Jump to content
Billy Bob

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Recommended Posts

Har alltid hatt sansen for å bli utfordret litt når det gjelder gjenkjenning av biler. Tenkte derfor jeg kunne lage en tråd der brukerne kan poste bilder av stylede, krasjede eller rett og slett ugjenkjennelige biler.

* Ser helst at det ikke blir for mye off topic og at folk greier å holde seg til emnet ved enten å diskutere bildet eller legge inn nye bilder.

* Om det er enighet om at bilen er gjenkjent, poster vedkommende som greide det et nytt bilde.

* Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra.

* Manipulering av bilder er kun lov i de tilfellene hvor en skal skjule avslørende detaljer ved hjelp av sensurering. Klipp- og liming holder vi oss for god til. (Kutting av bilder er selvfølgelig lov.)

Begynner med et ganske grei en i fra Dagbladet.

Hvilken bil?

Rune

Edit: Ny tittel og oppdatering i reglene.

Edit2: Oppdatering av regler. (12.01.08)

Edited by Billy Bob
  • Like 1

Nice.. :)

Ja, jeg vet hvilket merke og hvilken modell, men disse bilene har en et annet navn også, etter hvem som har laget de. Tidligere min drømmebil, nå er den bare i bakhodet..

Niks. Det er VW. Men det er et firma som samarbeidet med VW for å lage disse bilene. De har også samarbeidet med Audi, om jeg ikke tar helt feil. Dette firmaet har også noen egenproduserte biler som du kanskje kan finne på Mobile.de.

Edit: Jeg er på jakt etter firmaet, bilen kalles nemlig Vw ****** Cab.

Edited by Billy Bob

Oki da, Vw Polo ****** Cab. Vi ender altså opp med spm'et, hva heter firmaet/cabversjonen av Polo?

Edit: mobile.de bruker *.bild-filer, shite!

Edited by Billy Bob