Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en venn som jobber på elkjøp, fikk vite det gjennom han! Fikk bestilt min ps4 fra ebay igår :)

Edit: Dro til elkjøp lørenskog 2 timer før åpningstid på releasedagen. Han ene som jobbet der sa at folk hadde stått i kø siden 1800 dagen før og de fikk derfor lov til å reserve konsollene sine gjennom en kølapp.

Endret av Deathsh00t
Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp på Vinterbro i ettermiddag. Jeg spurte om Killzone Bundle og PS4, og først sa han at han trodde ikke de fikk noen. Jeg ba han sjekke, og da han slo opp data'n sa han at han ikke hadde lov til å si hvor mange, men at det var få, så jeg måtte komme tidlig i så fall.

 

Driver gutta og reserverer til seg selv eller når de svarer så unnvikende?

 

Jaja.. Spørs om jeg gidder å stå i kø hvis opplegget er slik.

Lenke til kommentar

Jeg er 99,99% sikker på at flere av de som jobber i elkjøp og andre butikker har reservert noe til seg selv, selv om de ikke får lov til dette. Flere butikker som holder tilbake veldig mye informasjon selv om de vet nøyaktig hvor mange konsoller de får. Spurte en elkjøp butikk 2 dager før lanseringen 29.november om de fikk inn, fikk bare beskjed om å møte opp tidlig å håpe på at de fikk inn noen.

Endret av BuerN0R
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var å pratet med en av de ansatte på Elkjøp i sammenheng med levering av en defekt vare til reprasjon . Når han så over listen over registrerte kjøp jeg hadde så han at jeg hadde kjøpt en PS4 derifra , så vi vart stående å snakke litt om konsollen og slik da han ikke hadde klart å skaffet seg en enda. Slik jeg forsto det på han var det vertfall i den aktuelle butikken helt umuli for ansatte å legge av/gjemme unna konsoller til seg selv, da der var strenge internkontroller på slikt fra øverste hold. Men er nok noe en eventuelt elkjøp ansatt kan svare bedre på.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg var innom Elkjøp Lørenskog for et par timer siden, og da fikk jeg beskjed om 40 stykk.. Skal ikke være lett å få til et skikkelig tall her :p

Haha da har sikkert de som jobber der holdt av 10 konsoller. Har du tenkt deg ut i kø der eller blir det et annet sted? Og hvis, når tenker du å stå der? :)

Lenke til kommentar

Haha da har sikkert de som jobber der holdt av 10 konsoller. Har du tenkt deg ut i kø der eller blir det et annet sted? Og hvis, når tenker du å stå der? :)

Har tenkt oss ut i kø på Lørenskog ja.. Litt usikker på akkurat når vi drar ned, men det er ikke planlagt noe spesielt med søvn før vi turer ut..

Eneste vi er sikre på er at det ikke blir før midnatt i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Har tenkt oss ut i kø på Lørenskog ja.. Litt usikker på akkurat når vi drar ned, men det er ikke planlagt noe spesielt med søvn før vi turer ut..

Eneste vi er sikre på er at det ikke blir før midnatt i hvert fall :)

Hehe, har 2 eldre tanter som har hengt seg på meg for å kjøpe til barna sine :p så regner med rundt 12-1 her i gården

Lenke til kommentar

Står hovedsaklig i kø for å få en til en broren min, da han ikke fikk en på lansering. Men tenkte likegodt å plukke opp en til meg selv. Så ja, det er din mening. Bare å kle på seg, ta med seg litt mat og underholdning så blir det akkuratt som å være hjemme. + frisk luft er bra for oss gamere har jeg hørt ;)

Får du lov til å kjøpe 2 tror du? Vil anta at de begrenser til en konsoll per kunde, ellers ville nok spekulanter dukke opp og kjøpe alt som fantes og legge det rett ut på finn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...