start=0&sa=N

Lenke til kommentar
Svak protest: Synes ikke dette ser ut som en Victor? Den ligner riktignok på Victor frem til 1971 (ikke den nye modellen kom i -72), men den ser både lengre og bredere ut enn Victor. Hadde ikke Victor også enkle rektangulære hovedlys, mens Ventura (og VX 4/90) hadde doble kvadratiske, som på bildet? Eller husker jeg feil?

 

Solgtes Vauxhall virkelig i USA/Canada? Den på bildet er reg i Quebec, Canada.

8622530[/snapback]

Så vidt jeg kunne se hadde Victor FD serie 1967-72 slik front som bilen på bildet. Hvis det ikke stemmer har jeg tatt feil.

 

http://images.google.no/images?q=vauxhall+...no&start=0&sa=N

8622705[/snapback]

 

Jeg tror nok du har rett, FD serien har både fronten og oppsvingen på bakdørene slik som bilen på bildet.

 

Skal vi fortsette på kinseseren om det ikke er flere protester :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...