Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes fremdeles det ligner veldig på en 1000MB, eller 1100MB. Jeg ser jeg byttet litt om på tall og bokstaver, men fatter ikke hva annet Skoda har lavet som kan se sånn ut.

8599217[/snapback]

 

 

Jeg kan si at det er en MB men en større utgave (ialle fall etter mine kilder)

8602955[/snapback]

 

Finnes det andre MB enn MB1000 og MB1100 da? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg fant et bilde av sannsynligvis samme bilen. Det er nok en Skoda 1000/1100 MB, men der det åpenbart er satt i en større motor, se bildet. Jeg tror ikke det er standard. Og det er ikke så lett å se når motorlokket er nede. Så jeg synes vi skal gi rett for 1000 MB.

8605516[/snapback]

 

 

Etter det jeg har funnet ut er bilen jeg har lagt ut bilder av en

skoda 1500 MB. (har funnet det navne flere steder på denne modellen med utbyggere bak, - 1000 MB hadde vist ikkje utbyggere)

Det vil si en 1000 MB med 1500 motor laget kun for racing, og derfor kalt 1500 MB av fabrikken.

Produksjons antall vet jeg ikkje siden stortsett all info om den står på chekkisk.

Men jeg tror vi trykt vi kan si at det er skjeldne varer.

 

så jeg tror perjohan var nærmest

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det kan vel diskuteres om det er jeg som er "vinneren". På den annen side så vel alle at det var en eller annen Skoda MB. Så jeg legger ut en ny. Ikke så lett og ikke standard. Men heller ingen prototype.

8612513[/snapback]

 

Det første jeg tipper et at det må være en amerikansk bil, v8 merket i grillen avslører mye ;)

 

Og helt villt prøver jeg meg på at det er en ford

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...